Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25

Discussie: Lidl 2020

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    35
    Thanks
    4
    15 waarderingen in 8 posts
    Ik weet ook niet precies hoe ze dat voor ogen hebben. Ik heb dit nieuws vernomen van een eigenaar van een Vuurwerkwinkel in Duitsland bij mij in de buurt. Dus er zal binnenkort wel wat meer over bekend worden gemaakt.

    Wel weet ik dat we niet met ze alle in de rij kunnen gaan staan met ons wagentje zoals afgelopen jaren, dat is een no go dit jaar. Een pickup point of een drive thru zou opties bieden, maar alsnog ga je dan lange wachtrijen of files creeeren.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    78
    74 waarderingen in 30 posts
    Stormy Flash hoeveel zitten er dan van in een karton, weet iemand dat?

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beatzfreq Bekijk bericht
    Ik weet ook niet precies hoe ze dat voor ogen hebben. Ik heb dit nieuws vernomen van een eigenaar van een Vuurwerkwinkel in Duitsland bij mij in de buurt. Dus er zal binnenkort wel wat meer over bekend worden gemaakt.

    Wel weet ik dat we niet met ze alle in de rij kunnen gaan staan met ons wagentje zoals afgelopen jaren, dat is een no go dit jaar. Een pickup point of een drive thru zou opties bieden, maar alsnog ga je dan lange wachtrijen of files creeeren.
    Link naar de website: https://fireworks.lidlplus.de/

    Helaas, je kan niet bij alle Lidl supermarkten vuurwerk halen. Laat nou net de grensfilialen bij de Arnhemse grensstreek geen afhaalmogelijkheid bieden. Ik ga zelf richting Emmerich dus heb alleen daar gezocht.

    Dit zijn tot nu toe de plaatsen in die regio waar je wel je bestelling kan afhalen.

    Voerde
    Rhede
    Geldern/Geldern Mitte
    Issum
    Rheinberg

    Naam: Screenshot_20201207-220122_Chrome.jpg
Bekeken: 1734
Grootte: 116,4 KB

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    0
    107 waarderingen in 54 posts
    Moet je vooraf online bestellen. want in de folder staat meer vuurwerk dan online word aangeboden

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2014
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    13 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcp1990 Bekijk bericht
    Moet je vooraf online bestellen. want in de folder staat meer vuurwerk dan online word aangeboden
    Volgens mij kun je ook gewoon net als anders jaren vuurwerk halen in de winkel

  6. #21
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Ik vrees dat vele duitse supermarkten net over de grens hun spul uit de winkelschappen weg gaan laten. Alleen online dus op een of ander pick up punt op te halen in de buurt...
    Ze zetten hier weinig of geen info over op internet, maarja dat ben ik van die duitsers wel gewend.lopen wat dat betreft 10 jaar achter op NL. Zelfs aan die pick up points moeten ze daar allemaal nog wennen, te nieuw en vooruitstrevend voor hun haha

  7. #22
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
    Ik vrees dat vele duitse supermarkten net over de grens hun spul uit de winkelschappen weg gaan laten. Alleen online dus op een of ander pick up punt op te halen in de buurt...
    Ze zetten hier weinig of geen info over op internet, maarja dat ben ik van die duitsers wel gewend.lopen wat dat betreft 10 jaar achter op NL. Zelfs aan die pick up points moeten ze daar allemaal nog wennen, te nieuw en vooruitstrevend voor hun haha
    Ik hoop dat hier meer info over komt

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2018
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    helaas, ook duitsland heeft nu een officiele vuurwerkverbod ingevoerd.

  9. #24
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Nieuwe bestellingen kunnen niet meer worden geplaatst, maar bestaande bestellingen zijn (nog) niet gecancelled. Nog maar even in de gaten houden dus.
    Well, that depends...

  10. #25
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Liebe Kund*innen, aufgrund des am Sonntag, 13. Dezember, angestrebten bundesweiten Verkaufsverbots von Feuerwerk und Pyrotechnik planen wir in diesem Jahr keinen Feuerwerksverkauf. Dies betrifft sowohl die Reservierung von Feuerwerksartikeln als auch den eigentlichen Verkauf ab dem 29. Dezember. Solltest du bereits eine Reservierung getätigt haben, wird daher deine Reservierung von Feuerwerksartikel automatisch storniert, du brauchst nichts weiter zu unternehmen. Du erhältst in Kürze eine entsprechende Stornierungsbestätigung per E-Mail.

    Weitere spannende Angebote findest du hier. Wir wünschen Dir trotz der besonderen Situation schöne Feiertage und einen guten Start ins neue Jahr.
    TL;DR - zowel bestaande reserveringen ophalen als kopen in de supermarkten is niet mogelijk.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •