Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu wel op tijd, Azul in the pocket.. Thanks
    I love Mines

    Comment


      tot wanneer is de actie van de Azul en Brocade Blaster geldig ?
      The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

      Comment


        Konden jullie deze maar in de shop gooien

        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Konden jullie deze maar in de shop gooien

          Als ze bij Funke aan elke cake een mine toevoegen zou het kunnen maar ben bang dat we dit nooit in Nederland te zien krijgen..

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
            tot wanneer is de actie van de Azul en Brocade Blaster geldig ?
            Net zolang als de acties bij Vuurwerkplanet lopen, dat is tot 1 juni dus er is nog even tijd ;)

            Comment


              Zo dat is goed nieuws , dan ga ik er zeker ook nog gebruik van maken

              Comment


                Zou inderdaad mooi zijn als hier zulke funke of argento boxen verkocht gaan worden. Het zou moeten kunnen toch?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
                  Zou inderdaad mooi zijn als hier zulke funke of argento boxen verkocht gaan worden. Het zou moeten kunnen toch?
                  Boxen zoals Torrr noemt zijn helaas niet legaal in Nederland heb ik begrepen aangezien deze teveel gram per schot bevatten

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door JJVfreak Bekijk bericht
                    Boxen zoals Torrr noemt zijn helaas niet legaal in Nederland heb ik begrepen aangezien deze teveel gram per schot bevatten

                    Inderdaad, daarom schreef ik ook : konden jullie er maar aan komen
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Inderdaad, daarom schreef ik ook : konden jullie er maar aan komen
                      Zal niet alle boxen zijn toch? ik zag dat pyroshop arentz ook sommige boxen verkoopt....

                      Comment


                        Torr bedoeld de 100 shots compounds van Funke. Pyroshop Arentz verkoopt geen Funke 100 shots.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door renemichel Bekijk bericht
                          Torr bedoeld de 100 shots compounds van Funke. Pyroshop Arentz verkoopt geen Funke 100 shots.
                          Er hebben wel degelijk 100Sh Funke blokken bij Arentz gestaan. Even snel, voordat we té off-topic gaan, kan iemand mij nog uitleggen waarom deze blokken niet zouden mogen? Missende mine? De "repen" die niet op zichzelf kunnen staan? Liefst in PM, dam vervuilen we de boel hier niet verder.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                            Er hebben wel degelijk 100Sh Funke blokken bij Arentz gestaan. Even snel, voordat we té off-topic gaan, kan iemand mij nog uitleggen waarom deze blokken niet zouden mogen? Missende mine? De "repen" die niet op zichzelf kunnen staan? Liefst in PM, dam vervuilen we de boel hier niet verder.
                            Diverse van die producten voldoen niet aan de NL-richtlijnen en komen dus niet door een eventuele keuring. Dat is simpelweg de reden.

                            Arentz had ze als enige en zij zitten in de grensregio. Maak zelf de optelsom...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Mooie winkel hé, die vuurwerkbunker... (hint)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                                Mooie winkel hé, die vuurwerkbunker... (hint)
                                Missen wij iets ?
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X