Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 53 van 53
    VWC-Lid kartonknaller's schermafbeelding
    Thanks
    32
    Jetzt im sonderangebot! Ein erstklassige tolle Batterie von Rubro Feuerwerk: Leider Spielerei.
    Normalerweise jeweils 24,99 pro stück. Jetzt ein voller Karton (8 stück) für nur 115 Euro!

Bestellen Sie schnell bei Karton Blaster:
    https://kartonknaller.nl/assortiment...ARTON-8-STUKS)

Vertaling:

Karton Leider Speilerei voor een zacht prijsje. Normaliter 199 euro, nu voor slechts 115 euro!

Bestel 'm hier:
    https://kartonknaller.nl/assortiment...ARTON-8-STUKS)

2. The Following 4 Users Say Thank You to kartonknaller For This Useful Post:

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    1.099
    Ik kan maar moeilijk op de site komen, ben ik de enigste ?
    Brrrap, lekker knallen

4. The Following User Says Thank You to groningerpyro For This Useful Post:

Thanks
    32
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
    Ik kan maar moeilijk op de site komen, ben ik de enigste ?
    Dat hoop ik wel Zojuist nog even getest maar ik ondervind geen problemen op dit moment.

6. The Following User Says Thank You to kartonknaller For This Useful Post:

Thanks
    32
    Zomeracties bij Kartonknaller staan NU online! Diverse toppers voor een zomers prijsje.

Tipje van de sluier:
    Naam: greepje.jpg
Bekeken: 626
Grootte: 159,8 KB

Check onze website voor meer aanbiedingen: https://kartonknaller.nl/assortiment/aanbiedingen

8. The Following 3 Users Say Thank You to kartonknaller For This Useful Post:

Thanks
    32
    Vandaag kregen we van onze webshop leverancier het slechte nieuws dat men voornemens is om per 1 juli te stoppen met de geleverde diensten. Hierdoor zal de website van kartonknaller.nl en vuurwerkkanjer.nl dus offline komen te staan mits wij niet voor de genoemde tijd een alternatief hebben opgezet.

Woedend zijn wij dan ook de mensen van Vuurwerkcloud om binnen een zo kort tijdsbestek te besluiten om de stekker uit het platform te trekken. Het komt er kort gezegd op neer dat we 20 dagen de tijd hebben om alles te verhuizen naar een andere webserver en van daaruit een compleet nieuwe site op te gaan bouwen, dit gezien er geen mogelijkheid is de huidige site en bijbehorende data te behouden.

We hebben daarom besloten dat er nog tot zondagavond 23:59 besteld kan worden via onze site kartonknaller.nl. Hierna gaat de huidige webshop dus op slot en zullen wij er zorg voor dragen dat jullie bestellingen veilig worden opgeslagen en we de data gaan migreren naar een nieuw op te zetten website.

Onze excuses voor de overlast. We komen hoe dan ook terug maar vragen om jullie geduld in deze.

10. The Following 9 Users Say Thank You to kartonknaller For This Useful Post:

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    1.099
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kartonknaller Bekijk bericht
    Vandaag kregen we van onze webshop leverancier het slechte nieuws dat men voornemens is om per 1 juli te stoppen met de geleverde diensten. Hierdoor zal de website van kartonknaller.nl en vuurwerkkanjer.nl dus offline komen te staan mits wij niet voor de genoemde tijd een alternatief hebben opgezet.

Woedend zijn wij dan ook de mensen van Vuurwerkcloud om binnen een zo kort tijdsbestek te besluiten om de stekker uit het platform te trekken. Het komt er kort gezegd op neer dat we 20 dagen de tijd hebben om alles te verhuizen naar een andere webserver en van daaruit een compleet nieuwe site op te gaan bouwen, dit gezien er geen mogelijkheid is de huidige site en bijbehorende data te behouden.

We hebben daarom besloten dat er nog tot zondagavond 23:59 besteld kan worden via onze site kartonknaller.nl. Hierna gaat de huidige webshop dus op slot en zullen wij er zorg voor dragen dat jullie bestellingen veilig worden opgeslagen en we de data gaan migreren naar een nieuw op te zetten website.

Onze excuses voor de overlast. We komen hoe dan ook terug maar vragen om jullie geduld in deze.
    Dat is kloten, wens jullie alle succes voor een vlotte overgang naar een nieuwe webhost
    Brrrap, lekker knallen

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Jammer dat ik niet op de site kan komen, was wel benieuwd naar wat jullie hadden

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    3.320
    Thanked 6.941 Times in 2.658 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroboyniels Bekijk bericht
    Jammer dat ik niet op de site kan komen, was wel benieuwd naar wat jullie hadden
    Heb je hierboven gelezen? Je hebt niet zomaar een nieuwe site, dat duurt even...
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

14. The Following User Says Thank You to gizmo75 For This Useful Post:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten