Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 85 van 85
    VWC-Lid
    Thanks
    243
    Een aantal jaar geleden toen de titanium salute per schot ook lomp knalde heb ik ze ook met 18 tegelijk geschoten en dan is het de zieke 30mm salutes uit de nieuwe batch fireball.[/QUOTE]

De f2 variant fireball die zijn niet hard hoor die zijn lachwekkend zacht.

VWC-Lid
    Thanks
    596
    Thanked 1.236 Times in 357 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
    De f2 variant fireball die zijn niet hard hoor die zijn lachwekkend zacht.
    Ik had batch 22 en ik vond het echt bruut hard toevallig vandaag in een oud topic van me geplaatst , ik zal de 2 stukjes die ik van iemand uit de straat doorgestuurd kreeg even in het Fireball topic plaatsen .
    Als je hem met surround of hoofdtelefoon luistert dan klinkt het echt hard.

VWC-Lid
    Thanks
    3.094
    Thanked 1.877 Times in 959 Posts
    De vraag is vrij simpel, ik steek 1 los buisje terremoto af en vervolgens een los 30 mm buisje van de hardste nl siercakes.

Gaat de terremoto dan harder, gelijk of zachter.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    4.724
    Thanked 6.217 Times in 2.624 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    De vraag is vrij simpel, ik steek 1 los buisje terremoto af en vervolgens een los 30 mm buisje van de hardste nl siercakes.

Gaat de terremoto dan harder, gelijk of zachter.
    De oude batch ( t/m 2020 ) veel harder. De nieuwe batch denk even hard. Die is wat gedowngrade en er zijn wat sterren aan toegevoegd, wat overigens niet storend is. Ook schieten ze nu in salvo's in plaats van ( rap ) 1 voor 1. De Sonora en Tornado 10sec ( 30mm salute cakes ) zijn ook gedowngrade maar nog prima, de Tornado 1sec is helemaal mak geworden. Heel zonde, dat waren de beste Europese salute cakes en net als alle andere goede salute cakes zijn ze allemaal minder geworden.

Maar niet dat het heel interessant is voor als je het in Duitsland wilt halen want ik denk niet dat we ooit nog nieuwe voorraad El Gato gaan zien daar, of ieder geval niet op korte termijn. ( 250 ton in beslag genomen verhaal waarbij de gene die het El Gato vuurwerk onder andere importeert vast zit, een zaak waar Europol zelfs bij betrokken is ). Als je ze nog wilt zul je wat restvoorraden moeten kopen bij winkels die ze nog op voorraad hebben. Maar voor in Spanje uiteraard gewoon te verkrijgen ( in dezelfde gedowngrade vorm ).
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 12 januari 2023 om 01:22

5. The Following 4 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    596
    Thanked 1.236 Times in 357 Posts
    Ik heb een zeer sterk vermoeden dat ik binnenkort ergens ga wandelen waar iemand enkele losse buisjes van de terramoto gaat vergelijken met enkele 30mm sier en 2 singleshots titanium salute (2017) , ik zal de camera bij de hand houden .

7. The Following User Says Thank You to pielke For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    3.094
    Thanked 1.877 Times in 959 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    De oude batch ( t/m 2020 ) veel harder. De nieuwe batch denk even hard. Die is wat gedowngrade en er zijn wat sterren aan toegevoegd, wat overigens niet storend is. Ook schieten ze nu in salvo's in plaats van ( rap ) 1 voor 1. De Sonora en Tornado 10sec ( 30mm salute cakes ) zijn ook gedowngrade maar nog prima, de Tornado 1sec is helemaal mak geworden. Heel zonde, dat waren de beste Europese salute cakes en net als alle andere goede salute cakes zijn ze allemaal minder geworden.

Maar niet dat het heel interessant is voor als je het in Duitsland wilt halen want ik denk niet dat we ooit nog nieuwe voorraad El Gato gaan zien daar, of ieder geval niet op korte termijn. ( 250 ton in beslag genomen verhaal waarbij de gene die het El Gato vuurwerk onder andere importeert vast zit, een zaak waar Europol zelfs bij betrokken is ). Als je ze nog wilt zul je wat restvoorraden moeten kopen bij winkels die ze nog op voorraad hebben. Maar voor in Spanje uiteraard gewoon te verkrijgen ( in dezelfde gedowngrade vorm ).
    Zodra de Duitsers die partij veilen hebben we als freaks een leuk jaar dus we hebben iets om naar uit te kijken.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    115
    Thanked 1.216 Times in 309 Posts
    De Showtotal heb ik afgelopen o&n geschoten en die was dramatisch slecht.. Buiten dat de effecten niet groot waren weigerde hij ook nog eens halverwege. Erg jammer want ik had hem al meerdere keren gezien op een demo in Duitsland waar hij het wel goed deed.

Ook had ik de Terremoto cakes die helaas niet meer zijn zoals ze waren.
    De knal is nog altijd goed wel ietsjes minder maar gewoon prima alleen de tijdsaanduiding die op het label staat (10sec en 36sec) word niet meer behaald, ook schiet de cakes salvo's ipv constant. Ik geloof dat het batch 2021 was, Kan iemand dit bevestigen???

Hier de video, deze staat prive en is alleen hier te zien.

10. The Following User Says Thank You to EHVuurwerk For This Useful Post:

VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Thanks
    1.790
    Thanked 2.702 Times in 898 Posts
    Ik heb wisselende ervaringen. Qua burst was alles wel duidelijk beter dan de gemiddelde NL cakes en compounds.

De Show Total was geweldig bij mij. Breder dan breed, grote boeketten en harde salutes. Hij liep ook door zoals de bedoeling, maar ik heb genoeg films gezien waarop deze bak een puinhoop is. Ik heb dus mazzel gehad.

De Happy Night deed het ook prima. Menig 30mm compound zal daar een harde dobber aan hebben.

De Terremoto's (10s en 1s) waren hard zat, maar één van de 10s deed er eerder 20 seconden over om leeg te schieten. Dat verneukte mijn finale een beetje.

De Perlas Variadas y Cracker heb ik 2 keer per 2 geschoten. Dat was gewoon een prima cake, maar niet heel bijzonder.

Vier andere 30mm cakes zijn in de doos gebleven, dus daarover volgend jaar meer.
    Well, that depends...

VWC-Lid
    Thanks
    782
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Maar niet dat het heel interessant is voor als je het in Duitsland wilt halen want ik denk niet dat we ooit nog nieuwe voorraad El Gato gaan zien daar, of ieder geval niet op korte termijn.
    Ik weet niet precies hoe het qua import was geregeld maar ik kan me voorstellen dat een andere speler het overneemt om zo de Duitse markt te blijven voorzien. Het lijkt me dat El Gato daar ook alles aan gelegen is, toch?

VWC-Lid
    Thanks
    238
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
    Ik weet niet precies hoe het qua import was geregeld maar ik kan me voorstellen dat een andere speler het overneemt om zo de Duitse markt te blijven voorzien. Het lijkt me dat El Gato daar ook alles aan gelegen is, toch?
    dat is de vraag hoe en wat er van terug komt
    import liep via ER/SternenFeuerwerk. zoals je kan lezen weet je wat daar mee gebeurd is dus de vraag zal blijven hoe en wat

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten