Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Yep , ook ingeschreven mooi initiatief!

    Comment


      #47
      Ook ik heb mij aangemeld!
      Mooi initiatief!

      Comment


        #48
        Zeker weten

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
          Zou je mij die mail - liefst pm - misschien even kunnen sturen?

          ik zoek hem even op

          Comment


            #50
            Het gaat inmiddels lekker op.

            Meer en meer mensen tekenen in en ook de bedrijven melden zich al sneller aan.
            We hebben in een zeer korte tijd veel werk verzet en dingen gerealiseerd.
            Inmiddels hebben zich ook al partijen gemeld welke graag willen gaan kijken over een samenwerking.

            Hiervoor alvast dank.

            mvg
            Team HVLV.
            Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 29 December 2020, 15:28.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #51
              Top goed om te horen

              Comment


                #52
                Ook aangemeld natuurlijk!

                Comment


                  #53
                  Hier ook aangemeld.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #54
                    Toen ik dit voorbij zag komen heb ik mij direct aangemeld. Ik heb nu nog wel wat kritisch vragen:

                    - Het vuurwerkmanifest wordt gesponsord en bijv. op Facebook etc. gepromoot.
                    --> Willen jullie dit ook zo gaan doen? Hierdoor kan je zeer veel mensen bereiken.
                    --> Wanneer je hiervoor een plan opzet is het ook eenvoudig om geld in te zamelen voor dit soort zaken.

                    - Ik zie op Facebook etc. bij veel gemeente of zorg instellingen voorbij komen dat ze tegen vuurwerk zijn.
                    --> Hoe gaan jullie hier samenwerkingen mee aan dat legaal consumenten vuurwerk juist gepromoot wordt?
                    --> Wat is de missie/visie omtrent het belagen van hulpverleners? Hier is vuurwerk niet het probleem maar juist het gedrag.

                    Ik geef per jaar behoorlijk veel geld uit aan vuurwerk, ik vind het geen probleem om voor het goede doel geld over te maken. Dan moet er wel een duidelijke strategie achter zitten die openbaar gemaakt wordt. Ik zou er ook graag over meedenken.

                    Comment


                      #55
                      Ff wat flyertjes uitdelen bij de Aldi’s

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                        Toen ik dit voorbij zag komen heb ik mij direct aangemeld. Ik heb nu nog wel wat kritisch vragen:

                        - Het vuurwerkmanifest wordt gesponsord en bijv. op Facebook etc. gepromoot.
                        --> Willen jullie dit ook zo gaan doen? Hierdoor kan je zeer veel mensen bereiken.
                        --> Wanneer je hiervoor een plan opzet is het ook eenvoudig om geld in te zamelen voor dit soort zaken.

                        - Ik zie op Facebook etc. bij veel gemeente of zorg instellingen voorbij komen dat ze tegen vuurwerk zijn.
                        --> Hoe gaan jullie hier samenwerkingen mee aan dat legaal consumenten vuurwerk juist gepromoot wordt?
                        --> Wat is de missie/visie omtrent het belagen van hulpverleners? Hier is vuurwerk niet het probleem maar juist het gedrag.

                        Ik geef per jaar behoorlijk veel geld uit aan vuurwerk, ik vind het geen probleem om voor het goede doel geld over te maken. Dan moet er wel een duidelijke strategie achter zitten die openbaar gemaakt wordt. Ik zou er ook graag over meedenken.
                        Hoi Marc87,

                        Allereerst hartelijk dank voor je steun!

                        Wij werken inderdaad ook al met gesponsorde berichten op Facebook. Op dit moment hebben we daar echter nog geen uitgekristalliseerd, gericht plan van aanpak voor en laten we berichten sponsoren 'op het gevoel'.
                        Ons team beschikt over 3 marketeers die momenteel hard bezig zijn om dit plan verder vorm te geven.

                        Dit is ook het geval met eventuele sponsoring door derden. Daar komt het een en ander bij kijken, en we zijn bezig om dit allemaal zorgvuldig uit te werken. Daarbij moet wel gezegd worden dat we het ijzer graag smeden wanneer het heet is, en er, gezien de timing, andere zaken zijn die op dit moment een hogere prioriteit hebben.

                        Wat betreft de gemeenten, veiligheidsregio's en het veiligheidsberaad zijn we hard bezig om een plan van toenadering te formuleren. Dit staat erg hoog op ons lijstje omdat we van mening zijn dat daar nog erg veel winst te behalen valt.

                        Voor wat betreft het belagen van onze hulpverleners moge ons standpunt duidelijk zijn: dit is in alle gevallen onacceptabel!
                        Er zal spoedig een topic aan gewijd worden op onze site om dit standpunt te verduidelijken.

                        Tot slot zijn we erg dankbaar voor je suggestie om mee te willen denken. Voel je vooral welkom om alle suggesties en ideeën die je hebt op te sturen naar [email protected].

                        Met een hoopvolle groet,

                        Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond.
                        Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                        Comment


                          #57
                          Is er eigenlijk een reden dat er niet gewoon voor drieletterig VLV gekozen is?

                          Comment


                            #58
                            Misschien een idee om de verkoopcijfers van het cat1 vuurwerk erbij te halen?
                            Ik ga er vanuit dat deze cijfers door het dak gestegen zijn dit jaar,en dat tijdens een lockdown.
                            Geeft toch ook wel aan dat heel veel mensen toch graag wat vuurwerk afsteken.
                            Ik houd van oude vuurwerkjes

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Is er eigenlijk een reden dat er niet gewoon voor drieletterig VLV gekozen is?
                              Denk bij HVLV steeds aan hvnl(hart van nederland)beetje jammer.
                              Maar hoop echt dat het een groot succes gaat worden en heb gelijk getekend!

                              Comment


                                #60
                                Ook ingeschreven. Goed initiatief! Ben wel heel benieuwd hoe jullie dit allemaal gaan aanpakken. Want wat al meerdere hier aangeven, er zijn al zoveel verschillende clubjes opgericht en volgens mij is de samenwerking daarin ver te zoeken. Elk clubje zal ongetwijfeld wat doen, wij zien en horen natuurlijk niet alles, maar samen kan je alles veel groter aanpakken. Ben benieuwd of de bpn, importeurs, winkeliers etc. zich gaan aanmelden.

                                Comment

                                Working...
                                X