Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 204
  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Las Vegas Bekijk bericht
    Als er definitief een vuurwerkverbod komt moet de overheid de vuurwerkwinkels uitkopen.
    Maar dat is alleen bij een definitief vuurwerkverbod
    ze moesten nu al bijna meer dan een jaar op hun geld wachten en dat was een schijntje...dus als het volgend jaar definitief is zullen sommige failliet gaan en heb je als klant niks nada noppes....

  2. Deze gebruiker waardeert Bizzy1 voor het bericht:


  3. #152
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Las Vegas Bekijk bericht
    Als er definitief een vuurwerkverbod komt moet de overheid de vuurwerkwinkels uitkopen.
    Maar dat is alleen bij een definitief vuurwerkverbod
    Dit soort dingen moet je niet zo hard roepen, klopt namelijk niet.
    De overheid is helemaal niet verplicht om ondernemers bij een verbod 100% schadeloos te stellen. Zullen ze ook niet gaan doen.

  4. #153
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2012
    Berichten
    290
    Thanks
    36
    134 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renemichel Bekijk bericht
    Ik voel met alle vuurwerkwinkels en mede vuurwerkfanaten mee. Ook ik heb bestellingen staan bij 4 winkels. Ik heb echter het geluk dat van de 4 er 3 bereid zijn uit te betalen. Vandaar dat ik een vraag heb voor Jo. Als volgend jaar het vuurwerk helemaal in de ban gaat, kan er dan wel uitbetaald worden? Want als het nu niet kan (wat ik tot op zekere hoogte kan begrijpen) en het verbod wordt definitief, waarom zou het volgend jaar dan wel kunnen?
    ik heb letterlijk hetzelfde, uiteindelijk pis je dan allemaal naast de pot en zie je je geld niet meer terug lijkt het..

  5. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    Ik begrijp het ongenoegen van iedereen na dit vervelende nieuws. Maar gaan jullie nou echt moeilijk doen over een paar centen die je 2 jaar geleden betaald hebt? Jo heeft al 2 jaar geen salaris en inkomsten en jullie durven zielig te gaan doen? Als je het geld niet kan missen had je in 2019 geen bestelling moeten plaatsen, was het vuurwerk wel uitgeleverd was je geld ook de lucht in gevlogen. Laten we met zn alle alle winkeliers steunen die weer inkomsten (lees salaris) mis lopen en gewoon rustig afwachten wat er volgend jaar gebeurt.

  6. Deze gebruiker waardeert Tigers voor het bericht:


  7. #155
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
    Ik begrijp het ongenoegen van iedereen na dit vervelende nieuws. Maar gaan jullie nou echt moeilijk doen over een paar centen die je 2 jaar geleden betaald hebt? Jo heeft al 2 jaar geen salaris en inkomsten en jullie durven zielig te gaan doen? Als je het geld niet kan missen had je in 2019 geen bestelling moeten plaatsen, was het vuurwerk wel uitgeleverd was je geld ook de lucht in gevlogen. Laten we met zn alle alle winkeliers steunen die weer inkomsten (lees salaris) mis lopen en gewoon rustig afwachten wat er volgend jaar gebeurt.

    pardon? jij verdiend misschien wel knaken zat maar dat doet niet iedereen...en ze hebben jaren gouden tijden gehad en zat verdiend dus doe nou niet of ze niks hebben dat slaat nergens op.
    En een paar centen? wij zitten al boven de 3000...jij heb misschien een geldboompje en kan een paar 100 missen...maar als jij een tv besteld van 3000 en het feestje ga niet door zeg jij dan ook...ah joh laat maar zitten....

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Bizzy1 voor het bericht:


  9. #156
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 februari 2020
    Berichten
    481
    Thanks
    1.018
    540 waarderingen in 170 posts
    Het is een beetje dubbel allemaal.
    Enerzijds wil je t de winkel niet te moeilijk maken en je goodwill tonen.
    Anderzijds is dit het tweede jaar op rij en wil ik ook het liefst mijn geld terug.
    Iemand met een bestelling van €100-200 euro staat er ook heel anders in dan degenen die voor €500-1000 besteld hebben. Ik wil mn bestelling best laten staan, maar had het netter gevonden om straks na de compensatie te kijken of het financieel mogelijk is de klanten ook de optie 'geld terug' te bieden. Wanneer blijkt dat dit na de beloofde compensatie financieel absoluut niet mogelijk is tja, dan is het niet anders en heb ik alle begrip.

  10. Deze gebruiker waardeert Peter333 voor het bericht:


  11. #157
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Las Vegas Bekijk bericht
    Als er definitief een vuurwerkverbod komt moet de overheid de vuurwerkwinkels uitkopen.
    Maar dat is alleen bij een definitief vuurwerkverbod
    In dat geval vinden ze in Den Haag ook echt wel een manier om daar weer onderuit te komen, geloof me...

  12. #158
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
    pardon? jij verdiend misschien wel knaken zat maar dat doet niet iedereen...en ze hebben jaren gouden tijden gehad en zat verdiend dus doe nou niet of ze niks hebben dat slaat nergens op.
    En een paar centen? wij zitten al boven de 3000...jij heb misschien een geldboompje en kan een paar 100 missen...maar als jij een tv besteld van 3000 en het feestje ga niet door zeg jij dan ook...ah joh laat maar zitten....
    Ik zeg niet dat ze het geld mogen houden, ik heb alleen wel begrip voor de situatie. Laat ik voorop stellen dat de winkeliers op de freakacties echt heel weinig verdienen en ze dus niet bakken met geld hebben. Het gaat bij mij echt niet om een paar 100 euro, ook niet om slechts 3000 euro en nee ik verdien geen bakken met geld. Het geld heb ik 2 jaar geleden al betaald dus waarom zou ik het nu ineens nodig hebben.

  13. #159
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat ze het geld mogen houden, ik heb alleen wel begrip voor de situatie. Laat ik voorop stellen dat de winkeliers op de freakacties echt heel weinig verdienen en ze dus niet bakken met geld hebben. Het gaat bij mij echt niet om een paar 100 euro, ook niet om slechts 3000 euro en nee ik verdien geen bakken met geld. Het geld heb ik 2 jaar geleden al betaald dus waarom zou ik het nu ineens nodig hebben.
    Om alsnog ergens andere vuurwerk te kopen voor de jaarwisseling. Ik snap die reacties wel hoor!

  14. Deze gebruiker waardeert Bizzle voor het bericht:


  15. #160
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2021
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 1 post
    Ik heb besteld met de toezegging van hoakan bij een verbod geld terug. En dan krijg je ineens zo'n mail. Gelieve niet te reageren....kom op zeg. Emotie is hoog bij Jo maar ook bij ons. En ja dan hebben wij recht om te reageren. Ik ben zeer teleurgesteld hoe de schuld wordt afgeschoven. Ik heb betaald voor een product in een bepaald jaar (volgend jaar is voor mij anders)wat niet geleverd kan worden. Vuurwerk is een tijd/periode product en dan gaat Jo nu eenzijdig bepalen dat mijn bestelling doen doorgeschoven wordt naar volgend jaar. Ik dacht t niet. Ik ben erg teleurgesteld in de toon van de email

  16. Deze 11 gebruikers waarderen Caretta voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  17. #161
    VWC-Lid LiamVB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2015
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    396
    Thanks
    841
    196 waarderingen in 100 posts
    Ik snap enorm goed dat team Haokan (momentee) niet de financiële middelen heeft om iedereen direct terug te betalen. Een deel van het geld dat mensen hebben uitgegeven, zal waarschijnlijk uitgegeven zijn aan inkopen, transportkosten etc etc… Dit is natuurlijk wel het risico van een vuurwerk winkel, alleen wat niet kan dat kan niet. Ze kunnen jouw producten die ze hebben ingekocht niet terug brengen naar de importeur zodat ze jouw geld terug krijgen. Dan zou Haokan indirect alle goederen van de klant over moeten kopen, waar ook zij vervolgens niks mee kunnen.

    Echter wat Haokan wel zou kunnen doen, is de mensen die echt niet willen doorschuiven toch uitbetalen, en een dringend verzoek doen aan de klanten om alsnog hun bestelling door te schuiven om Haokan niet om te laten vallen.

  18. #162
    VWC-Lid yyz1962's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Borderline
    Berichten
    51
    Thanks
    48
    14 waarderingen in 10 posts
    vorig jaar nog persoonlijk te horen gekregen dat als er weer een verbod zou komen ik me geld trg zou krijgen. nu is de toon idd heel anders....raar
    V-W-Z Shape Fan

  19. #163
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2020
    Berichten
    47
    Thanks
    2
    20 waarderingen in 16 posts
    Hier ook een bestelling geplaatst en doorgeschoven naar dit jaar. Nog een extra presentje dan maar.��

  20. #164
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
    Nog een extra presentje dan maar.��
    Ja natuurlijk, het is bijna sinterklaas zeker.
    Ik neem aan dat je dit toch niet serieus meent, aangezien Haokan voor het tweede opvolgende jaar geen inkomsten heeft terwijl de vaste lasten gewoon doorlopen. Waar moet het geld vor een tweede cadeau uberhaupt vandaan komen als je twee jaar inkomsten mist.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  22. #165
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Wat mij betreft mag het 1e cadeau er wel vanaf als volgend jaar gewoon doorgaat.... Liever dat Jo het kan verkopen dan dat ik het tussen de hoop ergens keer weg stook.

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •