Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 52 van 52
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    31.401
    Thanked 15.175 Times in 7.049 Posts
    Erg leuke films hier steeds, bedankt daarvoor Plintje, goed bezig
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

2. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    Vandaag gaan we met de Coco Blue weer terug naar 2017. Een prachtige cake uit de Pro Fire lijn. Een mooie combinatie van rode palmen en blauwe sterren. De boeketten waren mooi rond en groot! Producten met echt goede palmen lijken toch wel wat uit te sterven de laatste jaren. Zonde!

4. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    Ik had gewoon de 'standaard' knetterlinten van de Lidl en niet de goedgevulde batch. Maar ook de standaard knetterlinten deden het prima. Qua prijs kwaliteit verhouding vond ik deze het beste van de verschillende knetterlinten die ik afgelopen jaar had. Prima spul om één of meerdere doosjes tegelijk van weg te stoken.

6. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    Kort maar krachtig is wel van toepassing op Cadeau 3 van Marijn. Een cake die je als liefhebber eigenlijk wel een keertje in de straat moet hebben gehad. In 2017 was ik met een vriend in het laatste verkoopuurtje van de voorverkoop bij de Vuurwerkbunker om voor hem inkopen te doen. Ik kon het toen niet laten om een karton Cadeau 3 met hem te delen. Ze zijn door de korte tijdsduur vrij prijzig, maar ze geven een hoop spektakel. Nadat iedereen in de straat van de schrik bekomen was kon hij op een flink applaus rekenen.

8. The Following 3 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    De Iconic Fountains van Rubro waren een van de vele categorie 1 zilver fonteinen die ik in de collectie had afgelopen jaar. Qua prijs kwaliteit vond ik deze een van de mindere die ik had. Ze zijn niet onaardig, maar net even te duur. De stijghoogte van de fontein was redelijk, maar hield ook niet over.

10. The Following User Says Thank You to Plintje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    In de mist van 2 jaarwisselingen geleden kwamen de rode blinkers van de Snake Eyes ontzettend mooi tot hun recht. Het groen komt in levende lijve een stuk beter over dan zo op film. Ook de boeketgrootte en ronde vorm van de boeketten is heel goed in deze cake!

12. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    50
    Ik had gehoopt dat de Tornado Sunflowers het iets beter zouden doen dan de kleine bijtjes. Maar helaas. Ook deze grote bijen hadden veel moeite om op te stijgen. En als ze gingen viel de stijghoogte tegen. Ze leken wat te zwaar te zijn voor de hoeveelheid kruit/kracht die ze hadden.

14. The Following User Says Thank You to Plintje For This Useful Post:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten