Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 97 van 97
  1. #91
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Inmiddels zie ik het wat rooskleuriger in. Het verbod biedt nu ook wel kansen die ik eerder al uitsloot. Ik hoef het niet meer thuis te vieren omdat het logistiek gewoon in de kofferbak kan. Dat maakt direct ook dat er nog wat restjes Cat. 2 mee kunnen, het zijn toch mijn buren niet. Daarnaast kan ik helemaal - en de hele dag - los gaan met mijn dochters van 5 en 7 jaar oud. Lekker ouderwets de hele dag stoken, en nu ook genoeg tijd voor spelletjes en andere bezigheden. Een relaxte gourmet ofzo.

    Dan nog de besparing in geld; van het geld dat terug is gekomen heb ik mooi een Nintendo switch en een hele stapel spellen kunnen kopen die er normaal niet zou zijn gekomen. Dat gaat een hoop quality time opleveren met het gezin.

    Tenslotte is de jacht op Cat. 1 misschien niet zo leuk als op écht vuurwerk, maar een leuke bezigheid blijft het. Dus we maken er maar het beste van, en kijken op 1 januari met een bak popcorn op schoot wel naar het nieuws over het land dat in de fik heeft gestaan.

  2. Deze 5 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Herkenbaar Avalanche. Hoewel ik het meeste cat 1 niet meer dan slecht kindervuurwerk vind merk ik wel dat het wat jeugdsentiment triggert. De collectie cat 1 begint inmiddels ook al vrij groot te worden, je moet toch wat . Ook ik kan na de klap van enkele weken terug inmiddels een beetje uitkijken naar een dag ouderwets stoken. Al voelt het wel wat raar om als volwassen vent met die lullige knetterlintjes en mini fonteintjes te staan .

  4. Deze gebruiker waardeert dabombe voor het bericht:


  5. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    100
    Thanks
    16
    55 waarderingen in 35 posts
    Sinds het verbod bekend is gemaatk is ook de sfeer hier doodgeslagen. Iedereen bekvecht maar een beetje op elkaar.

  6. Deze gebruiker waardeert Testdummy voor het bericht:


  7. #94
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ja ik merk zelf ook dat het zoeken naar cat 1 best een leuke invulling is voor het normaal uitzoeken van de producten. Steeds meer winkeliers in de buurt die mooi spul in huis halen, en het voordeel met cat 1 is dat het in de rugzak past en dus op de wielrenfiets overal langs kan gaan. Zo kan ik een mooi tochtje maken én nog wat vuurwerk shoppen. Ondertussen is de collectie dan ook aardig gegroeid.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  8. Deze 2 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  9. #95
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Hier op het forum wel gezien alles kapot gemodereerd wordt.
    Vuurwerk is een passie!

  10. Deze 5 gebruikers waarderen MGMT voor het bericht:


  11. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Dus we maken er maar het beste van, en kijken op 1 januari met een bak popcorn op schoot wel naar het nieuws over het land dat in de fik heeft gestaan.
    Dit ja, laat het verbod maar lekker het verbod zijn nu, en laat het illegale vuurwerk de schuld maar krijgen van alle vuurwerkongelukken. Ik gun niemand schade, letsel of problemen op, maar dit is wat ze elkaar nu in de schoot werpen. Gelijk heb je hoor, lekker met CAT1 etteren de hele dag, mijn kinderen vinden het ook geweldig. Geef hun een doos knalwerten en kan zelf lekker m'n gang gaan met allerlei leuks zoals die funke fluiters.

    Maar dan wil ik op 2 januari niet horen dat we het vuurwerk gaan verbieden omdat het voor schade heeft gezorgd, want dat is puur oogkleppen op. Laat politie en justitie maar eens bezig gaan met de deur te sluiten naar het illegale circuit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Hier op het forum wel gezien alles kapot gemodereerd wordt.
    Vind dat wel meevallen?

  12. Deze 2 gebruikers waarderen dingodile voor het bericht:


  13. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    100
    Thanks
    16
    55 waarderingen in 35 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Vind dat wel meevallen?
    Vast omdat je alles wat verwijderd word niet meer terug kan zien.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Testdummy voor het bericht:


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •