Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 125
  1. #61
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heistek Bekijk bericht
    Kan er gekeken worden naar het uploden van filmpjes direct vanaf een mobieltje, heb een aantal filmpjes maar kan deze niet plaatsen vanwege ongeldig bestand?
    Het beste kun je deze even uploaden naar youtube, en deze link delen in de topics :-)

  2. #62
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Misschien is de suggestie al gedaan:

    Om producten uit de cat1 niet als 'nieuwe 2022' te bestempelen? maar ze gewoon in het kopje cat1 te plaatsen. het forum werd overspoeld door 'nieuwe' artikelen waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten lijkt me.

    Elke keer bij nieuwe berichten zag ik hoopvol iets staan van nieuwe 2021 en bleek het weer een nieuwe cat1 product te zijn.

    Dit was trouwens ook al voor het afgekondigde vuurwerkverbod. ik vond het zelf de sfeer erg bedrukken omdat je alleen maar nieuwe cat1 producten zag waardoor het in mijn ogen lijkt alsof importeurs alleen maar richten op cat1.

    Bovenstaande is een persoonlijke mening dus schiet er gerust op mocht je dit willen.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen kloesje voor het bericht:


  4. #63
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heistek Bekijk bericht
    Kan er gekeken worden naar het uploden van filmpjes direct vanaf een mobieltje, heb een aantal filmpjes maar kan deze niet plaatsen vanwege ongeldig bestand?
    Je kunt video's niet in het forum inladen zoals een foto, die kan je wel linken via Youtube of Vimeo bijvoorbeeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Misschien is de suggestie al gedaan:

    Om producten uit de cat1 niet als 'nieuwe 2022' te bestempelen? maar ze gewoon in het kopje cat1 te plaatsen. het forum werd overspoeld door 'nieuwe' artikelen waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten lijkt me.

    Elke keer bij nieuwe berichten zag ik hoopvol iets staan van nieuwe 2021 en bleek het weer een nieuwe cat1 product te zijn.

    Dit was trouwens ook al voor het afgekondigde vuurwerkverbod. ik vond het zelf de sfeer erg bedrukken omdat je alleen maar nieuwe cat1 producten zag waardoor het in mijn ogen lijkt alsof importeurs alleen maar richten op cat1.

    Bovenstaande is een persoonlijke mening dus schiet er gerust op mocht je dit willen.
    Prima om te melden hoor, je punt is helder, echter hadden we in 2021 te maken met enkel nieuwe cat.1 items. Voor dit jaar zal ook het weer spannend wezen, al verwacht ik toch ook wel iets nieuw cat.2 dit jaar en valt het dit jaar hopelijk mee qua irritatie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #64
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Je kunt video's niet in het forum inladen zoals een foto, die kan je wel linken via Youtube of Vimeo bijvoorbeeld.



    Prima om te melden hoor, je punt is helder, echter hadden we in 2021 te maken met enkel nieuwe cat.1 items. Voor dit jaar zal ook het weer spannend wezen, al verwacht ik toch ook wel iets nieuw cat.2 dit jaar en valt het dit jaar hopelijk mee qua irritatie.
    Ik snap volledig dat er alleen maar nieuwe cat1 producten waren. Kunnen jullie verder ook weinig aan doen.
    Echter kwam elke importeur bijv. met een knetterlint en dus zag je wel 15x nieuw staan terwijl het gewoon een knetterlint betreft die je ook bij een supermarkt oid kan kopen.
    Vond het zelf een beetje het forum overspoelen met topics.
    Misschien alleen het kopje nieuw weg te laten zodat ik en misschien meerdere niet telkens werden getriggerd om het aan te klikken en weer 'teleurgesteld' te worden van weer een knetterlint.

  6. #65
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Is het mogelijk de optie wishlist toe te voegen aan het forum ?
    我也喜欢年纪较大的烟花

  7. Deze 2 gebruikers waarderen ajaxciedjuhh voor het bericht:


  8. #66
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    is het mogelijk om Polaris Fireworks toe te voegen aan buitelands siervuurwerk consumenten?
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  9. #67
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Is het mogelijk om verslagen van importeursbezoeken weer een beetje bij te werken? Lees die altijd met veel plezier.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2019
    Berichten
    486
    Thanks
    762
    497 waarderingen in 180 posts
    Verslagen zouden erg leuk zijn, en die bots in de chat weg.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen funkeliefhebber voor het bericht:


  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.158
    Thanks
    1.620
    598 waarderingen in 306 posts
    Wanneer komen de missende verslagen? Er zijn bezoeken geweest bij diverse importeurs afgelopen 2 jaar waarvan verslagen nog niet zijn verschenen.

    En wanneer worden de vragentopics weer geopend welke dienen als input voor de nieuwe bezoeken?

  14. #70
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    957
    Thanks
    1.162
    759 waarderingen in 329 posts
    Die verslagen zijn echt wel een dingetje. Zijn ze nooit afgemaakt of kwam er geen toestemming van de importeurs voor publicatie?

  15. #71
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Die verslagen zijn echt wel een dingetje. Zijn ze nooit afgemaakt of kwam er geen toestemming van de importeurs voor publicatie?
    Hier ben ik ook zeer benieuwd naar!

  16. #72
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    We hebben de laatste 2 jaar enkele bezoeken gehad, maar das waren qua info niet zulke bijzondere bezoeken en dus niet de moeite om daar verslagen van te maken. Hebben ook voor de komende tijd nog geen bezoeken gepland, maar hopen zeker richting het seizoen weer wat info over cat2 te ontvangen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.158
    Thanks
    1.620
    598 waarderingen in 306 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    We hebben de laatste 2 jaar enkele bezoeken gehad, maar das waren qua info niet zulke bijzondere bezoeken en dus niet de moeite om daar verslagen van te maken. Hebben ook voor de komende tijd nog geen bezoeken gepland, maar hopen zeker richting het seizoen weer wat info over cat2 te ontvangen.
    Als ik het goed begrijp is over de bezoeken aan GBV en Pangu niks meer over te delen? terwijl daar in oktober 2020 nog een bezoek is geweest zonder dat we wisten van een verbod?

  18. #74
    VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2019
    Berichten
    486
    Thanks
    762
    497 waarderingen in 180 posts
    Kunnen de buitenlandse winkels niet gewoon het hele jaar open?

  19. Deze 2 gebruikers waarderen funkeliefhebber voor het bericht:


  20. #75
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
    Kunnen de buitenlandse winkels niet gewoon het hele jaar open?
    Ja, is irri, die winkels zijn toch meest dicht (behalve Belgisch en juist die wil je nu bediscussiëren) en freakacties die er door benadeeld zouden worden zijn er ook nauwelijks meer

  21. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •