Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 52 van 52
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    8.609
    Thanked 8.092 Times in 2.319 Posts
    Zijn jullie van plan om net als in maart 2020 voorafgaand aan de actie een (besloten) demo te organiseren?

Dit was vorig jaar een groot succes en er verschenen dan ook mooie productfilms online, die de verkoop en de aandacht voor de producten alleen maar gestimuleerd hebben. Inmiddels zijn ook alle producten binnen waaronder de producten die vorig jaar op de markt zouden komen. Het zou toch geweldig zijn als de productie zou worden geschoten en ook hier top kwaliteit 'straat'films van online zouden komen. Dit zou denk ik een geweldige boost aan de actie eind mei kunnen geven en het enthousiasme alleen maar vergroten.

Uiteraard is het afwachten wat de maatregelen gaan doen, maar wellicht een kleinschalige (besloten) demo (zoals vorig jaar) met andere artikelen op de schietlijst zou toch geweldig zijn. Al is het alleen maar voor de films.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

2. The Following 8 Users Say Thank You to pyrofan#1 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    293
    Thanked 1.139 Times in 431 Posts
    Goed om te horen dat de actie dit jaar ook weer is. Kan ik nog een aanvulling doen op de doorgeschoven order van vorig jaar

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    1.018
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Zijn jullie van plan om net als in maart 2020 voorafgaand aan de actie een (besloten) demo te organiseren?

Dit was vorig jaar een groot succes en er verschenen dan ook mooie productfilms online, die de verkoop en de aandacht voor de producten alleen maar gestimuleerd hebben. Inmiddels zijn ook alle producten binnen waaronder de producten die vorig jaar op de markt zouden komen. Het zou toch geweldig zijn als de productie zou worden geschoten en ook hier top kwaliteit 'straat'films van online zouden komen. Dit zou denk ik een geweldige boost aan de actie eind mei kunnen geven en het enthousiasme alleen maar vergroten.

Uiteraard is het afwachten wat de maatregelen gaan doen, maar wellicht een kleinschalige (besloten) demo (zoals vorig jaar) met andere artikelen op de schietlijst zou toch geweldig zijn. Al is het alleen maar voor de films.
    Is hier al antwoord op gegeven aan jullie ? Zou wel leuk zijn, al is mijn wensenlijst al klaar!
    Brrrap, lekker knallen

VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Thanks
    343
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht

Helemaal mee eens! Ik zou graag willen toevoegen dat een iets minder winderige locatie ten goede komt aan de films ;)
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

6. The Following 3 Users Say Thank You to PyroSteen For This Useful Post:

VWC-Lid Slick Luke's schermafbeelding
    Thanks
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
    Helemaal mee eens! Ik zou graag willen toevoegen dat een iets minder winderige locatie ten goede komt aan de films ;)
    Helemaal mee eens! Als ik die demo videos bekijk vind ik de producten erg tegenvallen, terwijl alle aanwezigen zeer lovende woorden schrijven. Gelukkig hielp dat en heb ik bij andere straatvideos gezien dat de producten zeer goed kunnen zijn. Ga dus zeker het e.e.a. bestellen tijdens de freak actie.
    Waarom staan als je ook zitten kan?

8. The Following User Says Thank You to Slick Luke For This Useful Post:

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    8.609
    Thanked 8.092 Times in 2.319 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
    Is hier al antwoord op gegeven aan jullie ? Zou wel leuk zijn, al is mijn wensenlijst al klaar!
    Ik heb helaas nog niks over een China Red demo gehoord vanuit de crew. Laten we hopen dat China Red hier wat in ziet, nu de bunkers vol staan met productie 2020. Daarentegen wordt het gezien de huidige omstandigheden en avondklok denk ik vrij lastig om iets te organiseren. Maar laten we hopen dat er snel het één en ander verbeterd en dat er in mei wel wat mogelijk is al dan niet besloten. Een melding van ontbranding is over het algemeen snel aangevraagd en hoeft niet al te lang van tevoren, dus wie weet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

10. The Following User Says Thank You to pyrofan#1 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    378
    Worden er nog nieuwe producten toegevoegd aan de freak-actie in Mei?
    Worden er nog nieuwe producten verwacht voor 2021?

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten