Banner China Red
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 85
  1. #61
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik woon in een volkse ex-relwijk waar, door inbrengen kopers, de jaarwisseling gezapig is geworden. Nou ja, genoeg zwaar geknal en vuren maar zolang politie daar tussendoor tuft blijft dat goed gaan, gezellig. Andere wijken zijn jeugd met illegaal, onder invloed, en die zullen nu meer rellen dan anders.

    Ik denk dat het als vanouds wordt; grote steden hebben hun relwijken, wat buitengebieden als gewoonlijk ook. Er zullen meer gewonden en helaas wrs ook doden vallen door amateuristisch carbid en illegaal vw. Qua vuurwerk zal het wat rustiger zijn omdat de brave burger minder gauw sier op de zwarte markt zal gaan zoeken en riskeren. Dus geen echt armageddon anders dan anders, paar details mss, normale variabelen. Kan men tenminste zien dat het niet aan legaal vuurwerk te wijten valt...
    Ik denk inderdaad ook dat er minimaal 1 dode valt, als je ziet wat er aan shells te verkrijgen zijn, dan schikt ik daar gewoon van. Dit komt wederom in handen van mensen die geen benul hebben wat een schietlont is. Gevolgen kunnen we wel raden denk ik.

  2. #62
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    900
    Thanks
    567
    485 waarderingen in 244 posts
    Door corona is dit een jaar als nooit te voren.. gezien de sfeer die er nu al op sommige plaatsen heerst en met straks een oud en nieuw waarop waarschijnlijk niets mag is het waarschijnlijk gewoon 1+1

    Alle ingrediënten zijn aanwezig dat het op oudejaarsavond flink uit de klauwen gaat lopen..
    2024 >> 25

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
    Ik denk dat het qua de pleuris uitbreken wel gaat meevallen, de bekende wijken wel uitgezonderd. Maar het feit dat de horeca gesloten zal zijn gaat er wel echt aan bijdragen dat er een stuk minder vechtpartijen/ellende zal zijn. Ben bang dat dit door de tegenstanders misbruikt gaat worden en dat er geroepen gaat worden "zie je wel, zonder vuurwerk is het een heel stuk rustiger"
    Er zijn op dit moment gesprekken of de horeca met oud en nieuw weer open mag he? Laat het maar lekker open gaan, dan kunnen ze daar lekker handhaven..

  4. Deze gebruiker waardeert dingodile voor het bericht:


  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Sint -Jansteen
    Berichten
    453
    Thanks
    472
    148 waarderingen in 90 posts
    Goh apart, wat doe je dan op een vuurwerkforum vraag ik me af?

  6. #65
    Banned
    Geregistreerd
    16 november 2020
    Berichten
    1
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Door corona is dit een jaar als nooit te voren.. gezien de sfeer die er nu al op sommige plaatsen heerst en met straks een oud en nieuw waarop waarschijnlijk niets mag is het waarschijnlijk gewoon 1+1

    Alle ingrediënten zijn aanwezig dat het op oudejaarsavond flink uit de klauwen gaat lopen..
    Laten we het hopen! ALles in de fik en kapot. Vwb de corona maatregelen zie ik 75% van Nederland als lemmingen achter Rutte en Pipo de clown aanlopen. Mondkapje op terwijl het niks uithaalt, ja natuurlijk zetten we gewoon op hoor. Het zou grappig zijn als het niet zo triest zou zijn. Wat dat aangaat geen goed voorteken. Maar ik heb hoop. Er is veel frustratie onder de bevolking en dat moet er een keer uitkomen. Oudjaar is daarvoor perfect.

  7. Deze gebruiker waardeert T. Rueno voor het bericht:


  8. #66
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Ik betrapte mij erop dat ik laatste dacht 'wat zou het toch mooi zijn als dit jaar er veel ongelukken zijn'. Ik schrok van mezelf, zoiets denken over de avond die voor iedereen één groot feest zou moeten zijn. Dit kan ik niet hopen, en dat doe ik ook niet.

    Het is moeilijk om in te schatten wat er deze jaarwisseling qua ongelukken gaat gebeuren. Ik verwacht niet per definitie veel meer of veel minder ongelukken. Wel denk ik dat de intensiteit van de ongelukken flink gaat toenemen. Veel meer grove verwondingen, amputaties, en inderdaad dode(n). Wat ik ook verwacht is dat er een significante afname gaat zijn in het aantal ongelukken bij omstanders, ik denk dat het rond 0:00 écht rustiger op straat gaat zijn.

    De ernstigere ongelukken vallen te wijden aan het vele illegale vuurwerk, maar ook de combinatie alcohol + onervaren met illegaal vuurwerk is een hele linke. Men gaat het nu eerder op een zuipen zetten. Dat is heel link in combinatie met vuurwerk.

    Ten slotte vind ik dat we het moeten zien, en dat we realistisch moeten kijken. Mocht dit jaar blijken dat er heel erg veel minder ongelukken zijn, misschien zitten wij er dan wel naast... Dan vind ik dat we daar eerlijk over moeten zijn. Maar dit moeten we afwachten, ik ben er bang voor dat dit niet het geval is.

  9. Deze 4 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Overdag is het hier best druk met carbid en avonds hoor je ook redelijk carbid, mensen hebben gewoon schijt of het nu midden in een weiland is of midden op straat, denk dat het dit jaar niet veel anders is en avonds ( zag/hoorde ) veel illegaal/legaal siervuurwerk, hoop eigelijk dat die zelfde mensen dat dit jaar ook gaan doen

    Oftewel dat de pleuris maar uit mag breken eerlijk gezegd, zodat ze het jaar erop kijken naar hun geliefde cijfers en denken dat misschien moeten we toch maar terug naar de oude regels.

  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Berichten
    99
    Thanks
    59
    56 waarderingen in 25 posts
    Ik denk dat het een guerrilla oorlog gaat worden.

  12. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mafiavuurwerk Bekijk bericht
    Ik denk dat het een guerrilla oorlog gaat worden.
    Ben je op de 31ste net lekker je hond aan het uitlaten in 'alle stilte', liggen er een paar Snorlex in camouflagepakken te wachten in de bosjes om hun project snel aan te steken.

    Zoiets?
    ..

  13. Deze gebruiker waardeert genius voor het bericht:


  14. #70
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik denk maar niets. Maar ik hoop dat het uiteindelijk allemaal mee gaat vallen.
    December Will Be Magic Again!!

  15. #71
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts

  16. #72
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.269 waarderingen in 3.001 posts
    Ongeduld is altijd wel iets bij die jeugd. Laat ze rustig tot oudjaarsdag wachten....dat heeft mogelijk positiever effect op latere besluitvorming, dit vroegtijdige absoluut niet

  17. #73
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    We kunnen er lang of kort over praten maar dit soort slecht en lui opgevoed graftuig zorgt voor de doorsteek

  18. Deze 3 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  19. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T. Rueno Bekijk bericht
    Laten we het hopen! ALles in de fik en kapot. Vwb de corona maatregelen zie ik 75% van Nederland als lemmingen achter Rutte en Pipo de clown aanlopen. Mondkapje op terwijl het niks uithaalt, ja natuurlijk zetten we gewoon op hoor. Het zou grappig zijn als het niet zo triest zou zijn. Wat dat aangaat geen goed voorteken. Maar ik heb hoop. Er is veel frustratie onder de bevolking en dat moet er een keer uitkomen. Oudjaar is daarvoor perfect.
    Mag ik je hier even corrigeren?

    1. Ik hoop oprecht niet dat alles in de fik en kapot gaat, ik zou graag op 2 januari mijn auto weer willen gebruiken in plaats van een schadeclaim moeten indienen.

    2. Wat betreft een mondkapje, het beschermt je zéker niet voor het hoesten van buitenaf, maar bedenk eens als jij niest of hoest, hoe veel bacillen het tegenhoudt? Want dat doet het wel. Mijn vader heeft vorig jaar op een afdeling gelegen waar allemaal mensen herstellen van zware chemo's, daar moet je ook zo'n mondkapje op. Die leggen ze echt niet neer omdat het ScHiJnVeIlIgHeId is.

  20. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2013
    Berichten
    151
    Thanks
    135
    261 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T. Rueno Bekijk bericht
    Laten we het hopen! ALles in de fik en kapot. Vwb de corona maatregelen zie ik 75% van Nederland als lemmingen achter Rutte en Pipo de clown aanlopen. Mondkapje op terwijl het niks uithaalt, ja natuurlijk zetten we gewoon op hoor. Het zou grappig zijn als het niet zo triest zou zijn. Wat dat aangaat geen goed voorteken. Maar ik heb hoop. Er is veel frustratie onder de bevolking en dat moet er een keer uitkomen. Oudjaar is daarvoor perfect.
    Dus omdat jij je zin niet krijgt met oud en nieuw moet alles kapot en in de fik? En dan noem je rutte een pipo de clown. Jij bent de enigste clown hier hoor? Dat je het niet eens bent met de regeling is prima, maar je blijft met je poten van andermans spullen af!

  21. Deze gebruiker waardeert Vwapd voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •