Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    9.897
    Thanked 9.585 Times in 2.703 Posts

Vragen aan Cafferata Vuurwerk 2021!

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op een hopelijk beter (vuurwerk) jaar.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    1.235
    Tot wanneer geldt de openings actie ? Vind de twintig euro tegoed wel leuk om als korting te hebben op een leuke cake / box. Wel minimum bestel bedrag van €40 maar dat tik je al gauw aan
    Brrrap, lekker knallen

VWC-Lid
    Thanks
    439
    Bij de algemene voorwaarden op de site staat tot 28dec 23:59, was volgens mij vorig jaar ook zo. Daarnaast heb je zo te zien zelf niet de vrije keuze maar kun je kiezen uit een aantal artikelen. Dan gaat er al snel veel lol aan verloren helaas
    https://www.youtube.com/simansays

4. The Following User Says Thank You to simansays For This Useful Post:

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    1.235
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
    Bij de algemene voorwaarden op de site staat tot 28dec 23:59, was volgens mij vorig jaar ook zo. Daarnaast heb je zo te zien zelf niet de vrije keuze maar kun je kiezen uit een aantal artikelen. Dan gaat er al snel veel lol aan verloren helaas
    Oh je hebt gelijk, dat is wel zonde ja. Dan was de manier van Schuurmans of Wolff wel leuk. Gratis vuurwerk bij je bestelling, had het tegoed natuurlijk liever zelf als korting gehad op een zelf uit te kiezen product tussen alle artikelen en niet vooraf geselecteerde... Dank voor de oplettendheid
    Brrrap, lekker knallen

6. The Following User Says Thank You to groningerpyro For This Useful Post:

VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    1.993
    Thanked 4.573 Times in 1.288 Posts
    Hoi Bart van Cafferata,

Ik zag in het topic van de demo dat je meer actief gaat zijn op VWC. Top!!

Mijn vragen op dit moment:

- Ik zie de Colloring Willows in de aanbieding. Toffe box, welke het op de demo erg goed deed. Was het productie of een sample die toen geschoten werd?

- Kunnen we dit jaar nóg meer nieuwe producten verwachten?

- Blijft Showtime beschikbaar voor de consument in de toekomst? En komen daar nog uitbreidingen bij? Of staaat dat niet op de planning?

VWC-Lid World's Toughest Fireworks's schermafbeelding
    Thanks
    23
    Goedenavond,

Of de colloring willows productie was ga ik voor je nakijken, veel nieuwe items zijn reeds kenbaar gemaakt, eigenlijk is alles van afgelopen seizoen nog nieuw.

De Show Time artikelen blijven voorlopig beschikbaar, deze worden veelal in shows gebruikt waardoor de beschikbaarheid niet altijd even goed is overal. Het is een vrije keuze aan elke dealer om deze lijn wel of niet op te nemen.
    Enige tijd geleden hebben wij deze lijn uitgebreid met diverse compounds welke bij vele dealers zijn terug te vinden. Voor dit jaar is daar geen extra uitbreiding voor gepland.

9. The Following 2 Users Say Thank You to World's Toughest Fireworks For This Useful Post:

VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    1.993
    Thanked 4.573 Times in 1.288 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CafferataVuurwerk Bekijk bericht
    Goedenavond,

Of de colloring willows productie was ga ik voor je nakijken, veel nieuwe items zijn reeds kenbaar gemaakt, eigenlijk is alles van afgelopen seizoen nog nieuw.

De Show Time artikelen blijven voorlopig beschikbaar, deze worden veelal in shows gebruikt waardoor de beschikbaarheid niet altijd even goed is overal. Het is een vrije keuze aan elke dealer om deze lijn wel of niet op te nemen.
    Enige tijd geleden hebben wij deze lijn uitgebreid met diverse compounds welke bij vele dealers zijn terug te vinden. Voor dit jaar is daar geen extra uitbreiding voor gepland.
    Thanks voor de snelle reactie! Ik hoor het graag omtrent de Colloring Willows

Thanks
    23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door World's Toughest Fireworks Bekijk bericht
    Goedenavond,

De Colloring Willows betrof productie op onze demo.
    Kleine nuance nog over de Show Time lijn, er was wel de planning om dit jaar nog met een nieuwe compound te komen, echter door de problemen in China is het niet zeker dat deze hier op tijd is.

12. The Following User Says Thank You to World's Toughest Fireworks For This Useful Post:

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    9.897
    Thanked 9.585 Times in 2.703 Posts
    De afgelopen jaren heeft Cafferata diverse thunderkings in het assortiment gehad. Bij de bulkverpakkingen was er dan vaak sprake van een iets ander label. Zo was het label van de Epic Shocks(per 4 verpakt) net iets anders dan de Epic Shock XL (bulk verpakking). Bij de Mad Dog Thunder Shock (per 6 verpakt) of de Thunder Shock Bulk was er ook een klein verschil. Ondanks dat het hier om kleine verschillen ging, vonden de liefhebbers van single shots dit geweldig.

Dit jaar komen jullie met diverse nieuwe mines op de markt, waaronder de Ultra Mine, Ultra Mine XL en de Ultra Mine Bulk. Is er bij de bovengenoemde mines ook sprake van een iets ander label? Al is het alleen al door de toevoeging XL of Bulk op het label van de mijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Thanks
    23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    De afgelopen jaren heeft Cafferata diverse thunderkings in het assortiment gehad. Bij de bulkverpakkingen was er dan vaak sprake van een iets ander label. Zo was het label van de Epic Shocks(per 4 verpakt) net iets anders dan de Epic Shock XL (bulk verpakking). Bij de Mad Dog Thunder Shock (per 6 verpakt) of de Thunder Shock Bulk was er ook een klein verschil. Ondanks dat het hier om kleine verschillen ging, vonden de liefhebbers van single shots dit geweldig.

Dit jaar komen jullie met diverse nieuwe mines op de markt, waaronder de Ultra Mine, Ultra Mine XL en de Ultra Mine Bulk. Is er bij de bovengenoemde mines ook sprake van een iets ander label? Al is het alleen al door de toevoeging XL of Bulk op het label van de mijn.
    Goedemiddag,

De uitstraling van deze single shots zijn weer in de stijl van Mad Dog.
    De single shots zijn kwa label allemaal hetzelfde.

Regels voor berichten