Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Vuurwerktotaal 2021/2022!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nou ik had dus een meerdere top boxen en uitlopende artikelen van VWT, krijg ik eergisteren van de de winkel een mail dat het niet uitgeleverd kan worden. Deels afgekeurd in de kooi (kolder natuurlijk) en deels ook omdat er geen voorraad meer is... Nee nee, lekker in België verkopen! Nu heb ik niet die ik voor corona met een top prijs had gekocht en waar ik mijn show voor een groot deel op gebaseerd had!

    Wat gaat Lesli hier voor compensatie voor bieden?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
      Nou ik had dus een meerdere top boxen en uitlopende artikelen van VWT, krijg ik eergisteren van de de winkel een mail dat het niet uitgeleverd kan worden. Deels afgekeurd in de kooi (kolder natuurlijk) en deels ook omdat er geen voorraad meer is... Nee nee, lekker in België verkopen! Nu heb ik niet die ik voor corona met een top prijs had gekocht en waar ik mijn show voor een groot deel op gebaseerd had!

      Wat gaat Lesli hier voor compensatie voor bieden?
      Verwacht je echt antwoord van Lesli hier?
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #33
        Nee natuurlijk niet, maar even klagen mag wel. En ga Lesli zelf ook nog benaderen.

        Comment


          #34
          Balen man! Vooral enorm terleurstellend dat ze dat nu pas bekendmaken. Lijkt me dat dit al veel eerder bekend zou moeten zijn en ze het erom doen, deze late berichtgeving...

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
            Nee natuurlijk niet, maar even klagen mag wel. En ga Lesli zelf ook nog benaderen.
            Balen, maar Lesli zal je naar de winkel doorverwijzen. De verkoper zal met jou een oplossing moeten zoeken.

            Afkeur door IlT testen is vervelend maar overmacht voor Lesli. Niet leverbaar door tekorten: daar gaan veel winkels last van krijgen (of hebben er al last van).
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
              Balen, maar Lesli zal je naar de winkel doorverwijzen. De verkoper zal met jou een oplossing moeten zoeken.

              Afkeur door IlT testen is vervelend maar overmacht voor Lesli. Niet leverbaar door tekorten: daar gaan veel winkels last van krijgen (of hebben er al last van).
              De winkel heeft het perfect opgelost gelukkig.

              Comment

              Working...
              X