Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fourcano

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fourcano

    Artikelnummer: 1811
    Artikelnaam: Fourcano
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal per verpakking: 4 stuks
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €4,99



    Wij danken GBV-WECO voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik ben benieuwd

    Comment


      #3
      Deze zijn best leuk. Ze hebben een knetter effect, maar niet zoals die van de Aldi. Deze beginnen meteen zachtjes te knetteren, en gaan vanaf daar steeds harder. Ik vind ze wel redelijk aan de prijs, maar raad ze toch aan.
      Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

      Comment


        #4
        Ik betaalde €1.99 voor een doosje

        Comment


          #5
          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

          Comment


            #6
            Zag ze bij AW ook in het donker. Vindt ze voor de prijs echt leuk. Harde knetter en mooie gouden vonkregen.

            Comment


              #7
              Prima fonteintjes 4 pakjes van opgehaald.
              Geen kartonpoespas gewoon klein 7 gram per stuk en lekker fel!
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #8
                Vorige week ook een pakje van gehaald, echt waren ze hier een stuk goedkoper, nog geen 2 euro voor betaald geloof ik.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Toffe dingetjes! Waren hier 2 euro per doosje.

                  Comment


                    #10
                    Dit vind ik tot nu toe het product met de beste knetter in CAT1. Gaat na 10 seconden ofzo ook echt hoog. Vanavond ff paar tegelijk:
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Moet toch ff zeggen dat ik dit de beste cat1 crackling vulkaan vind.
                      Harde crackling, redelijk hoog, redelijk lang en voor maar 50c p.s
                      Na het testen van deze ging ik ook gelijk terug, wou gelijk 50 pakjes halen voor een projecje...
                      Helaas was het al uitverkocht en toen de nieuwe binnen kwam was ik precies te laat i.v.m sluiting door corona... Volgend jaar inslaan!
                      Fallas 2011

                      Comment


                        #12
                        Zijn inderdaad erg goede vulkanen. Verkijk je niet op de afmetingen en de prijs.
                        4 stuks voor nog geen 2 euro is een koopje.

                        Comment


                          #13
                          Beetje onnodig om hiervoor nu al een draadje voor aan te maken, maar heeft iemand toevallig de sixpack fonteinen al gespot?
                          Ze staan net zoals wat andere nieuwe pakketjes en bengaalse fakkels nml in de folder van deze week.
                          De pakketjes en bengaalse fakkels heb ik wel zien liggen, de fonteinenbox a 6 stuks nog niet.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                            Beetje onnodig om hiervoor nu al een draadje voor aan te maken, maar heeft iemand toevallig de sixpack fonteinen al gespot?
                            Ze staan net zoals wat andere nieuwe pakketjes en bengaalse fakkels nml in de folder van deze week.
                            De pakketjes en bengaalse fakkels heb ik wel zien liggen, de fonteinenbox a 6 stuks nog niet.
                            Volgens mij was afgelopen jaar een omlabeling hiervan (of dit is juist een omlabeling?) te koop bij de HEMA. Ben vergeten wie de importeur van de HEMA versie is en wie van deze, maar ze zien er hetzelfde uit wat betreft verpakking en aantallen. Oogde netjes afgewerkt en best wat gewicht. Maar voor 5 euro hoef je denk ik niet erg veel te verwachten.

                            Comment


                              #15
                              https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                              Comment

                              Working...
                              X