Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 125
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    58
    296 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    De artikelen die niet meer zijn opgenomen in de huidige collecties verplaatsen wij al standaard naar het archief. Wij zetten er één jaargang [uitloop] achter waarna ze naar het archief verdwijnen
    Dat is een goede methode natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Pangu en Vuurwerktotaal (Flowerbeds) zie ik alles nog 'gewoon' staan.

  2. #17
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
    Dat is een goede methode natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Pangu en Vuurwerktotaal (Flowerbeds) zie ik alles nog 'gewoon' staan.
    Klopt, de 1,2'' collectie van Vuurwerktotaal was in principe in 2020 uitloop, maar in verband met het ''coronajaar'' zullen de meeste boxen nog deze jaargang meegaan. Tenminste, zo is het als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.

    Wat betreft Pangu, dat subforum moet inderdaad worden opgeschoond. Maar in feite is ook komende jaargang pas het eerste ''nieuw jaar'' vanuit Pangu zoals die is ontstaan in 2020. Dus dan zouden alle andere producten pas dit jaar uitloop zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  4. #18
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Goede punten, laat ze maar komen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
    de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.
    Mag zeker genoemd worden hoor en daar mag je altijd iets van vinden. Uiteraard hebben wij hierin overlegd en naar de totale situatie gekeken en wij hebben onze keuze daarin ook al eerder gemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Wat meer afschermen voor mensen zonder account?
    Het openbare van het forum zien wij juist als een voordeel, maar geef ons gerust aan wat je hier voor ogen hebt, mag ook per pm.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
    Is er eigenlijk een mobiele versie van VWC?
    Nee, maar ook hier kijken we dit jaar weer opnieuw naar.
    Overigens zien wij veelal mobiel gebruik en gaat dat goed, maar een responsief design zit er dus momenteel niet in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Worden topics met een slotje erop eigenlijk wel -gewoon- verwijderd uiteindelijk?
    Niet altijd, we hebben ook archieven ingericht voor bijv. countdown en media.
    Mocht er iets specifiek moeten verdwijnen, laat het even weten per pm.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 4 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Klopt, de 1,2'' collectie van Vuurwerktotaal was in principe in 2020 uitloop, maar in verband met het ''coronajaar'' zullen de meeste boxen nog deze jaargang meegaan. Tenminste, zo is het als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.

    Wat betreft Pangu, dat subforum moet inderdaad worden opgeschoond. Maar in feite is ook komende jaargang pas het eerste ''nieuw jaar'' vanuit Pangu zoals die is ontstaan in 2020. Dus dan zouden alle andere producten pas dit jaar uitloop zijn.
    Klopt, er zou overal "uitloop" bij moeten staan in dit geval. Want de producten zelf zijn namelijk nog wel wel te krijgen. Mocht je trouwens in de toekomst zaken tegenkomen wat nog niet correct is? Stuur even een pm of een report, dan pakken we het direct op. Ook wij kunnen iets over het hoofd zien en zijn afhankelijk van de info die we krijgen.

  7. #20
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.568 waarderingen in 427 posts
    Hallo VWC, ik zat te denken of het eventueel mogelijk zou zijn om een button toe te voegen bij de product topics om een wensenlijst te maken op je account. Zelf sla ik mijn gewenste producten altijd extern op echter zou ik het wel fijn vinden als ik een product gaaf vind deze toe te voegen aan een persoonlijk lijstje op het account van VWC
    Mischien is dit ook niet te doen voor jullie aangezien er enorm veel producten van heel veel importeurs zijn...
    Ik ben zelf geen it'er dus geen idee of dat veel werk zal zijn voor jullie?
    Maar ach denk vraag t eens

  8. Deze 10 gebruikers waarderen Adnoctum voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
    Graag en de overige winkeltopics,zodat we nog een beetje info kunnen delen etc.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  12. #23
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
    Welke topics vind je in de countdown van dusdanige aard dat ze de sfeer erin houden als ik vragen mag? Wellicht kunnen we kijken of er, naast een aantal bestaande, toe kunnen voegen aan overige secties op het forum. De magie van de countdown is toch wel een beetje leven naar hét moment eind augustus als ik mijn persoonlijke mening erover mag delen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #24
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Je hebt zeker een punt, het zijn er maar twee die ik dan naar voren schuif. Deze kunnen namelijk het gehele jaar door, verder zijn de anderen inderdaad specifiek rond en op de jaarwisseling gericht.

    Wat ga jij volgend jaar anders doen.
    Lijstjes 2021-2022
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  14. Deze 5 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  15. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
    Hallo VWC, ik zat te denken of het eventueel mogelijk zou zijn om een button toe te voegen bij de product topics om een wensenlijst te maken op je account. Zelf sla ik mijn gewenste producten altijd extern op echter zou ik het wel fijn vinden als ik een product gaaf vind deze toe te voegen aan een persoonlijk lijstje op het account van VWC
    Mischien is dit ook niet te doen voor jullie aangezien er enorm veel producten van heel veel importeurs zijn...
    Ik ben zelf geen it'er dus geen idee of dat veel werk zal zijn voor jullie?
    Maar ach denk vraag t eens
    Hier kan je toch abonnementen voor gebruiken? Met verschillende mapjes, zodat je ze nog een beetje kan categoriseren.

  16. #26
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Je hebt zeker een punt, het zijn er maar twee die ik dan naar voren schuif. Deze kunnen namelijk het gehele jaar door, verder zijn de anderen inderdaad specifiek rond en op de jaarwisseling gericht.

    Wat ga jij volgend jaar anders doen.
    Lijstjes 2021-2022
    Het lijstjes topic is natuurlijk het hele jaar door bereikbaar, hij gaat na de countdown periode naar Siervuurwerk Algemeen. Tijdens de countdown verplaatsen we die altijd weer.

    Wat betreft het topic ''wat ga jij volgend jaar anders doen'' is er niet echt een alternatief beschikbaar. Wellicht is het wel een optie een wat breder topic daarvoor te starten in een andere sectie, maar wellicht biedt de topics ''hulp bij je show en/of bestelling'' ook een aantal handvaten daarvoor
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze 5 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  18. #27
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    ik heb een tip/idee.

    wellicht is dit idee er al vaker ingegooid. Maar ik zag hem hier nog niet staan. Maar is het een idee om een soort datebase te maken met de vuurwerkproducten met effecten en andere info erbij.Een soort vuurwerkbieb maar dan up to date.

    Ik snap wel dat dit een pleuris werk is. maar ik denk wel dat het een meerwaarde voor het forum is.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  19. Deze 3 gebruikers waarderen bruijntjeluc voor het bericht:


  20. #28
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    We nemen het gewoon mee in een bespreking begin februari, maar die heeft inderdaad vaker op de agenda gestaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  22. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 april 2010
    Berichten
    673
    Thanks
    173
    491 waarderingen in 204 posts
    Er is een topic "ons gestoorde brein" in de countdown. In mijn belevenis hoort die meer in het plaatje voor het hele jaar. Juist in de maanden buiten het seizoen heb ik dergelijke moment zoals nu net. Kom ik naar het forum en kan ik het niet posten. Ik zal vast niet de enige zijn die buiten het seizoen dergelijke momenten heeft.
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

  23. #30
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
    Er is een topic "ons gestoorde brein" in de countdown. In mijn belevenis hoort die meer in het plaatje voor het hele jaar. Juist in de maanden buiten het seizoen heb ik dergelijke moment zoals nu net. Kom ik naar het forum en kan ik het niet posten. Ik zal vast niet de enige zijn die buiten het seizoen dergelijke momenten heeft.
    Dit Topic staat bij Junktalks: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...oorde-brein-II
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •