Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Thanks
    1.741
    Thanked 3.300 Times in 1.291 Posts

Wat ga je dit jaar anders/wel doen?

2020/2021 een bewogen jaarwisseling, iedereen zal een andere oud en nieuw beleven als gewoonlijk. We moeten nu vooral kijken naar wat wel kan! Heb je dit jaar tijd voor iets waar je normaal niet aan toekomt tijdens oudejaarsdag en -nacht? Ga je iets meer doen? Laat het horen! Wellicht kunnen we elkaar inspireren!

Bijvoorbeeld weer lekker oliebollen bakken, een fondueavond, of iets vuurwerkgerelateerd?
    Laatst gewijzigd door tristen; 18 november 2020 om 12:10
    http://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Thanks
    3.745
    Thanked 4.532 Times in 1.355 Posts
    Maar proberen het beste van te maken denk.
    We zullen deze keer allemaal een stap terug moeten doen, hoe klote dat het ook is.

Bij mij hakt het er ook allemaal vreselijk in, toch probeer ik positief te blijven en het is gelukkig niet zo dat we helemaal niks meer kunnen. Ik denk dat je als liefhebber ook van het kleine spul kunt genieten, het is deze keer gewoon even niet anders.

Als je kijkt naar het Cat 1 spul, dan zit daar best wat leuk spul bij. Voornamelijk grondvuurwerk, maar als je bv ziet hoe ver zo'n Luftheuler van Funke vliegt dan is dat toch ook best vermakelijk stookvoer. We zullen als freaks de pareltjes eruit moeten snoepen en het voornamelijk daar bij houden.

Hoe het hier zal zijn weet ik niet, hoop dat ze alles heel laten en dat er een boel wordt afgestoken. Aan dat straatbeeld zal ik me aanpassen

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    2.154
    Thanked 2.393 Times in 1.259 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Maar proberen het beste van te maken denk.
    We zullen deze keer allemaal een stap terug moeten doen, hoe klote dat het ook is.

Bij mij hakt het er ook allemaal vreselijk in, toch probeer ik positief te blijven en het is gelukkig niet zo dat we helemaal niks meer kunnen. Ik denk dat je als liefhebber ook van het kleine spul kunt genieten, het is deze keer gewoon even niet anders.

Als je kijkt naar het Cat 1 spul, dan zit daar best wat leuk spul bij. Voornamelijk grondvuurwerk, maar als je bv ziet hoe ver zo'n Luftheuler van Funke vliegt dan is dat toch ook best vermakelijk stookvoer. We zullen als freaks de pareltjes eruit moeten snoepen en het voornamelijk daar bij houden.

Hoe het hier zal zijn weet ik niet, hoop dat ze alles heel laten en dat er een boel wordt afgestoken. Aan dat straatbeeld zal ik me aanpassen
    lufheuler is cat f2 toch, tenminste dat staat op de doos.

VWC-Lid
    Thanks
    891
    Ik denk dat ik meer bier ga drinken.

VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Thanks
    3.745
    Thanked 4.532 Times in 1.355 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    lufheuler is cat f2 toch, tenminste dat staat op de doos.
    Zijn er in F1 en F2 als ik het goed heb.

6. The Following User Says Thank You to Thunderboy For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Ik ga uit veiligheidsoverwegingen het beetje (legale) vuurwerk wat ik heb gewoon afsteken, wil het niet op mijn geweten hebben dat door mij een heel appartementencomplex wordt weggevaagd. En kijken of ik wat Funke cat 1 kan kopen, niet perse voor O&N maar om af en toe wat kruit te kunnen snuiven.

Regels voor berichten