Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 95
  1. #16
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Weer bij alle drie aangemeld!

  2. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Dat Radar-bericht is wel interessant. Van de groep die aan de poll meedeed na dit bericht, is de meerderheid van 74 procent juist tegen een verbod.

    Dat komt ongeveer overeen met een eerder onderzoek van I & O waarin selectief gewinkeld is door I & O zelf en door media. Een kwart tot een derde van het volk wil er helemaal vanaf, daarbij nog een kwart of zo dat de vanaf-september-knallers spuugzat is. Maar driekwart van het volk wil ook volgens I & O niet van het oudjaarsvuurwerk af.

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Dat Radar-bericht is wel interessant. Van de groep die aan de poll meedeed na dit bericht, is de meerderheid van 74 procent juist tegen een verbod.

    Dat komt ongeveer overeen met een eerder onderzoek van I & O waarin selectief gewinkeld is door I & O zelf en door media. Een kwart tot een derde van het volk wil er helemaal vanaf, daarbij nog een kwart of zo dat de vanaf-september-knallers spuugzat is. Maar driekwart van het volk wil ook volgens I & O niet van het oudjaarsvuurwerk af.

    Heb je dat onderzoek gezien van I&O van vorig jaar?
    Schandalig imo, van 2011 tot 2019 vindt dat onderzoek consequent plaats in november en december. Wat zie je? Elk jaar schommelt dat percentage stabiel rond de 50%. Per uitstek in 2020, 2 weken in januari na de flatbrand in Arnhem en 2 weken media propaganda zie je dat er opeens 63% voor een verbod is. En dan niet een lichte meerderheid, maar een ruime meerderheid wordt er gekopt. Ja vind je het gek, en dit dan ook nog niet eens duidelijk vermelden.


    Ben al mijn vertrouwen in onderzoeksbureaus en de media verloren, echt fake news is niet zomaar een term.

  5. Deze gebruiker waardeert Vipergq voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2020
    Berichten
    184
    Thanks
    0
    90 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Heb je dat onderzoek gezien van I&O van vorig jaar?
    Schandalig imo, van 2011 tot 2019 vindt dat onderzoek consequent plaats in november en december. Wat zie je? Elk jaar schommelt dat percentage stabiel rond de 50%. Per uitstek in 2020, 2 weken in januari na de flatbrand in Arnhem en 2 weken media propaganda zie je dat er opeens 63% voor een verbod is. En dan niet een lichte meerderheid, maar een ruime meerderheid wordt er gekopt. Ja vind je het gek, en dit dan ook nog niet eens duidelijk vermelden.


    Ben al mijn vertrouwen in onderzoeksbureaus en de media verloren, echt fake news is niet zomaar een term.
    Mensen denken niet na en vullen uit emotie de petitie voor een vuurwerkverbod in.

    Ze zien het ongeluk in de flat in Arnhem op TV waar in de linkse media dagenlang uitgebreid over wordt gepraat, aangevuld met een compilatie van vernielingen door overduidelijk ILLEGAAL vuurwerk al dan niet aangelengd met flessen brandbare vloeistof en als kers op de taart nog een compilatie van mensen die door ILLEGAAL vuurwerk ledematen verloren hebben.

    Tja, als je daar achteraan meteen een petitie voor een vuurwerkverbod promoot dan gaan veel mensen dit invullen.
    Als deze mensen 2 weken later bij zinnen zijn gekomen dan denken ze er weer anders over.

  7. #20
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Ik heb als nieuw-ingeschrevene inmiddels zowel van het panel van Hart als Nederland als dat van Radar een uitnodiging gehad om mee te doen aan een onderzoek. Ging weliswaar niet over vuurwerk, maar dat zal de komende weken vast een keer wel het geval zijn.

    Als slechts één procent van de vuurwerkliefhebbers in dit land zich in zou schrijven voor die panels, zouden we alle vuurwerkenquetes met twee vingers in de neus glansrijk in ons voordeel beslissen. Daarmee zouden we het alle politieke voorstanders van een totaalverbod heel lastig maken, zowel in Den Haag als lokaal.

    Ik snap maar niet waarom winkeliers dit niet massaal oppikken.

  8. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Gemiste kans voor wie zich niet heeft ingeschreven bij het opiniepanel van 1Vandaag. De leden hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een onderzoek met vragen over 2021, waaronder twee (levensgevaarlijke) vuurwerkgerelateerde vragen.

    Denk je dat het vanaf volgend jaar permanent verboden wordt voor consumenten om zelf vuurwerk af te steken of denk je dat het kabinet licht- en siervuurwerk weer zal toestaan?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Ik denk dat het afsteken van vuurwerk door consumenten vanaf 2021 permanent verboden wordt

    Ik denk dat het afsteken van licht en siervuurwerk vanaf 2021 weer wordt toegestaan

    Weet niet / geen mening

    Zou je het een goede of slechte zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk door consumenten permanent verboden wordt?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Goede zaak

    Slechte zaak

    Weet niet / geen mening


    Ik zie de uitslag en de bijbehorende berichtgeving c.q. reacties van politici met angst en beven tegemoet. Heb niet de indruk dat vuurwerkliefhebbers in Nederland zich massaal hebben aangemeld.

  10. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Gemiste kans voor wie zich niet heeft ingeschreven bij het opiniepanel van 1Vandaag. De leden hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een onderzoek met vragen over 2021, waaronder twee (levensgevaarlijke) vuurwerkgerelateerde vragen.

    Denk je dat het vanaf volgend jaar permanent verboden wordt voor consumenten om zelf vuurwerk af te steken of denk je dat het kabinet licht- en siervuurwerk weer zal toestaan?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Ik denk dat het afsteken van vuurwerk door consumenten vanaf 2021 permanent verboden wordt

    Ik denk dat het afsteken van licht en siervuurwerk vanaf 2021 weer wordt toegestaan

    Weet niet / geen mening

    Zou je het een goede of slechte zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk door consumenten permanent verboden wordt?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Goede zaak

    Slechte zaak

    Weet niet / geen mening


    Ik zie de uitslag en de bijbehorende berichtgeving c.q. reacties van politici met angst en beven tegemoet. Heb niet de indruk dat vuurwerkliefhebbers in Nederland zich massaal hebben aangemeld.
    Vreemde zaak. Ik ben al jaren lid maar geen uitnodiging ontvangen

  12. #23
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Uiteraard deze ook weer ingevuld. Het lijkt erop dat een groot deel van de mensen hier het belang er niet van inziet. Jammer!

  13. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.825
    903 waarderingen in 392 posts
    heb de vragen net ingevuld
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  15. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Gemiste kans voor wie zich niet heeft ingeschreven bij het opiniepanel van 1Vandaag. De leden hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een onderzoek met vragen over 2021, waaronder twee (levensgevaarlijke) vuurwerkgerelateerde vragen.

    Denk je dat het vanaf volgend jaar permanent verboden wordt voor consumenten om zelf vuurwerk af te steken of denk je dat het kabinet licht- en siervuurwerk weer zal toestaan?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Ik denk dat het afsteken van vuurwerk door consumenten vanaf 2021 permanent verboden wordt

    Ik denk dat het afsteken van licht en siervuurwerk vanaf 2021 weer wordt toegestaan

    Weet niet / geen mening

    Zou je het een goede of slechte zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk door consumenten permanent verboden wordt?

    Selecteer slechts één antwoord.

    Goede zaak

    Slechte zaak

    Weet niet / geen mening


    Ik zie de uitslag en de bijbehorende berichtgeving c.q. reacties van politici met angst en beven tegemoet. Heb niet de indruk dat vuurwerkliefhebbers in Nederland zich massaal hebben aangemeld.
    Kut, ik hoop dat er toch een flink aantal leden zich aangemeld hebben en hier iets mee gedaan hebben. Gemiste kans inderdaad, dit soort dingen gaan mega groot in het nieuws uitgemeten worden. Van alle dingen die we de afgelopen maanden hadden kunnen invullen was die eentje die misschien wel in de top3 had gemoeten.

    Ik heb me net aangemeld, hoop dat ik dat vuurwerk onderzoek nog binnenkrijg, en anders volgend jaar

  17. Deze gebruiker waardeert Vipergq voor het bericht:


  18. #26
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Vreemde zaak. Ik ben al jaren lid maar geen uitnodiging ontvangen
    Hier ook (nog) niet

  19. #27
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Hier ook (nog) niet
    Heb ooit mijn hele familie ingeschreven, weet op basis daarvan dat uitnodigingsmails doorgaans niet allemaal tegelijk binnenkomen.

    Vandaag b.v. een binnengekregen rond 18.30 uur, maar ook één rond 21.30 uur.
    Laatst gewijzigd door Fegefeuer; 16 december 2020 om 20:37

  20. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Vanochtend de vragenlijst binnen gekregen en ingevuld

  21. #29
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ook ingevuld!

  22. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Nog niks, hopelijk komt t nog

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •