Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts

    You Become What You Hate

    Ik heb hier ook wel eens gezeik gehad met een compound.

    En ik betrap er mij op, dat ik vanaf nu ook anderen niets meer zal gunnen.

    Muziekoverlast. Dronken BBQ. Feestjes hier in de buurt.
    Sorry maar vanaf nu bel ik ook de politie.

    Het is geven en nemen dames en heren.

  2. #2
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Totaal geen last van, zelf een hele moeilijke situatie gehad dat niks meer me kan breken. Ook het vuurwerkverbod niet. Uiteindelijk komt er toch wel wat goeds op je pad als je positief blijft.
    Ben al blij dat ik niet een gebied woon waar oorlog is, of weinig eten en drinken.... natuurlijk moeten we blijven vechten voor onze hobby.

    Een vereniging starten met alle winkeliers/ hobbiesten ( de echte, sorry ).. vaak heb ik me mening over liefhebbers omdat ze van alles flikken onder het mom liefhebber. Het word ook allemaal zo ingewikkeld gemaakt door media en alle verschillende berichten,meningen en bla bla bla. Terwijl als je alle mensen die hulpverleners intimideren aanpakt en goed kijkt naar de echte situaties van ongelukken met vuurwerk ( alcohol,illigaal,groepsdruk,domme acties ) dan kan er een hoop voor mekaar komen. Plus van jongs af bewustzijn creeren over de traditie! IPV negativiteit erin pompen.

    Wij moeten slimmer zijn dan gaan voor views op youtube, want als je die kant op gaat dan hebben ze alle reden om te gaan zeuren... Ik ben zelf onwijs liefhebber maar ik weet wel waar de grens ligt. Je kunt altijd wel blijven zeggen dat het niks uitmaakt maar dat doet het wel... youtube vind ik tegenwoordig een negatief effect op pyrotechniek hebben.
    Zelfs sommige bekende schieten zieke salutes uit stalen mortieren ( lol ) op 5 meter afstand Blij dat ik er niet naast sta... maar het gaat nergens meer over. Wil niet zeggen dat ik je niet mag ;)

    Komt er ook wel weer op neer dat als youtube geen geld had gebracht dat het niet zo was geworden als nu.

    Oud en nieuw is zo mooi, maar het stukje bewustzijn ervan is weg. Het moet maar gekker en gekker, IEDEREEN kan dat! Elke kartonnen koker kan je vullen met 6:4 of 7:3 en stoer zijn. Of 5:5 foto flash of de andere 20 flash varianten :S
    Probeer maar eens met de minste hoeveelheid flash echt een mooie salute te krijgen. Benieuwd wie daar de kennis van heeft Onder 15 gram. Haha.

    Er zijn nu teveel situaties om alles terug te draaien naar hoe het hoort te zijn. Ik vind dat de overheid plekken moet regelen voor de pyrotechniekers en mensen die van bijv grondknallers houden etc etc. Allemaal gecontroleerd en betaald. En dat de Cat 2 vrij moet blijven voor consumenten, zo kunnen de winkeliers blijven bestaan. En alles wat eromheen te maken heeft. Dan kunnen mensen hun hondje uitlaten en vrolijk winkelen... met wat dikke dreunen op de achtergrond. Gaat er wat fout.. hoor dat bij de hobby.

    Nu is het gewoon zeiken via media en de corona/wet gebruiken om een zin door te drukken. Maar het is niet werken aan eerlijke oplossing.

    Zo snap ik dus ook de tegenreacties wel.. Toch moet je op een punt komen om te stoppen waar je mee bezig bent. Niet om de wet, maar om alles een stap voor te zijn.

    Je denkt toch niet dat Fallas zoals vroeger door kan gaan ?? Dat word dan ook steeds strenger en strenger ! Dus eigenlijk is een grote groep hypocriet bezig. Zelf ook gedaan... nog steeds zin om naar belgie te gaan voor wat flashmatten. Ook wel logisch als liefhebber want die doen weinig kwaad, dus legaliseer ze gewoon en laat ons genieten.

    Ach ja, ik weet ook niet meer. Of we gaan sparen voor de PGI en met ze allen daarheen Het lijkt wel alsof we allemaal in een film zitten net zoals Shark 3 ofzo hahah ,gaat nergens meer over.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  3. Deze 7 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    De emoties lopen hoog op. Een kleine break kan je goed doen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  7. #5
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  8. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    De emoties lopen hoog op. Een kleine break kan je goed doen.
    Goed, ik steek een sterretje af.

  10. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Ik snap VWBE ook wel, dit jaar een verbod. Daarvoor al die gemeentes met hun verschillende rare regels en aanvragingen. Nu NL, hopelijk in de toekomst niet DE. Al met al gaat het nergens meer over, er zijn veel belangrijkere onderwerpen dan dit. Maar ja het is bekend he, allerlei kleine onderwerpen gebruiken om de echte problemen niet te laten zien...

    Man man... ik mis de tijd van shells bouwen in de schuur zonder stress in me hoofd. Mooie tijden,weinig foto's. Veel herinneringen.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  12. Deze 4 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  13. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Ik snap VWBE ook wel, dit jaar een verbod. Daarvoor al die gemeentes met hun verschillende rare regels en aanvragingen. Nu NL, hopelijk in de toekomst niet DE. Al met al gaat het nergens meer over, er zijn veel belangrijkere onderwerpen dan dit. Maar ja het is bekend he, allerlei kleine onderwerpen gebruiken om de echte problemen niet te laten zien...

    Man man... ik mis de tijd van shells bouwen in de schuur zonder stress in me hoofd. Mooie tijden,weinig foto's. Veel herinneringen.
    Kwam vandaag de buurman tegen, die had een grijns tot achter zen oren toen hij me zag...

    Ik weet dat hij vuurwerk haat. Je had hem moeten zien, zo blij als een kind...

  14. #9
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Dan moeten we toch slimmer zijn ??? NIET SLOPEN, GEEN DOMME DINGEN DELEN OP YOUTUBE en echt slimme doordachte stappen gaan maken. Dat moet lukken! Iedereen heeft connecties...

    Boos zijn heeft nooit geholpen, in geen enkel gevecht. Een nieuw forum los van dit forum is nodig!!! Met echt goede plannen en een landelijke planning om alles en iedereen bewust te maken.
    Je hebt in elke gemeente aparte radio,kranten, winkeliers ( ook zonder vuurwerk ) etc etc... we moeten beginnen met alle leugens met polls,krantenkoppen etc etc die niet kloppen. Dat wekt aandacht, vanuit daar pak je de leuges omtrend dieren aan ! ( in flevoland heb je een schietrange met daarnaast 5 bijenkorfen, de knallen doen de bijen NIKS! ) zelfde geld voor andere dieren.
    Dan nog het gepraat over vervuiling, die moet je counteren met kijharde cijfers in andere sectoren.
    Ongelukken kun je ook makkelijk counteren op vele vlakken om ze de mond te snoeren ! Denk aan alle botbreuken met heftruck rijden of de doden met schaatsen. Laat staan kristalsuiker en zijn gevolgen.


    En dan constant herhalen, en elke gemeente, tussen veel mensen. Dan worden we toch onze eigen media?
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  15. #10
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Ik denk alleen al als jou vuurwerkdealers in de buurt alle klanten mailen om weer te mailen naar gemeente dat je al veel hebt bereikt. Dus dan ga je al mensen wakker worden. Los van de media.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  16. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2016
    Berichten
    91
    Thanks
    100
    364 waarderingen in 59 posts
    Wordt iedereen nu gebant.omdat we hier steeds triester worden.
    Beetje jammer met alleen maar cat1 gaylords hier op het forum.
    Beetje triest, nou heel triest.

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Dors voor het bericht:


  18. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Betrapte mezelf hier ook op, zero tolerance policy. Fu** iedereen dan maar

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Vipergq voor het bericht:


  20. #13
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ik leg het gevoel naast me neer.
    Als ik zie hoeveel mensen vanochtend de lidl in rennen voor vuurwerk is er voor mij niks anders te concluderen dat oud en nieuw gewoon doorgaat.
    Ik ben geboren en maak mijn eigen weg door het leven.
    Met of zonder regels.
    Want dat is aan mij of ik me er aan hou.
    Traditie blijft voor mij altijd bestaan of het nou verboden is of niet ik ga door op een verantwoorde manier.

    En betekend dat dat ik illegaal een funke fireball koop dan is dat maar zo.
    Betekend dat dat mijn werkgever vraagt wat ik in het verleden gedaan heb op basis van mijn vog zal ik het haarfijn uitleggen.

    Blijft mijn hobby en ik ga er gewoon mee door.

    Net als de 70 jarige buurman met zijn Volière en de andere buurman met zijn beeldhoudhobby.
    Klaag ik ook niet over.

    Beetje bbq kan ik waarderen qua geur.
    Dus nee misgun mensen niks zolang ze mij mijn ding laten doen.

    Ben persoonlijk geen klager en merk ook dat de mensen om mij heen dit gewoon traditie vinden.
    Vriendin staat te strijken in een kamer waar 24 kilo vuurwerk ligt.
    Niks aan het handje gewoon wat ik wil en doe!
    Even a broken clock is right twice a day.

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Ischa voor het bericht:


  22. #14
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Ik heb hier ook wel eens gezeik gehad met een compound.

    En ik betrap er mij op, dat ik vanaf nu ook anderen niets meer zal gunnen.

    Muziekoverlast. Dronken BBQ. Feestjes hier in de buurt.
    Sorry maar vanaf nu bel ik ook de politie.

    Het is geven en nemen dames en heren.
    Woon je in een tokkie buurt dan?

  23. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Berichten
    293
    Thanks
    438
    189 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Woon je in een tokkie buurt dan?
    Want een feestje en een bbq houden alleen tokkies van? Weer wat geleerd vandaag, bedankt!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •