Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24
    VWC-Lid
    Thanks
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    De artikelen die niet meer zijn opgenomen in de huidige collecties verplaatsen wij al standaard naar het archief. Wij zetten er één jaargang [uitloop] achter waarna ze naar het archief verdwijnen
    Dat is een goede methode natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Pangu en Vuurwerktotaal (Flowerbeds) zie ik alles nog 'gewoon' staan.

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    14.322
    Thanked 5.473 Times in 2.308 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
    Dat is een goede methode natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Pangu en Vuurwerktotaal (Flowerbeds) zie ik alles nog 'gewoon' staan.
    Klopt, de 1,2'' collectie van Vuurwerktotaal was in principe in 2020 uitloop, maar in verband met het ''coronajaar'' zullen de meeste boxen nog deze jaargang meegaan. Tenminste, zo is het als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.

Wat betreft Pangu, dat subforum moet inderdaad worden opgeschoond. Maar in feite is ook komende jaargang pas het eerste ''nieuw jaar'' vanuit Pangu zoals die is ontstaan in 2020. Dus dan zouden alle andere producten pas dit jaar uitloop zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

3. The Following 2 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    11.854
    Thanked 19.477 Times in 4.687 Posts
    Goede punten, laat ze maar komen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
    de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.
    Mag zeker genoemd worden hoor en daar mag je altijd iets van vinden. Uiteraard hebben wij hierin overlegd en naar de totale situatie gekeken en wij hebben onze keuze daarin ook al eerder gemaakt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Wat meer afschermen voor mensen zonder account?
    Het openbare van het forum zien wij juist als een voordeel, maar geef ons gerust aan wat je hier voor ogen hebt, mag ook per pm.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
    Is er eigenlijk een mobiele versie van VWC?
    Nee, maar ook hier kijken we dit jaar weer opnieuw naar.
    Overigens zien wij veelal mobiel gebruik en gaat dat goed, maar een responsief design zit er dus momenteel niet in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Worden topics met een slotje erop eigenlijk wel -gewoon- verwijderd uiteindelijk?
    Niet altijd, we hebben ook archieven ingericht voor bijv. countdown en media.
    Mocht er iets specifiek moeten verdwijnen, laat het even weten per pm.

5. The Following 4 Users Say Thank You to Mattenfreak For This Useful Post:

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    20.003
    Thanked 7.109 Times in 2.846 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Klopt, de 1,2'' collectie van Vuurwerktotaal was in principe in 2020 uitloop, maar in verband met het ''coronajaar'' zullen de meeste boxen nog deze jaargang meegaan. Tenminste, zo is het als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.

Wat betreft Pangu, dat subforum moet inderdaad worden opgeschoond. Maar in feite is ook komende jaargang pas het eerste ''nieuw jaar'' vanuit Pangu zoals die is ontstaan in 2020. Dus dan zouden alle andere producten pas dit jaar uitloop zijn.
    Klopt, er zou overal "uitloop" bij moeten staan in dit geval. Want de producten zelf zijn namelijk nog wel wel te krijgen. Mocht je trouwens in de toekomst zaken tegenkomen wat nog niet correct is? Stuur even een pm of een report, dan pakken we het direct op. Ook wij kunnen iets over het hoofd zien en zijn afhankelijk van de info die we krijgen.

VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Thanks
    814
    Hallo VWC, ik zat te denken of het eventueel mogelijk zou zijn om een button toe te voegen bij de product topics om een wensenlijst te maken op je account. Zelf sla ik mijn gewenste producten altijd extern op echter zou ik het wel fijn vinden als ik een product gaaf vind deze toe te voegen aan een persoonlijk lijstje op het account van VWC
    Mischien is dit ook niet te doen voor jullie aangezien er enorm veel producten van heel veel importeurs zijn...
    Ik ben zelf geen it'er dus geen idee of dat veel werk zal zijn voor jullie?
    Maar ach denk vraag t eens

8. The Following 8 Users Say Thank You to Adnoctum For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.948
    Thanked 10.168 Times in 4.540 Posts
    Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

10. The Following User Says Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    2.166
    Thanked 2.496 Times in 1.004 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Om het extra "levend" te houden in deze zware corona tijden : een optie om de countdown voorlopig geopend te houden ?
    Graag en de overige winkeltopics,zodat we nog een beetje info kunnen delen etc.
    Ik kots op elite.

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    14.322
    Thanked 5.473 Times in 2.308 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Welke topics vind je in de countdown van dusdanige aard dat ze de sfeer erin houden als ik vragen mag? Wellicht kunnen we kijken of er, naast een aantal bestaande, toe kunnen voegen aan overige secties op het forum. De magie van de countdown is toch wel een beetje leven naar hét moment eind augustus als ik mijn persoonlijke mening erover mag delen

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.948
    Thanked 10.168 Times in 4.540 Posts
    Je hebt zeker een punt, het zijn er maar twee die ik dan naar voren schuif. Deze kunnen namelijk het gehele jaar door, verder zijn de anderen inderdaad specifiek rond en op de jaarwisseling gericht.

Wat ga jij volgend jaar anders doen.
    Lijstjes 2021-2022
    Vuurwerk doet de duivels dansen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten