Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Vuurwerkklok.nl

  1. #1
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts

    Vuurwerkklok.nl

    Vuurwerkklok | Het is altijd tijd voor een vuurwerkshow!

    Naam: launch-vwc.jpg
Bekeken: 1019
Grootte: 53,3 KB

    Ben jij vuurwerkliefhebber? Dan is Vuurwerkklok iets om in de gaten te houden. Voor elke liefhebber is het herkenbaar; Je wilt even lekker kruitsnuiven en een vuurwerkshow bezoeken. Helaas is het vinden daarvan vaak een moeilijk en tijdrovend klusje. Dat is precies de motivatie waarom wij Vuurwerkklok begonnen zijn. Wij willen liefhebbers op een makkelijke en gebruiksvriendelijke manier helpen bij het vinden van een vuurwerkshow.

    website: vuurwerkklok.nl
    Facebook: Vuurwerkklok
    Instagram: Vuurwerkklok
    YouTube: Vuurwerkklok

    Hoe werkt dat dan?

    De vuurwerkshows op Vuurwerkklok zijn verdeeld in 3 subcategorieën namelijk: Shows en festivals, winkelierdemo’s en importeurdemo’s. Je herkent deze shows aan de bijbehorende kleur en foto.

    Natuurlijk kan je ook zoeken op provincie. Zo vind je altijd een show in de buurt van de door jou gewenste locatie. Is dat nog niet helemaal wat je zoekt en zoek je liever op datum? Neem dan een kijkje bij onze showkalender.

    Mis je een show op vuurwerkklok? Help andere liefhebbers door hem eenvoudig toe te voegen op de website.

    Wat kan ik nog meer verwachten?

    Buiten het delen van vuurwerkshows willen wij elke vuurwerkliefhebber bedienen met mooie en leuke vuurwerk content. Zo zijn wij actief op sociale media zoals Facebook, Instagram en YouTube. Ook is er een Vuurwerkklok blog waar regelmatig leuke artikelen op zullen verschijnen.

    Er zijn toch helemaal geen shows tijdens deze covid-19 pandemie?

    Klopt, helaas zijn vuurwerkshows erg schaars geworden in deze tijd. Desondanks denken wij dat dit de perfecte tijd is om iets nieuws als Vuurwerkklok te lanceren. Komende periode zullen wij er alles aan doen mensen te vermaken met leuke vuurwerk content. Op de achtergrond zullen wij werken aan de gebruiksvriendelijkheid van de website. Dan kunnen we wanneer er weer shows zijn meteen vol gas van start. Laten we hopen dat dat niet te lang gaat duren!

    Gaaf, ik ben erg gemotiveerd en zou graag mee willen helpen. Kan dat?

    Vele handen maken licht werk. Vuurwerkklok is een hobbymatige website die gerund word voor en door liefhebbers. Op dit moment zijn er geen openstaande vacatures. Als deze er wel zijn dan zullen wij die vermelden op onze website en socials. Toch interesse? Twijfel niet en stuur een mail naar info[at]vuurwerkkklok.nl
    Laatst gewijzigd door YorickT; 22 februari 2021 om 10:31

  2. Deze 22 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Goed idee, hopelijk naarmate het jaar vorderd wordt het weer mogelijk om demo's voor het publiek te openen.

  4. Deze gebruiker waardeert uxenve voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Strak plan, hopelijk vinden en komen er toch nog veel shows voor dit jaar.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Ik dacht toen ik dit las dat jullie aanbieders van vuurwerkshows bij elkaar brengen. Als in, ik zou graag een show willen ter ere van "vul maar in".

  8. Deze gebruiker waardeert thermite voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    701
    Thanks
    551
    560 waarderingen in 202 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Ik dacht toen ik dit las dat jullie aanbieders van vuurwerkshows bij elkaar brengen. Als in, ik zou graag een show willen ter ere van "vul maar in".
    Dat dacht ik ook inderdaad, misschien de omschrijving iets aanpassen?

    Anyway, mooi initiatief waar velen hier wat aan hebben!
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

  10. Deze gebruiker waardeert PyroSteen voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Ik dacht toen ik dit las dat jullie aanbieders van vuurwerkshows bij elkaar brengen. Als in, ik zou graag een show willen ter ere van "vul maar in".
    Nee, dat is het zeker niet haha! Ik zal de tekst nog eens goed nalopen. Wij willen liefhebbers helpen bij het vinden van een vuurwerkshow. Juist doordat het vaak een tijdrovende klus is om een leuke show te vinden.

    edit: Heb de intro tekst wat aangepast en duidelijker gemaakt

  12. Deze 2 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Mooi initiatief, klasse! Blijf ik zeker volgen!

  14. Deze gebruiker waardeert Klassieker voor het bericht:


  15. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuk initiatief, succes!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  17. #9
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Top initiatief zeg, ziet er goed uit. Hoop er heel snel veel gebruik van te kunnen maken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Bedankt voor alle leuke en motiverende berichten!

    Binnenkort gaan we iets leuks en unieks organiseren voor alle vuurwerk liefhebbers. Houd de website en sociale media daarom goed in de gaten. Natuurlijk zal ik ook hier met het leuke nieuws komen.

  20. Deze 7 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  21. #11
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Leuk initiatief, hopelijk wordt de website in de loop van het jaar lekker gevuld met shows en demo's!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Goed bezig Yorick!

    Ga ik zeker volgen.
    Is het misschien een idee om hier ook shows e.d. uit Belgie en Duitsland te plaatsen, in een aparte plek wellicht?

    Aangezien er vaak, niet zo ver van ons landje, leuke shows in deze 2 landen zijn die vele malen door onze Nederlandse vuurwerkliefhebbers bezocht worden.

    Ik noem bijvoorbeeld de Zena-Trophy en Japan-Tag Dusseldorf...
    Zo in mijn sas met sas..

  24. Deze gebruiker waardeert Econz voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
    Goed bezig Yorick!

    Ga ik zeker volgen.
    Is het misschien een idee om hier ook shows e.d. uit Belgie en Duitsland te plaatsen, in een aparte plek wellicht?

    Aangezien er vaak, niet zo ver van ons landje, leuke shows in deze 2 landen zijn die vele malen door onze Nederlandse vuurwerkliefhebbers bezocht worden.

    Ik noem bijvoorbeeld de Zena-Trophy en Japan-Tag Dusseldorf...

    Thanks voor je reactie en idee!

    Dat is zeer zeker iets wat overwogen is. Uiteindelijk staat het ook zeker op de planning om het verder uit te breiden.

    Ik wil eerst kijken hoe het is om Nederland zo compleet mogelijk te krijgen en wat er dan nog van tijd en energie overblijft om verder uit te breiden.

    Lang verhaal kort: het gaat er zeker komen maar hoe of wanneer durf ik nu nog niet te zeggen

  26. Deze 2 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Vuurwerkklok update maart ’22

    De Vuurwerkklok kalender begint alweer goed vol te stromen met shows. Qua coronamaatregelen staan alle seinen op groen en dat zien we bij veel organisaties terug. Wij hebben goede hoop op een fantastisch vuurwerkshow seizoen. Nu staat deze periode van het jaar bekend als een tijd met weinig vuurwerkshows. Dat betekent natuurlijk niet dat wij stilgezeten hebben. Achter de schermen hebben we de website opgeruimd en ook een flinke update gegeven. In dit bericht willen we de meest belangrijke update even uitlichten.

    Nieuwe landen: Ons streven is altijd geweest om de meest complete vuurwerkkalender te hebben met Nederlandse shows. Op de wensenlijst stond ook om dit uit te breiden naar het buitenland, ook op aanvraag van diverse volgers. Vandaag is het dan zover: België & Duitsland zijn toegevoegd aan Vuurwerkklok. Omdat het onrealistisch en onnodig is om alle shows van deze 2 landen op de website te zetten hebben we gekozen voor een andere tactiek. Voor België & Duitsland geld dat alleen de grens regio shows + de moeite-waard-shows online komen. Het streven om Nederland compleet te krijgen qua shows blijft natuurlijk gewoon staan. Buitenlandse shows kan je op 2 manieren vinden; Zowel België als Duitsland heeft een aparte kalender pagina + een lijst pagina. Zo kan je zelf bepalen op welke manier jij een show wilt zoeken.

    Voor nu is dit de belangrijkste update. Achter de schermen werken we hard door aan nieuwe updates die later dit seizoen nog zullen volgen. Tipje van de sluier; de enquête van laatst heeft ons overtuigd! Ook maken we nog altijd plannen hoe we 2022 nog beter kunnen maken dan 2021. Denk bijvoorbeeld aan een pubquiz of andere, nieuwe activiteit.

    Kom je iets tegen dat niet helemaal lekker werkt of het gewoonweg niet doet? Stuur ons dan een berichtje op facebook of stuur een mailtje naar; info[at]vuurwerkklok.nl

  28. Deze 7 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Beste liefhebbers,

    Seizoen 2022 was geweldig maar we gaan 2023 nog beter maken. We hebben de afgelopen 2 maanden hard gewerkt achter de schermen en nu zijn we er he-le-maal klaar voor! Via dit bericht willen we jullie de belangrijkste updates presenteren.

    Nederlandse kalender: De nieuwste update heeft ervoor gezorgd dat je naast de welbekende maandkalender nu ook een lijst kan zien per week. Dit geef vooral op mobiel meer ademruimte en een overzichtelijkere ervaring, vooral op weken met veel shows.

    Buitenlandse shows: We hebben de keuze gemaakt om alle buitenlandse shows samen te voegen. Zo hoef je minder te switchen tussen pagina's en zie je alles overzichtelijk.

    Uiterlijke upgrades: Op veel plekken vind je nieuwe foto’s en filmpjes. De afgelopen jaren is Vuurwerkklok een begrip geworden in onze wereld, daardoor hebben we mooie nieuwe content kunnen maken die nu toegevoegd is aan de website.

    Er zijn nog veel meer aanpassingen gedaan zowel zichtbaar als niet zichtbaar. Neem snel een kijkje en ondervind zelf onze vernieuwde website! Hiermee hopen we dat Vuurwerkklok weer een stapje beter wordt. Mochten er vragen zijn of dingen niet werken stuur ons gerust een berichtje en wij gaan erachteraan.

    Op een mooi 2023 vol met Vuurwerkklok magie!

    Team Vuurwerkklok

  30. Deze 2 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •