Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 346 t/m 360 van 568
  1. #346
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Goedenmorgen members/freaks

    Zoals jullie allen wel her en der horen/lezen zijn er vanuit bepaalde importeurs problemen met leveringen en het optijd binnen komen van nieuwe of bestaande producten,
    Dit heeft uiteindelijk dus ook gevolgen voor ons als detaillisten.
    Zoals jullie al wel gemerkt hebben afgelopen weekend waren er al een tal van producten die niet meer besteld konden worden, wij doen dit bewust ( een bepaald aantal op de site invoeren als voorraad) zodat wij ook daadwerkelijk zeker weten dat producten die verkocht zijn ook echt geleverd kunnen en gaan worden.
    Op dit moment zijn wij druk bezig onze eigen voorraden én die bij importeurs van producten in ons assortiment te controleren, er zullen dus producten zijn die weer aangevuld gaan worden MAAR de kans is dus ook dat bepaalde producten daardoor per direct NIET meer bestelbaar zijn helaas.
    Ook hebben wij dus helaas het bericht mogen ontvangen dat de boxen van argento/Albert NIET optijd binnen gaan komen en wij daardoor deze dus niet kunnen gaan aanbieden, wij vragen ons dan ook af of er vanuit de members/freaks überhaupt interesse is voor cakes per karton van argento.
    Hier gaan wij nog over na denken, en horen graag of daar interesse in is.

    Houd onze site in de gaten voor de actuele voorraad en wacht dus niet te lang met bestellen want helaas is de situatie nu OP = OP.

    met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  2. Deze 2 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  3. #347
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Helder!

    Neem aan dat alles wat bestelbaar is/was ook gewoon uitgeleverd kan worden (ongeacht 2020 of 2021 bestelling)?

  4. Deze gebruiker waardeert NiekB voor het bericht:


  5. #348
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2019
    Berichten
    189
    Thanks
    19
    134 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmorgen members/freaks

    Zoals jullie allen wel her en der horen/lezen zijn er vanuit bepaalde importeurs problemen met leveringen en het optijd binnen komen van nieuwe of bestaande producten,
    Dit heeft uiteindelijk dus ook gevolgen voor ons als detaillisten.
    Zoals jullie al wel gemerkt hebben afgelopen weekend waren er al een tal van producten die niet meer besteld konden worden, wij doen dit bewust ( een bepaald aantal op de site invoeren als voorraad) zodat wij ook daadwerkelijk zeker weten dat producten die verkocht zijn ook echt geleverd kunnen en gaan worden.
    Op dit moment zijn wij druk bezig onze eigen voorraden én die bij importeurs van producten in ons assortiment te controleren, er zullen dus producten zijn die weer aangevuld gaan worden MAAR de kans is dus ook dat bepaalde producten daardoor per direct NIET meer bestelbaar zijn helaas.
    Ook hebben wij dus helaas het bericht mogen ontvangen dat de boxen van argento/Albert NIET optijd binnen gaan komen en wij daardoor deze dus niet kunnen gaan aanbieden, wij vragen ons dan ook af of er vanuit de members/freaks überhaupt interesse is voor cakes per karton van argento.
    Hier gaan wij nog over na denken, en horen graag of daar interesse in is.

    Houd onze site in de gaten voor de actuele voorraad en wacht dus niet te lang met bestellen want helaas is de situatie nu OP = OP.

    met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Thanks voor de update. Heb vorige week een mail gestuurd over het samenvoegen van 2 bestellingen met een verschillende afhaaltijd. Weet je misschien wanneer ik hier meer info over krijg?

  6. #349
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    96
    36 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Prima, ik zal bellen dinsdag, bedankt. Wilde graag de Double Demolition bestellen, maar zie dat die inmiddels ook niet meer bestelbaar is.
    Heb je toevallig al antwoord op deze vraag? Zit namelijk met hetzelfde probleem.

  7. #350
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
    Thanks voor de update. Heb vorige week een mail gestuurd over het samenvoegen van 2 bestellingen met een verschillende afhaaltijd. Weet je misschien wanneer ik hier meer info over krijg?

    Goedenmiddag

    Komt goed, je eerste datum kan je aan houden.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  8. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  9. #351
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquafreak Bekijk bericht
    Heb je toevallig al antwoord op deze vraag? Zit namelijk met hetzelfde probleem.
    Goedenmiddag

    We zijn druk bezig alles te inventariseren, houd dus de site in de gaten daarvoor.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  10. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  11. #352
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    96
    36 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmiddag

    We zijn druk bezig alles te inventariseren, houd dus de site in de gaten daarvoor.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Sorry, niet helemaal duidelijk.
    Ik was benieuwd of het mogelijk was om de minimale besteding te verlagen voor mensen met een kortingscode.

  12. #353
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquafreak Bekijk bericht
    Sorry, niet helemaal duidelijk.
    Ik was benieuwd of het mogelijk was om de minimale besteding te verlagen voor mensen met een kortingscode.
    Goedenmiddag

    Oh dat had ik er niet van begrepen sorry, maar dat is helaas niet mogelijk, omdat dit niet per persoon aangepast kan worden.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  13. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  14. #354
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2019
    Berichten
    189
    Thanks
    19
    134 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmiddag

    Komt goed, je eerste datum kan je aan houden.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Super! Heb wel dezelfde datum, alleen 2 verschillende afhaaltijden, maar dat zal dan wel geen probleem zijn. Bedankt!!

  15. #355
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    Prachtige aanbiedingen,was door drukte met werk nog niet aan bestellen toegekomen. Gaat nu helaas ook niet meer lukken. Kon alleen nog op 31 december afhalen, daar heb ik niks aan helaas. Even afwachten tot de gewone valk website open gaat. Jammer maar helaas

  16. #356
    VWC-Lid Leendert97's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.132
    Thanks
    367
    486 waarderingen in 253 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquafreak Bekijk bericht
    Heb je toevallig al antwoord op deze vraag? Zit namelijk met hetzelfde probleem.
    Heb even contact gehad met Valk. Ze kunnen het minimumbedrag niet verlagen. Jammer, want ik heb in principe alles al besteld wat ik wil, en was eigenlijk niet van plan om nogmaals minimaal €60 uit te geven.

    Ik stelde voor om de code mee te nemen naar volgend jaar, maar dit kan helaas niet ivm een nieuwe website.
    The 31st of December..

  17. #357
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    96
    36 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Heb even contact gehad met Valk. Ze kunnen het minimumbedrag niet verlagen. Jammer, want ik heb in principe alles al besteld wat ik wil, en was eigenlijk niet van plan om nogmaals minimaal €60 uit te geven.

    Ik stelde voor om de code mee te nemen naar volgend jaar, maar dit kan helaas niet ivm een nieuwe website.
    Precies hetzelfde hier, maar bedankt voor je update!

  18. Deze gebruiker waardeert Aquafreak voor het bericht:


  19. #358
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Heb even contact gehad met Valk. Ze kunnen het minimumbedrag niet verlagen. Jammer, want ik heb in principe alles al besteld wat ik wil, en was eigenlijk niet van plan om nogmaals minimaal €60 uit te geven.

    Ik stelde voor om de code mee te nemen naar volgend jaar, maar dit kan helaas niet ivm een nieuwe website.
    Als er nog een volgend jaar komt!!

  20. #359
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Hallo Subarufreak, zou je ons kunnen vertellen welke artikelen er wellicht niet komen? Dan kunnen we daar rekening mee houden.

  21. #360
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zo, uiteindelijk is ook hier alles goedgekomen. Mooi om te lezen!
    En Valk/Subaru: bedankt voor de extra service in de vorm van de kortingscode!

  22. Deze 2 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •