Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nitro's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Je kan even naar huizen rijden voor funke, daar woon je niet zo ver vandaan toch?
    Woon niet heel dichtbij meer helaas ;)

    Comment


      #32
      Goede versie is ?E202049-?350-02 , de vraagtekens betekent dat de letter niet goed leesbaar was

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Deniz Bekijk bericht
        Goede versie is ?E202049-?350-02 , de vraagtekens betekent dat de letter niet goed leesbaar was
        Helaas, heb 05 aan het einde

        Comment


          #34
          Ik heb 05 en 14 aan het einde, vanavond eens testen

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
            Ik heb 05 en 14 aan het einde, vanavond eens testen
            En hoe waren ze?

            Comment


              #36
              deze dingen zijn top nu dat je geen knal meer mag hebben je steekt hem aan en gaat er met je voet op staan dan knallen ze goed zag het op een jou tube er een filmpje van zelf nog niet onder vonden en geen tijd er voor .

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
                deze dingen zijn top nu dat je geen knal meer mag hebben je steekt hem aan en gaat er met je voet op staan dan knallen ze goed zag het op een jou tube er een filmpje van zelf nog niet onder vonden en geen tijd er voor .
                Je bent een rund, als je met vuurwerk stunt.
                Zo in mijn sas met sas..

                Comment


                  #38
                  Wel zonde van je schoenen/voeten. Het is maar wat je er voor over hebt. Is het eigen risico eigenlijk omhoog gegaan dit jaar?
                  https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
                    Wel zonde van je schoenen/voeten. Het is maar wat je er voor over hebt. Is het eigen risico eigenlijk omhoog gegaan dit jaar?
                    dat zal best wel. Omlaag gaat het niet
                    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                    Comment


                      #40
                      Ik had bij die van mij het rode papiertje onderaan erafgehaald, en heb ze daarna los écht goed laten drogen op de vensterbank boven de verwarming. Ze gaan daarna veel en veel beter, dus hoger. En ze stotteren niet meer zo.
                      Waarschijnlijk is het gips onderin flink vochtig..

                      Hetzelfe is aan te raden voor de fonteinen; goed drogen en de bodem eruitwippen.
                      Dan zie je trouwens dat de knetterfonteinen amper gevuld zijn. Móet een produktiefout zijn, en anders is het een naaistreek.

                      Comment


                        #41
                        Dit is niet best. Dat Lesli dat uit 7 gr weet te krijgen...Funke lukt dit wrs uit 3.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb batch van 2021 (sticker zat aan de binnenkant in het doosje) dit jaar gescoord. Als je ze op de grond zet, vallen ze erg tegen. Maar als je ze op een hoge paal zet ofzo, is het acceptabel. Hoe hoger de paal hoe beter. Op een paal van 1.5 meter hoog, komen de brandende vonken nog steeds op de grond.

                          Comment


                            #43
                            Iedere fontein die je op een paal zet is natuurlijk hoger.

                            Gewoon niet kopen
                            The final ignition

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door meester J. Bekijk bericht
                              Iedere fontein die je op een paal zet is natuurlijk hoger.

                              Gewoon niet kopen
                              Ik bedoelde met mijn bericht dat de vonken wel lang branden. M.a.w. dat hoger zetten ook zin heeft. Maar de kwaliteit is inderdaad afgenomen.

                              Comment

                              Working...
                              X