Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Argento Vuurwerk NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Argento Vuurwerk NL

    ARGENTO VUURWERK NL!

    Vuurwerkbunker.nl is fan van de kwaliteit en de langdurende gouden effecten afgewisseld met heldere kleuren van Argento. Oorspronkelijk wordt Argento Vuurwerk alleen voor de Duitse markt geproduceerd, maar om ook Nederland te kunnen bedienen van deze producten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding brengen wij dit nu naar Nederland! Het assortiment van Argento dat Vuurwerkbunker.nl aanbiedt is conform de Nederlandse wetgeving en heeft een diverse selectie van producten (i-shape, w-shape, mixed-shape) en effecten.

    Check hier de verkooppunten waar Argento binnenkort verkrijgbaar is.

    Ook Argento dealer worden of wil je meer weten over Vuurwerkbunker.nl? Check dan hier alle informatie en neem contact met ons op.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	maxresdefault argento naar nl met vwb logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:280,2 KB
ID:	1615867

    #2
    mooie ontwikkeling dit!

    Comment


      #3
      Hmm, weer wat budget apart houden om vanuit werk even over te steken naar de bunker on Lelystad. Ben heel erg benieuwd wat het assortiment wordt en vanaf wanneer we los kunnen met bestellen!

      Comment


        #4
        Wij brengen dit naar nederland? Dit word toch al in nederland aangeboden door diverse winkels?
        Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

        Comment


          #5
          Mooie ontwikkeling, jullie zijn dus nu ook importeur geworden?

          Comment


            #6
            Gaat het om dezelfde producten als die nu ook in Duitsland worden verkocht? Of is het net zoals met Funke en Luypaers een collectie speciaal voor Nederland?

            Comment


              #7
              Goede, interessante ontwikkeling. Iets om in de gaten te houden!
              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

              Comment


                #8
                Wat een geweldig nieuws is dit!

                Heb de afgelopen jaren Argento gevolgd op een Duits forum en op Youtube en toen ook de eerste straatfilmpjes inclusief enorm enthousiaste reacties van een aantal forumleden hier op vwc verschenen, wist ik 1 ding zeker: Argento moet ik zelf in de straat bewonderen.

                Zitten echt een aantal unieke en vernieuwende effectencombinaties tussen. Ik ben erg benieuwd welke artikelen jullie toe gaan voegen aan het assortiment. Ga zo door!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                  Gaat het om dezelfde producten als die nu ook in Duitsland worden verkocht? Of is het net zoals met Funke en Luypaers een collectie speciaal voor Nederland?
                  Mijn idee is dat er een deel van het huidige assortiment in NL verkrijgbaar zal zijn. Voorbeeld: de 13sh serie, ongeveer de helft heeft 25gr per tube, de andere helft 20gr. Het lijkt me uiterst onwaarschijnlijk dat men een NL lijn gaat ontwikkelen (alleen al gelet op het betoog van Herr Funke een poos terug)

                  Alles bij elkaar wel een erg mooie ontwikkeling. Hier mag Nederland zeker van genieten. Heb zelf al ruim voldoende Argento in bestelling staan (en met reden)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                    Wij brengen dit naar nederland? Dit word toch al in nederland aangeboden door diverse winkels?
                    Volgens mij nergens in NL te krijgen hoor.

                    Comment


                      #11
                      Goede ontwikkeling. Argento maakt mooie spulletjes met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
                        Goede ontwikkeling. Argento maakt mooie spulletjes met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!
                        Precies dit. Voor de prijzen die Argento hanteert kan je in NL weinig vergelijkbaars vinden. De kwaliteit en de unieke effecten maken dat nu 70% van mn los bestelde cakes Argento op het papier hebben staan. Het is echt fantastisch spul dat de markt kan veroveren. Meer kwaliteit voor minder geld.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                          Volgens mij nergens in NL te krijgen hoor.
                          piroshop arentz, TP vuurwerk verkoopt argento.

                          @modjes post hierboven mag weg. het stond er ineens twee keer
                          Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                            piroshop arentz, TP vuurwerk verkoopt argento.
                            Helaas bij beide shops geen 30mm te koop. Dat maakt m.i. Deze cake’s extra speciaal. Ik hoop dat dat nog wel gaat gebeuren.

                            Of heeft dat te maken dat de hoeveelheid kruit per tube dan wordt overschreden?

                            Comment


                              #15
                              Van wat ik ervan op film gezien heb zijn t goede producten. Leuk dat het dit jaar ook bij jullie te verkrijgen is! Misschien ook eens wat van proberen.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X