Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 152
  1. #46
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik zit te denken aan een herrie/rood project.
    Volgende producten heb ik in gedachten:

    Hellfire Thunder https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-*NIEUW-2019*/
    The Gunner https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...932-The-gunner
    Red alert https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...8488-Red-Alert

    Mischien nog even rustige crosettes er dwars doorheen, bijvoorbeeld Splitting red: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Splitting-Red

    Afsluiten met
    The Scream https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...466-The-Scream
    Cruel Cannon https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ht=cruel+canon


    Wat mist hier nog?
    Dit zijn stuk voor stuk leuke producten.
    Inderdaad wat Randomdaniel zegt: wellicht nog iets van Bengalen toevoegen. De Bengalfeuer Red van Funke was afgelopen jaar bij meerdere winkels te koop in pakjes van 3 stuks.

    De Geysir kaliber C van Funke NL is wellicht ook een optie. Zitten 3 kleuren in een verpakking, waaronder rood. Stel je koopt 2 doosjes dan kan je het project openen met 2 van die Geysir Kaliber C rood. De andere kleuren zijn leuk om apart af te steken.

    Bij cakes dacht ik meteen aan de Double Deck Red van Xplode. Past precies in het thema herrie/rood, al is deze cake naar mijn weten alleen in Duitsland te koop.

    Daarnaast dacht ik ook meteen aan de 25/20 I-shape van Vuurwerktotaal. Deze was nieuw vorig jaar en zijn nog geen straatfilmpjes van. Afgaande op de productfilm gaat het hier om rode dahlia's.

    De Bloody Chameleon van Bonfireworks past denk ik ook prima in dit thema. Ook dit was vorig jaar een nieuw artikel, dus is het nog onbekend hoe deze in de straat presteert. Wat wel erg leuk is, is dat bij deze cake de kleur rood centraal staat, waarbij dit dan wordt aangevuld door andere effecten. Erg leuk gedaan, al lijkt dit vrijwel een kopie (al dan niet bewust) van de Eurasian Lynx van Luypaers.

    Daarnaast zou je ook kunnen denken aan een cake met het red ghost/red plum effect. Elke importeur heeft er wel één of meerdere. Denk hierbij aan de Red Ghost en Color Ghost van Evolution.

    Ik weet niet wat het budget is en hoe gek je het wilt maken, maar mocht er nog wat ruimte zijn dan zou je ook eens kunnen kijken naar de Redwire Autograph Box. Heb deze in 2019 in de straat kunnen bewonderen en dit was echt een pareltje. Voor de één misschien wat saai omdat er geen afwisseling is van verschillende effecten, maar ondanks dat was dit echt een topper. Daarnaast is de all at once finale cake ook heel erg gaaf. Zie de combinatie van The Scream en iets later gevolgd door de laatste cake van deze box al helemaal voor me.



    De Code Red van Vuurwerktotaal is al jaren een topper van weleer en past wat mij betreft perfect in het thema. Ik denk dat als ja hierna de The Scream de lucht in schiet gevolgd door minimaal 2 Cruel Cannon (1 is denk ik net te weinig) dat je dan echt wel een leuke finale hebt voor in de straat.


    Mochten die boxen wat te duur zijn, dan kan je nog kijken naar een aantal cakes uit de Pyroshow lijn van Broekhoff (Red Blink with Red Blinking Tail,
    Blood Red Peony with Red Tail and Mine etc.). Verkrijgbaar is niet ideaal, maar wie weet heeft net een dealer bij jou in de buurt een cake op voorraad die perfect in jouw project past.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2019
    Berichten
    411
    Thanks
    122
    266 waarderingen in 119 posts
    Als je 5x de crackling war van red wie tegelijl schiet heb je een heel mooi showtje kan ik je vertellen, misschien dat iemand dat als finale kan gebruiken ofzo

  4. Deze gebruiker waardeert pyroboyniels voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2019
    Berichten
    411
    Thanks
    122
    266 waarderingen in 119 posts
    Zie deze video

  6. Deze 4 gebruikers waarderen pyroboyniels voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Bedankt voor de reacties! Ik ga er eens goed voor zitten binnenkort. De mogelijkheden zijn toch nog een stuk groter dan gedacht. Budget, ach we zullen maar zo zeggen het is maar eens in de 2 jaar oud en nieuw.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen thermite voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Heya! Ben ik weer. Stel je zou een show maken met voornamelijk goud en blauw. De gedroomde combinatie, mijn persoonlijke favoriet. Ik denk in elementen, dan zou je bijvoorbeeld dit kunnen gebruiken:

    - Katan Special 1 & Special 7 (indien beschikbaar)
    - Katan LOUD King of Blue (eventueel meerdere)
    - Katan Delta Echo (eventueel meerdere)
    - Katan Quick Charger

    - Rubro Transbomber Champions Edition
    - Rubro Immortal Gold / Magnum Willow Mayhem
    - Evolution Snowstorm 100sh / 80sh
    - Wolff Blue Night Fire

    - Broekhoff Blue Mine with Golden Spider Tail
    - Broekhoff Golden Willow Mine with Blue Pearl
    - Broekhoff Blue Peony W. Blue Tail & Mine
    - Broekhoff Sky Blue Crossette

    - Funke Corolla Blue


    Hoe zouden jullie een showtje opbouwen? Welke onderdelen missen nog, wat zijn vette combinaties? Kom maar door met die ideeën!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  11. #51
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Tailgate fan doorgelont naar 2x code red, dat is mijn finale plan. Denken jullie dat dat een goede combi is?

  12. #52
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    Koala.je kan ook nog Gold blauer himmel van pyrocentury gebruiken
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  13. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  14. #53
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    0:00 show
    Aantal: Product:
    1 Snowstorm - Evolution
    1 W-Shape Dominator - Broekhoff
    1 Triple X - Magnum
    1 Corolla Blue - Funke
    6 Explode Ti with Whistle - Tristar

    Ik had zelf bovenstaand showtje bedacht. Ik twijfel nog een beetje over de volgorde. Sowieso lijkt het mij vet om bijvoorbeeld twee cakes van de Snowstorm in V-shape te schieten. Ook kan ik eventueel de twee compounds van de Triple X op twee verschillende plekken in het showtje zetten. Wat zouden jullie hier van maken?
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  15. #54
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Heya! Ben ik weer. Stel je zou een show maken met voornamelijk goud en blauw. De gedroomde combinatie, mijn persoonlijke favoriet. Ik denk in elementen, dan zou je bijvoorbeeld dit kunnen gebruiken:

    - Katan Special 1 & Special 7 (indien beschikbaar)
    - Katan LOUD King of Blue (eventueel meerdere)
    - Katan Delta Echo (eventueel meerdere)
    - Katan Quick Charger

    - Rubro Transbomber Champions Edition
    - Rubro Immortal Gold / Magnum Willow Mayhem
    - Evolution Snowstorm 100sh / 80sh
    - Wolff Blue Night Fire

    - Broekhoff Blue Mine with Golden Spider Tail
    - Broekhoff Golden Willow Mine with Blue Pearl
    - Broekhoff Blue Peony W. Blue Tail & Mine
    - Broekhoff Sky Blue Crossette

    - Funke Corolla Blue


    Hoe zouden jullie een showtje opbouwen? Welke onderdelen missen nog, wat zijn vette combinaties? Kom maar door met die ideeën!

    Een opbouw vind ik in deze situatie nog lastig. Daar zal ik nog eens een nachtje over slapen zullen we maar zeggen. Wel kwamen er nog een aantal artikelen in me op die wellicht het overwegen waard zijn en wat mij betreft ook prima in dit thema passen.

    1.2" Titanium Brocade 2 blue - VWT (in de freakacties vaak nog goedkoper dan de 2 andere 1.2" toppers uit dezelfde lijn).

    Azul - Funke NL Ik heb deze box zelf nog niet gehad en ook nog niet live gezien, maar ik geniet echt keer op keer van de verschillende straatfilms. Vind deze box echt sterk in elkaar zitten als het gaat om de opeenvolging van de effecten.

    1.0" Blue Peony - Zena NL Deze hebben wij in de Battle show tijdens de Trophy van 2017 geschoten. Burst is niet maximaal, maar vind dit voor het geld wel een leuke cake en zoveel cakes met een goede blauwe peony zijn er nu ook weer niet. Staat niet in veel shops meer, maar wellicht loop je er nog eens tegenaan.

    Azzuro - Argento De Azzuro wordt sinds kort ook op een aantal Nederlandse sites aangeboden. Ik vind de straatfilmpjes echt wonderschoon en de opeenvolging van verschillende soorten gouden effecten is simpelweg geniaal.

    Spidertail Magic - Broekhof Na het zien van het productfilmpje was ik meteen verkocht. Doet me een beetje denken aan de Sunbeam 3, die was jaren geleden in de straat echt geweldig. Prachtige gouden crackling staarten i.c.m. een blauwe mijn gecombineerd met rode blinkers. Hier zitten dan weliswaar wat rode blinkers bij, maar dat maakt hem niet minder mooi. Adviesprijs is top en dit lijkt mij een mooi begin van een goud/blauw project. Voor deze cake rijd ik tijdens de verkoopdagen graag nog even langs een Broekhof dealer verderop in de stad. De Spidertail Magic gevolgd door de Azzuro dat lijkt mij ook wel een mooie combinatie.

    Zena heeft in de Thor collectie ook een aantal fonteinen. Een daarvan is goud met blauw, Katla, alleen wordt deze niet in NL verkocht. Zou ook niet misstaan als opening gecombineerd met een paar Bengalfeuer Blau van Funke.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  17. #55
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
    Tailgate fan doorgelont naar 2x code red, dat is mijn finale plan. Denken jullie dat dat een goede combi is?
    Dat is een geweldige combinatie, zat ik zelf ook al over na te denken. Die 2 producten passen perfect bij elkaar. Mocht je de mogelijkheid hebben zou ik de 2 code Reds wel in v-shape schieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #56
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dat is een geweldige combinatie, zat ik zelf ook al over na te denken. Die 2 producten passen perfect bij elkaar. Mocht je de mogelijkheid hebben zou ik de 2 code Reds wel in v-shape schieten.
    Dat is idd nog een mooie mogelijkheid, misschien binnenkort maar eens wat knutselen

  19. #57
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    0:00 show
    Aantal: Product:
    1 Snowstorm - Evolution
    1 W-Shape Dominator - Broekhoff
    1 Triple X - Magnum
    1 Corolla Blue - Funke
    6 Explode Ti with Whistle - Tristar

    Ik had zelf bovenstaand showtje bedacht. Ik twijfel nog een beetje over de volgorde. Sowieso lijkt het mij vet om bijvoorbeeld twee cakes van de Snowstorm in V-shape te schieten. Ook kan ik eventueel de twee compounds van de Triple X op twee verschillende plekken in het showtje zetten. Wat zouden jullie hier van maken?
    Als iemand hier nog wat van kan maken hoor ik het graag.
    Ik zat net nog eens de filmpjes van de Corolla Blue terug te kijken, maar die duurt zowat een minuut. Ondanks dat het echt gigantische boeketten zijn, vele malen groter dan de Triple X, weet ik niet of die er nog boven uit komt qua tempo.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  20. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Als iemand hier nog wat van kan maken hoor ik het graag.
    Ik zat net nog eens de filmpjes van de Corolla Blue terug te kijken, maar die duurt zowat een minuut. Ondanks dat het echt gigantische boeketten zijn, vele malen groter dan de Triple X, weet ik niet of die er nog boven uit komt qua tempo.
    Je zou de Corolla blue ook niet per se zo kunnen schieten zoals hij hoort toch? In het midden laten beginnen zodat hij dubbel zo snel gaat lost dit op

  21. Deze gebruiker waardeert thermite voor het bericht:


  22. #59
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Je zou de Corolla blue ook niet per se zo kunnen schieten zoals hij hoort toch? In het midden laten beginnen zodat hij dubbel zo snel gaat lost dit op
    Ja daar heb ik ook over gedacht, of de laatste cake (finale cake) van de Corolla Blue na de laatste compound van de Triple X doen, en de rest eerder in de show.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  23. #60
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ja daar heb ik ook over gedacht, of de laatste cake (finale cake) van de Corolla Blue na de laatste compound van de Triple X doen, en de rest eerder in de show.
    Dat is wel heel erg vet! Eventueel nog 'n at once cake toevoegen, thunderstorm, terremoto, the scream, cruel cannon, secret salute Ltd, happy thunder q. Vet!

Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •