Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19
  1. #16
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    Ik dacht dat die verhoogde boetes door de coronawet van toepassing zijn en in januari weer automatisch vervallen? Of heb ik het mis?
    Yep, de wijzigingen op het normale vw besluit gelden tot 2 januari 00.00u (twijfel of ik die tijd juist onthouden heb)
    Laatst gewijzigd door Richardus; 24 december 2020 om 07:34

  2. #17
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Ik blijf het wel vreemd vinden dat er geen uitlooptijd is op F3. Je mocht vorig jaar legaal singleshots vuurwerk kopen en thuis bewaren net als al het andere vuurwerk. Je hebt er netjes voor betaald en na nog geen jaar ben je in overtreding voor het in bezit hebben van dit spul. Hoeveel mensen weten niet eens wat F3 is? Waarom hebben al deze mensen niet de mogelijkheid gehad om het gewoon af te steken? Of waarom hebben ze de verkopers niet gevraagd om een mailing te doen om die mensen er van op de hoogte te stellen?

    Ik vind het maar vreemd dat er nu mensen de illegaliteit in zijn gegaan zonder dat ze het weten....
    Ik heb een kort lontje.......

  3. Deze 5 gebruikers waarderen funkyi voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen wat het versichil is tussen aan aantekening en een notitie op je strafblad. Hiermee richt ik mij op de ondeuidelijkheid die her heerst of je nou wel of geen strafblad krijgt bij het vervoeren of asteken van cat2 vuurwerk. Ik las ook ergens dat het bijvoorbeeld niet een aanvraag van een VOG verhinderd. Kan iemand hier het een en ander uitleggen?
    Aantekening of notitie maakt niets uit. Bij iedere boete van 100 of hoger word dit geregistreerd oo je Justitiële documentatie, in voksmond het strafblad, hierop zijn een deel vd verkeersboetes uitgezonderd.
    Wat betreft je VOG aanvraag zal er gekeken worden door Justis, die de VOG beoordeling doet, voor welk doel je een VOG nodig hebt en welke documentatie je hebt staan.
    Over het algemeen zal een vuurwerkboete voor het afsteken van een f2 product geen probleem opleveren als je een VOG nodig hebt voor je werk in de zorg. Maar mocht je BOA of agent willen worden dan zou dit wel een ander verhaal kunnen zijn. Feit blijft dat het “maar” een overtreding is en geen misdrijf.
    Dus hoe zwaar het weegt is gissen.

  5. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 april 2010
    Berichten
    674
    Thanks
    173
    491 waarderingen in 204 posts
    Naam: daimond collection.jpg
Bekeken: 179
Grootte: 78,5 KB

    Potjandorie levert deze dame een schitterend daimond collection fonteinenpakket in.
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •