Pagina 2 van 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 244
  1. #16
    VWC-Lid ElegantPyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2020
    Berichten
    94
    Thanks
    149
    119 waarderingen in 45 posts
    Dan zou ik voor de Cloud Connected gaan of eventueel de Supernaut 2 alhoewel de 1 ook goed is maar dat is een persoonlijke voorkeur!

  2. Deze gebruiker waardeert ElegantPyro voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 september 2020
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    22
    Thanks
    391
    16 waarderingen in 7 posts
    iemand ervaringen met de big momma? ik kan voor dat geld ook de evo bomber halen. ik zie een beetje wisselende video's van de big momma, oftewel de greater lion display box. andere suggesties voor een box rond de €80 zijn ook welkom

  4. Deze gebruiker waardeert pyroschaap voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroschaap Bekijk bericht
    iemand ervaringen met de big momma? ik kan voor dat geld ook de evo bomber halen. ik zie een beetje wisselende video's van de big momma, oftewel de greater lion display box. andere suggesties voor een box rond de €80 zijn ook welkom
    Ik heb beiden 2 jaar terug geschoten. En eerlijk gezegd vind ik kiezen lastig. Zijn twee verschillende boxen. De Greater Lion Display Box is al wel wat ouder maar kan wat mij betreft nog goed mee komen. Is een leuke diverse box, maar wel met wat 'simpelere' effecten. Wat ik wel vind is dat deze wat meer opbouw heeft dan de Evo Bomber. Die ramt in een strak tempo de lucht vol. Maar wel met één soort effect. Persoonlijk vond ik de crackling wat tegenvallen in die box, maar de kleuren zijn top. Beiden zijn boxen die leuk zijn om een keer gehad te hebben, maar bij mij niet nog een keer terug gaan komen in de collectie.

    Welke winkel/regio shop je? Dan wil ik wel even kijken wat er nog meer te vinden is voor 80,-

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 september 2020
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    22
    Thanks
    391
    16 waarderingen in 7 posts
    Ik woon in haarlem, maar ik was van plan om naar pijenacker te gaan voor de freakactie. Die website kun je vinden bij de vuurwerkbunker.nl freakactie. Mooi dat dit zo gaat trouwens

  8. #20
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroschaap Bekijk bericht
    Ik woon in haarlem, maar ik was van plan om naar pijenacker te gaan voor de freakactie. Die website kun je vinden bij de vuurwerkbunker.nl freakactie. Mooi dat dit zo gaat trouwens
    Dat vermoeden had ik al aangezien je het over de Greater Lion Diplay Box had. De prijzen bij de bunker zijn top. Kom er zelf al jaren ook echt een top service! Maar goed on-topic.

    Voor een box rond de 80,- is er aardig wat te vinden dit jaar bij de bunker. Dat maakt het makkelijk en lastig. Het zal dus ook vooral van jouw eigen smaak af moeten gaan hangen, maar ik zal hieronder een paar producten uitlichten waar je voor zou kunnen kijken:

    De cakeboxen moet je zelf nog even doorverbinden. Als je dat geen probleem vindt zou je kunnen kijken naar de Smash Box II, deze heb ik een paar jaar geleden een keer geschoten. Is een mooie bak met goud en wat color tips en crackling. Minpuntje vond ik dat hij wel wat aan de trage kant is. Maar de boeketgrootte is prima. Als je wat langer van je geld wil genieten en je van goud houdt is dit een aanrader. Je zou ook kunnen kijken naar de Colorful City, die is nu echt aantrekkelijk geprijsd. Zelf heb ik deze meermalen geschoten. Stelt nooit teleur. Het zijn grote blinker boeketten, de spinning tails zijn goed uitgewerkt, mooie kleuren en hij schiet lekker op tempo.

    Dan de compounds. Hier zou je naar de Dragon Boxen kunnen kijken. Dragon Box 2 heb ik een keer geschoten. Ik had toen voor deze gekozen van de drie, omdat ik een liefhebber ben van goud. Maar ook de andere twee boxen krijgen lovende reacties als je de product topics erop na slaat. Oftewel het is weer een kwestie van persoonlijke smaak. De Red Ghost is een omlabeling van de Code Red. Die heb ik zelf dit jaar in bestelling staan. Op de straatfilms komt hij heel goed over. Een bak die naar het einde toe het tempo lekker opschroeft! Dan nog twee boxen die ik in de kantlijn wil vermelden. Als eerste de Wild Lion. Die werd twee jaar terug door de buren afgestoken. De eerste cake is iets wat aan de magere kant, maar daarna gaat het gas er goed op. Ik was verbaasd door de grote boeketten die hieruit kwamen. En als laatste de Exploding Eagle. Deze heb ik er puur bij gezet op basis van een paar straatfilms. Wat deze bak uniek maakt zijn de drietraps fluiters, maar daar moet je natuurlijk wel van houden.

    En dan nog een laatste gedachtegang outside the (cake)box. Ik weet niet hoe de rest van je collectie eruit ziet of gaat zien. Maar je zou natuurlijk ook naar twee kleinere boxjes kunnen kijken voor min of meer dezelfde prijs. Bijvoorbeeld naar een combi van de Zena Triumph en de Nova Evo. Die eerste heb ik een aantal malen geschoten en is echt een mooi uitgewerkt blokje. De Nova zou nieuw op de markt komen in 2020, dus is natuurlijk nog niet uitgeleverd. Maar hier zitten wel veel vernieuwende effecten in en Evolution kennende zit het met de kwaliteit wel goed. Je zou een van de twee ook nog voor de Bunker Booster kunnen wisselen. Die heb ik ook een keer in de straat gehad en is echt een mooi boxje!

    Zoals je ziet, de keuze is reuze. Ik hoop dat je er wat mee kan en succes met kiezen!
    Laatst gewijzigd door Plintje; 13 januari 2021 om 19:26 Reden: Spelling...

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.

  11. #22
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.
    Ik vind dit een goede vraag! Je kan natuurlijk kiezen voor sier of salute als afsluiter. En je kan boxen schieten, chaos maken, of een aantal /karton cakes in 1 keer doen.

    Ik heb zelf de blue night fire eens als afsluiting gebruikt. Het opbouwende tempo doet het goed, de salutes zijn keihard! Ook de noi-z heb ik eens als finale gebruikt. Ook top! Maar volgende keer zou ik daar nog een crackling cake/box onder schieten om dat noiz (naar mijn smaak) te hoog gaat.

    Ten slotte heb ik een jaar afgesloten met de Escape from hell (welliswaar met een paar extra cakes), een super dikke bak met een mooie waaier finale. Ook heb ik eens een jaar afgesloten met de Jackhammer van Wolff. Een dikke beuker, prima als afsluiter. Zou ik ook nog wel eens in een show als afsluiter kunnen voorstellen (met 2 of 3 of 4 tegelijk waohhh)

    Ten slottse #2 welke boxen ik voor me zie als finale: Berlin van Vulcan natuurlijk. Een combinatie van special 4 en 5 kan ook goed, of special 5 op zichzelfstaand Full moon party van VWtotaal / Tycoon van wolff zouden ook niet misstaan! Aantal transbombers is klassiek als finale... Ach der kan zo veel, als t maar ramt, beukt en chaos geeft!

  12. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 september 2020
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    22
    Thanks
    391
    16 waarderingen in 7 posts
    Bedankt plintje!
    Ik ben er nog niet helemaal uit, ik twijfel nu nog een beetje tussen de red ghost, greater lion display box en de smash box II. Ik houd er wel van als een box iets langer duurt, maar als finale moet het wel overstijgend zijn.

    Voor mn verdere collectie wil ik naast wat cakes inderdaad 1 of 2 kleinere boxen rond de €50,- . De nova evo wil ik zeker hebben, die heeft effecten die er op beeld heel gaaf uitzien. Verder is de zena triumph lekker geprijsd, maar de katan #1/2/3/5 ziet er voor weinig meer ook heel goed uit. Iemand ervaringen?

    Als laatste wil ik heel graag een cake assortiment halen. De brazilian box heeft de beste recenties en komt goed over, maar de prijs is niet mis. Ik vind het het geld wel waard als ie echt zo goed is als dat ie op beelden staat, ik vind t wel mooi dat het niet rambakjes zijn maar dat je er rustig van kan genieten.

  14. Deze gebruiker waardeert pyroschaap voor het bericht:


  15. #24
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroschaap Bekijk bericht
    Bedankt plintje!
    Ik ben er nog niet helemaal uit, ik twijfel nu nog een beetje tussen de red ghost, greater lion display box en de smash box II. Ik houd er wel van als een box iets langer duurt, maar als finale moet het wel overstijgend zijn.

    Voor mn verdere collectie wil ik naast wat cakes inderdaad 1 of 2 kleinere boxen rond de €50,- . De nova evo wil ik zeker hebben, die heeft effecten die er op beeld heel gaaf uitzien. Verder is de zena triumph lekker geprijsd, maar de katan #1/2/3/5 ziet er voor weinig meer ook heel goed uit. Iemand ervaringen?

    Als laatste wil ik heel graag een cake assortiment halen. De brazilian box heeft de beste recenties en komt goed over, maar de prijs is niet mis. Ik vind het het geld wel waard als ie echt zo goed is als dat ie op beelden staat, ik vind t wel mooi dat het niet rambakjes zijn maar dat je er rustig van kan genieten.
    Katan specials voor € 50 euro ga je zeker geen spijt van krijgen. Afgelopen jaarwisseling de Special 1 als finale geschoten aan beide kanten tegelijk aangestoken. Was echt een mooi spektakel. Van de budget compounds 1 van de betere die ik ooit heb geschoten

  16. #25
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.
    Als afsluiter van een show kun je ook prima de Zensation van Broekhoff pakken
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  18. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.
    Wellicht die Fanshape box van Bonfire? Ik vind dat een Snapte Box ook wel wat van een finale karakter heeft. Of de Spain Fan Style van katan?

  19. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  20. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.
    De Elegant Night all at once was wel top toch?

  21. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


  22. #28
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
    Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.
    Ben hier zelf ook al een tijd mee bezig. Heb al vaak gewijzigd maar ben er wel uit nu denk ik: eerst een mega willow samen met 6x sky screamers in dubbele W shape welke overlopen in 6x ROTP in W shape met 6x piromax salute cake en 6x secret salute beide in W shape.

  23. Deze gebruiker waardeert Knalka voor het bericht:


  24. #29
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroschaap Bekijk bericht
    Bedankt plintje!
    Ik ben er nog niet helemaal uit, ik twijfel nu nog een beetje tussen de red ghost, greater lion display box en de smash box II. Ik houd er wel van als een box iets langer duurt, maar als finale moet het wel overstijgend zijn.

    Voor mn verdere collectie wil ik naast wat cakes inderdaad 1 of 2 kleinere boxen rond de €50,- . De nova evo wil ik zeker hebben, die heeft effecten die er op beeld heel gaaf uitzien. Verder is de zena triumph lekker geprijsd, maar de katan #1/2/3/5 ziet er voor weinig meer ook heel goed uit. Iemand ervaringen?

    Als laatste wil ik heel graag een cake assortiment halen. De brazilian box heeft de beste recenties en komt goed over, maar de prijs is niet mis. Ik vind het het geld wel waard als ie echt zo goed is als dat ie op beelden staat, ik vind t wel mooi dat het niet rambakjes zijn maar dat je er rustig van kan genieten.
    Geen dank! Ik denk dat de Smash Box II ietsje te traag is om als finale overstijgend te zijn. Als je ook naar de Katan Specials serie zit te kijken zou je die wellicht als finale kunnen gebruiken? Heb er zelf nog geen live ervaring mee (komt wel verandering in aan het einde van dit jaar). Maar aan de straatfilms te zien rammen die aardig door. En zoals MagicSjefke al aan geeft is 50,- voor een 100 schots compound niet duur. Anders zou ik persoonlijk toch voor de Red Ghost gaan. Die is finale waardig.

    Dan de Brasillian Box. Die heb ik een paar jaar terug ook geschoten. Ja hij is aan de prijs, maar de boeketten zijn groot en goed uitgewerkt. Zoals je zelf al aangeeft zijn het geen rambakjes maar kun je er rustig van genieten. 110,- vind ik wel echt de max voor 6 19 schots cakes. Ik vind ze dan wel een stuk mooier dan dat setje Climax 19 (Extreme Salute 2.0). Wat je eventueel nog zou kunnen doen is kijken om zelf een set samen te stellen van losse cakes voor die 100-110 euro.

  25. Deze gebruiker waardeert Plintje voor het bericht:


  26. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
    Mijn vraag is of de Mascleta 200M (Pyrostar) van Pyroshop te vergelijken is met de Mascleta die er voorheen was (B509 van Original F.) Er is hier nog geen topic over die van 200M.
    Weet iemand dit?

Pagina 2 van 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •