Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 151 t/m 152 van 152
  1. #151
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    25 tot 30 minuten is echt veel te lang inderdaad. Dan krijg je meer een soort demo dan een echte show met intensiteit die het publiek ook kan raken. Niet dat je heel strak naar de minuten moet gaan kijken, maar persoonlijk vind ik voor oud en nieuw 10 minuten wel echt de maximale tijd die je moet nemen voor een show, het liefst nog korter en heftiger. Het ligt er overigens ook wel aan in wat voor thema je wilt schieten want met een korte ramshow verdwijnt het sierlijke natuurlijk wel en als dat sierlijke echt het hoofddoel is dan moet je lekker de tijd nemen. Maar persoonlijk zou ik zeggen, lekker rammen en gebruik ( vooral in de finale ) producten in meervoud die veel indruk maken en intensiteit hebben.

  2. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  3. #152
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Persoonlijk denk ik dat een intensievere show met een wat kortere tijdsduur het beter gaat doen dan een langere show. Ik vind zelf 25 tot 30 minuten echt wel lang voor een consushow, wellicht wel té lang. Wij kunnen daarvan genieten, ook omdat wij de producten zo kunnen beoordelen, maar het publiek zal na 15 minuten toch wel ''klaar'' zijn denk ik. En als je een show schiet, doe je dat ook deels wel voor het publiek.

    Wat ik heb geleerd de afgelopen jaren, beter een hele dikke ramshow met producten per 2-3-4 tegelijk en dan tussen de 12 á 15 minuten dan langer.
    Klopt dat je een show deels voor publiek schiet, maar het is ook zo dat ik het zelf gewoon te gek vind als een show lukt zoals je wilt. Vooral met doorlonten. Zelf vind ik rond de 20 minuten dit jaar toch wel het minimum. Ik snap ook wat je zegt dat het anders te lang gaat duren.

    Zelf schiet ik eigenlijk bijna vanaf het begin alles minimaal in tweevoud. Dus qua actie zit het wel goed. Waar ik meer mee zat zoals met deze show is dat het eind juist niet te te veel chaos wordt. Ook i.v.m. rook etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    25 tot 30 minuten is echt veel te lang inderdaad. Dan krijg je meer een soort demo dan een echte show met intensiteit die het publiek ook kan raken. Niet dat je heel strak naar de minuten moet gaan kijken, maar persoonlijk vind ik voor oud en nieuw 10 minuten wel echt de maximale tijd die je moet nemen voor een show, het liefst nog korter en heftiger. Het ligt er overigens ook wel aan in wat voor thema je wilt schieten want met een korte ramshow verdwijnt het sierlijke natuurlijk wel en als dat sierlijke echt het hoofddoel is dan moet je lekker de tijd nemen. Maar persoonlijk zou ik zeggen, lekker rammen en gebruik ( vooral in de finale ) producten in meervoud die veel indruk maken en intensiteit hebben.
    Ik wil voor de combo gaan sierlijk, rammen, sierlijk rammen. Dus de show opdelen in 4 of 5 delen met rustpunten etc. Duidelijk is wel dat meer dan 20 minuten te lang wordt gezien. Ik ga inzetten op 20 minuten rond dan dit jaar.

    Tnx voor de reacties!

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •