Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overgebleven cat.1 collectiefoto's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Overgebleven cat.1 collectiefoto's

    Ik ben wel benieuwd hoeveel cat 1 jullie nog over hebben, hierbij mijn "collectie"Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20210102_205634.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,7 KB
ID:	1615641

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Vossuhh Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd hoeveel cat 1 jullie nog over hebben, hierbij mijn "collectie"[ATTACH=CONFIG]59847[/ATTACH]
    Hoeveel gram zit er in die grote zwarte grondbloem?

    Comment


      #3
      Nou ik was het na 10 minuten zat. Dus ik heb erg veel over voor in de loop van het jaar zeg maar.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Nou ik was het na 10 minuten zat. Dus ik heb erg veel over voor in de loop van het jaar zeg maar.
        Haha, mijn neefje zegt tegen zijn pa: "Oom Gupje heeft echt nog heeeeel veel cat 1"

        Mijn oog was gewoon veels te groot door dat verbod...
        Klapchi

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
          Haha, mijn neefje zegt tegen zijn pa: "Oom Gupje heeft echt nog heeeeel veel cat 1"

          Mijn oog was gewoon veels te groot door dat verbod...
          Dit probleem had ik ook, weet niet of iemand die bankfoto heeft gezien, maar dat was ik.. Heb minimaal de helft over, en heb het al versneld afgestoken door alles in de vuurton te mikken.

          Comment


            #6
            Er komt relatief binnenkort (binnen nu en hooguit enkele jaren) een moment dat we blij zijn met het overgebleven cat 1....Ik zie dit hele gedoe omtrent cat 2 simpelweg niet meer goedkomen. Vandaar dat ik mijn overgebleven cat 1 nu behandel alsof het nooit meer verkocht zal worden. Triest, maar we gaan er wel naar toe mannen...

            Comment


              #7
              Heb nog een volle doos en een tas over. Even gewogen: 16 kilootjes. Dus keurig op zolder opgeborgen

              Comment


                #8
                Heb het even opgezocht, uit de dozen gehaald en een fotootje gemaakt. Want binnenkort ga ik weer in de stemming komen met dit spul en dus moet alvast klaarliggen om naar te grijpen wanneer ik maar wil.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Restant cat 1 vuurwerk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:231,6 KB
ID:	1594281

                Comment

                Working...
                X