Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 184 van 184
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Thanks
    83
    Thanked 1.746 Times in 512 Posts
    Helaas schoot ik de Alpha net in een behoorlijk harde windvlaag. Daardoor waaide hij precies boven mijn hoofd en crossettes vind ik altijd mooier als je ze van een afstandje ziet. Desondanks vond ik het een leuke cake die goed uitgewerkt is. Hij is wel wat aan de korte kant. Een paar shots erbij zou mooi zijn.

2. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    83
    Met alle straatfilmpjes tegenwoordig heb ik eigenlijk nooit meer iets in de straat staan waarvan ik niet van te voren weet wat het doet. De Exotic had ik meegekregen als vervanger en in de drukte van de laatste dagen niet de tijd genomen om op zoek te gaan naar beelden van deze cake. Ik had dus geen flauw idee op voorhand wat eruit zou komen. En eigenlijk was dat best leuk, want het was een positieve verrassing in dit geval. Het is een cake met een prima burst en de boeketten zijn behoorlijk goed gevuld. Ik weet niet of ik hem zelf zou aanschaffen aangezien er een overvloed is aan goede budget cakes. Maar mocht je hem ergens tegenkomen voor een leuke prijs dan is hij het meenemen zeker waard.

Thanks
    83
    Ik kan echt genieten van goed uitgewerkt klein spul. Zo ook van de Geysir kal. C. De kleuren zijn heel fel en de crackling wolk is verrassend groot. Als ik de kans krijg gaat er dit jaar zeker weer een doosje mee!

5. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    83
    Ik had jaren geleden de Pounding Napalm wel eens geschoten. Toen had ik een versie die in salvo's schoot. De versie dit ik dit jaar had schoot schot voor schot. Ook zo vond ik hem goed presteren. De fluit is echt irritant schel en kietelt de oren flink.

7. The Following User Says Thank You to Plintje For This Useful Post:

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten