Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 166 t/m 170 van 170
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    37.140
    Thanked 17.915 Times in 8.139 Posts
    Mooie films elke keer weer met een goede toelichting. Bedankt voor alle films.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

2. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Thanks
    82
    Thanked 1.703 Times in 493 Posts
    Begin 2021 de Mega Willow en de Branco in een combi aanbieding gekocht voor 100,- ps. En wat blijft de Mega Willow toch een beest van een bak. In 2019 had ik hem al eens in de straat gezien. Daarna ook nog een aantal malen op demo's. Maar ook nu stond ik weer versteld van deze compound. De vragen na afloop of dit wel legaal was en de verbazing als je vertelt dat dit inderdaad legaal spul is zegt genoeg.

4. The Following 4 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    82
    Deze week is het fonteinen week! Vaak als ik een bestelling doe bestel ik er wel iets van klein spul bij. Zo zijn de Sparky's ook in mijn collectie terecht gekomen. Het is best geinig spul met de grondbloemetjes aan het einde. Ze gingen niet allemaal even lekker, maar was voor het geld leuk stookvoer.

6. The Following 3 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    82
    Fontein nummer 2 van deze week. De Lipari on Fire zat gratis bij een bestelling. Het is een prima fontein (zeker als hij gratis is) met goede crackling. Verwaaide wel wat door de harde wind, maar kwam alsnog prima over.

8. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Thanks
    82
    De afsluiter van de fonteinen week. De Crackling Crystal was er zo eentje die op het lijstje stond met producten die ik toch écht een keer in de straat wilde mee maken. En als je dan al enorm hoge verwachtingen hebt en je het als fontein toch presteert om te imponeren, kan ik niets dan lof geven. Wat een beest van een fontein. Ik stak hem om 00.00 af (traditie om met een fontein te beginnen) en ik vond het een van de beste producten van de avond. Het is echt ongelofelijk hoe ontzettend breed dit gaat. Ik stond op een redelijke afstand en nog steeds midden in de vonken. Hij is prijzig, zeker tegenwoordig, maar het 100% waard.

10. The Following 2 Users Say Thank You to Plintje For This Useful Post:

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112

Regels voor berichten