Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Thanks
    1.599
    Thanked 3.165 Times in 1.048 Posts
    We hadden het er natuurlijk al over gehad, toch jammer om te lezen dat het niet zo gelopen is als je gewild zou hebben. Gelukkig heb je een aantal mooie plaatjes kunnen schieten en je motivatie voor dit jaar alweer terug gevonden. Ik hoop van harte met je mee dat 2021 een beter jaar in vele opzichten gaat worden.

Bedankt voor je toch mooi geschreven en lekker lezende verslag.

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    20.501
    Thanked 7.302 Times in 2.916 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
    Thanks, ja ach het is wat het is. Inmiddels ben ik het slechte gevoel alweer kwijt gelukkig. De blik staat volledig gericht op 29 december en het enige wat me op het gebied van vuurwerk weer te doen staat is het samenstellen van een leuke lijst. Dat lukt al aardig kan ik zeggen
    Tja ik kan je wel de hand doen met het gevoel van de jaarwisseling. Hier in de straat was het ook vreselijk rustig. Echt genieten kan je dan ook niet echt, want normaal sta je als aan malle cakes en boxen weg te stoken en dit jaar was het cat 1.....al zitten daar best wel erg leuke producten tussen.
    Ik kon toch wel stiekem een popcorn fontein stoken, want die had ik van vorig jaar nog bewaard...maar was voel je je leeg bij zo'n jaarwisseling. Gelukkig ging er rondom best nog wel wat de lucht in, dat moet jij in Enschede ook wel gehad hebben...daar gaat het altijd wel los maar het is toch anders dan anders.

Nu gelukkig weer de focus op de komende jaarwisseling, want dat we gaan knallen is 1 ding wat zeker is. Zowel met het forum als daadwerkelijk op de 31e!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Tja ik kan je wel de hand doen met het gevoel van de jaarwisseling. Hier in de straat was het ook vreselijk rustig. Echt genieten kan je dan ook niet echt, want normaal sta je als aan malle cakes en boxen weg te stoken en dit jaar was het cat 1.....al zitten daar best wel erg leuke producten tussen.
    Ik kon toch wel stiekem een popcorn fontein stoken, want die had ik van vorig jaar nog bewaard...maar was voel je je leeg bij zo'n jaarwisseling. Gelukkig ging er rondom best nog wel wat de lucht in, dat moet jij in Enschede ook wel gehad hebben...daar gaat het altijd wel los maar het is toch anders dan anders.

Nu gelukkig weer de focus op de komende jaarwisseling, want dat we gaan knallen is 1 ding wat zeker is. Zowel met het forum als daadwerkelijk op de 31e!
    Wie bewaart die heeft wat

Jazeker, om 00:00 uur ging er hier en daar wel wat de lucht in, vooral in omliggende wijken. Op een van die wijken hadden we vanaf voor ons huis mooi zicht. Dat was maar goed ook, want daar gingen mooie blokken de lucht in. Helaas heeft dat ook niet zo lang geduurd, anders was ik er misschien wel even naartoe gefietst. Echt schitterende blokken, moet prof geweest zijn.

Absoluut, het wordt weer een groot feest. Als ik in de loop van het jaar wat leuke dingen meemaak zal ik het hier blijven posten. Jullie horen van me!
    Groeten uit Enschede.

VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Thanks
    69
    Ja! Hallo! Ontwaakt uit mijn vuurwerk-zomerslaap. Weinig hier geplaatst, maar ik heb zeker niet stilgezeten. Ik zou me weer melden zodra er nieuws zou zijn. Nou, dat is er zeker!

Inmiddels is het september en dat betekent dat het vuurwerkseizoen weer op gang begint te komen. Wat mij betreft zijn er maar twee seizoenen in het jaar, in plaats van vier: het voetbalseizoen en het vuurwerkseizoen. De start van beide seizoenen ligt op ongeveer hetzelfde punt van het jaar, helaas duurt het vuurwerkseizoen wel echt een stuk korter. Als Enschedeër kan ik zeggen dat beide seizoenen best redelijk van start zijn gegaan!

Afgelopen week kwam ik oude video’s tegen van oud en nieuw 2018-19. Gemaakt met een telefoon, maar desondanks toch lekker om in de sfeer te komen. Mooie verrassing zo begin september! Aanleiding van deze vondst is de melding van Google dat mijn Drive na heel wat maanden de melding te hebben gegeven, nu toch écht volzit. Om de beelden toch te bewaren heb ik er een compilatie van gemaakt, dan kan de rest van de wereld er ook van meegenieten. Alvast excuses voor de kwaliteit, daar komt komende jaarwisseling een grote verbetering in! Onderaan de post vind je de link naar de video.

Binnenkort duik ik weer in de archieven om foto’s en video’s te vinden. Wie het leuk vindt kan meekijken, want ik zal hier ook het een en ander plaatsen!

Dan gaan we nu terug naar eerder dit jaar, want zoals gezegd heb ik niet stilgezeten op vuurwerkgebied! Eind december kwam ik in contact met gewaardeerd medeforumlid YorickT. Dat gebeurde naar aanleiding van een gedeelde hobby naast het vuurwerk: fotografie. We kennen allemaal de mooie plaatjes die hij maakt! Vanuit mijn opleiding ben ik in aanraking gekomen met fotografie, waarna vuurwerkfotografie de focus kreeg.

Nou goed, ik zal niet te veel uitweiden. De gesprekken met Yorick waren leuk en dat mondde uit in de vraag of ik interesse had in het meewerken aan een project waar hij stilletjes al een tijdje mee bezig was. Klonk goed, dus uit enthousiasme uiteraard ‘ja’ gezegd. Geen moment spijt van gehad.

Welk project dat was? Vuurwerkklok! Een platform om makkelijk en overzichtelijk vuurwerkshows te vinden. Daarnaast lees je er leuke blogs, zoals de blogserie Kruitkriebels. Een van de deelnemers daarvan is medeforumlid Pim, waar ik dankzij Yorick en zijn project ook mee in contact kwam!

Website nog niet bekeken?
    https://vuurwerkklok.nl.

Lees ook de allereerste Kruitkriebels met Pim:
    https://vuurwerkklok.nl/blog/kruitkriebels-pim/.

Om de website een mooie start te geven besloten we dat er een leuk online evenement moest gaan plaatsvinden. Dat werd een pubquiz, uiteraard volledig in het teken van vuurwerk. Er werden thema’s bedacht met elk tien vragen. Genoeg voor een avondvullend programma. Tussen de vragen door kwamen mooie verhalen aan bod en tussen de quiz en de uitslag was er tijd om met alle deelnemers te ouwehoeren over vuurwerk en randzaken. Een groot succes met enkel enthousiaste reacties. Wie weet doen we het nog wel een keer!

Sindsdien in de website gegroeid en weten meer en meer mensen het platform te vinden. Leuk om te zien! Er worden via de website en social mediakanalen gelukkig steeds vaker shows aangekondigd. Hoe verder we in het seizoen komen, hoe meer shows er zullen worden toegevoegd aan de kalender! Ondertussen staat er ook een mooie Kruitkriebels online met Stefan van Vuurwerkstore Holten.

Daarover gesproken, ik kan niet wachten tot 25 september. Vuurwerkstore Holten viert haar 10 jarige bestaan. Groots. Alles wijst erop dat het een avond gaat worden om nooit meer te vergeten. Ik ben aanwezig en reken erop veel mensen van het forum te ontmoeten. Het enthousiasme hier op Vuurwerkcrew is enorm als ik het topic doorblader. Zie je iemand met een camera in de hand? Spreek maar aan! Er is een kans dat ik het ben!

De beloofde compilatie:

Heren (en dames), het seizoen is los! We mogen weer! Tot 25 september in Holten! En geniet in de tussentijd van mijn compilatie!
    Groeten uit Enschede.

5. The Following 6 Users Say Thank You to Stoker For This Useful Post:

VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Thanks
    1.599
    Thanked 3.165 Times in 1.048 Posts
    Goed om je verslagen weer terug te zien, Stoker! Die hebben we hier wel gemist haha. Leuk omschreven hoe ons contact verlopen is het afgelopen jaar, toch veel gebeurd als ik het zo lees. Daar moeten we binnenkort maar iets op drinken. ;)

7. The Following User Says Thank You to YorickT For This Useful Post:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten