Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 85
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    529
    Thanks
    2.578
    289 waarderingen in 149 posts
    Ach, het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen. Iedereen zal zijn ritueeltje doen en gaan slapen.
    Relschoppers zullen kattekwaad uithalen. Freaks zullen een paar boxen knallen.
    De normalen burger zal tv kijken.
    Het zal allemaal geen indruk maken, dat deed het ook niet toen er masaal legaal geknald kon worden.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen KJ25 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    ik verwacht dat er in de grote steden als den haag en rotterdam zeker nog veel de lucht in geschoten zal worden. Hier in de middelgrote steden, en dan helemaal in de wijk waar ik woon zal naar verwachting het gros zich netjes aan de regels houden.

    Je hoort nu wel veel illegale knallen, maar dat zijn met name tieners en pubers, en dat zijn niet degene die grote sierblokken afsteken om twaalf uur.

    ikzelf ga wel gewoon afsteken, maar moet eerlijk zeggen dat dit wel een stuk minder zal zijn dan normaal. ik vier het namelijk altijd bij mijn ouders, en die wonen in een straat met degelijke mensen... waar ook twee wethouders wonen bijvoorbeeld.... als ik daar dan als een gek ga afsteken is de kans groot dat mijn ouders hierdoor gezeik krijgen of scheef worden aangekeken. Dus tja, ik moet helaas rekening met dit soort dingen houden omdat het niet alleen impact op mezelf heeft.

    Ik heb deze week wel twee 100.000knallers gekocht...welke ik ook zeker ga afsteken, maar ik denk dat ik dat een paar straten verderop doe.

    Verder ga ik volgende week mijn vuurwerk ophalen in belgie en later nog wat via het illegale circuit dat ik in nl besteld heb... het is dan tijdens oud en nieuw even afwachten wat er om twaalf uur gebeurd...als er echt niemand afsteekt, steek ik alleen wat kleine compounds in de straat en doe ik het grotere spul een paar straten verderop aan de openbare weg oid...want afsteken ga ik het sowieso doen, maar leuker word het er zo ook niet op..

    we zullen wel zien om 12 uur...

  4. Deze gebruiker waardeert robin_oosterhout voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2020
    Berichten
    163
    Thanks
    242
    63 waarderingen in 40 posts
    Misschien word er nog 1 wakker in denhaag en gedogem ze overgebleven consu vuureerk.

  6. #49
    VWC-Lid luchthuilertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2016
    Berichten
    283
    Thanks
    449
    281 waarderingen in 102 posts
    Ik praat niet voor mezelf,maar uit de woorden van mensen uit in mijn omgeving mag de pleuris uitbreken. Die zijn het gewoon zat.
    Die voelen zich gewoon genaaid. Mag nu weinig meer en geen versoepeling in zicht.

  7. #50
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Ik verwacht dat er uiteraard minder vuurwerk afgestoken zal worden,maar dat de relschoppers van andere jaren dit jaar nog veel heviger zijn.
    Als een reguliere jaarwisseling al reden is om stennis te schoppen, hoe zal het dan gaan na 9 maanden bijna niets mogen?

    Eerlijk gezegd, laat de randstad maar een oorlogszone worden. Door alle ellende worden zelfs de nette mensen nu rebels.
    -Step outside the box to see the real picture-

  8. #51
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.344
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luchthuilertje Bekijk bericht
    Ik praat niet voor mezelf,maar uit de woorden van mensen uit in mijn omgeving mag de pleuris uitbreken. Die zijn het gewoon zat.
    Die voelen zich gewoon genaaid. Mag nu weinig meer en geen versoepeling in zicht.
    Dat dus. Ik moedig dit zeker niet aan en hoop het ook niet maar dit is wel de gemiddelde gedachte van veel mensen helaas. En tja, door een verbod is het wel een beetje te begrijpen dat men baalt. Uiteraard keur ik t niet goed. Het enige waar iedereen naar toe leeft en wat ook de gewone consument vaak waardeert is "afgepakt". Een onbegrijpelijke keuze welke in mijn ogen niet nodig was geweest en alleen maar tegenovergesteld werkt en nog eens dik extra geld kost ook.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2020
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    45
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 8 posts
    Ik denk dat er helemaal niks gaat gebeuren. Ik zie viel reactie's op het internet met: ik ga dit doen en dat doen', maar denk dat het allemaal wel gaat meevallen

  11. #53
    VWC-Lid lange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    314
    Thanks
    86
    315 waarderingen in 68 posts
    ik vier het altijd bij mijn ouders maar wacht wel even af of er meer gestookt gaat worden, voordat je het weet zijn het nsb-ers die me aangeven. Maar heb wel wat achter de hand.

  12. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    De pleuris mag van mij uitbreken en ik hoop serieus waar dat er de laatste weken zoveel illegaal vuurwerk te horen is dat iedereen een potje gaat klagen, de handhaving wanhopig wordt, en alle polls overtuigend aan gaan geven dat dat stomme vuurwerkverbod net zo zinloos is geweest als het oprichten van GroenLinks en dePartij van de Dieren.

  13. Deze 3 gebruikers waarderen Pyropinoy voor het bericht:


  14. #55
    VWC-Lid MelvinVW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Berichten
    247
    Thanks
    62
    248 waarderingen in 84 posts
    Ik denk dat het qua de pleuris uitbreken wel gaat meevallen, de bekende wijken wel uitgezonderd. Maar het feit dat de horeca gesloten zal zijn gaat er wel echt aan bijdragen dat er een stuk minder vechtpartijen/ellende zal zijn. Ben bang dat dit door de tegenstanders misbruikt gaat worden en dat er geroepen gaat worden "zie je wel, zonder vuurwerk is het een heel stuk rustiger"

  15. Deze gebruiker waardeert MelvinVW voor het bericht:


  16. #56
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Ik denk dat het juist voor veel problemen gaat zorgen. Niets is open qua horeca, al die 1000den mensen zullen het nu bij familie/vrienden gaan vieren. Dit zal niet iedereen kunnen waarderen en als een groep een bekeuring krijgt/weggestuurd worden zal dat onder invloed van drank lang niet altijd goed gaan. Mensen voelen zich een stuk zelfverzekerde in groepsverband.

    Ook qua vuurwerk zal het op de meeste plekken goed los gaan vermoed ik. Er ligt nog zo ontzettend veel vuurwerk in Nederland vermoed ik door de mist, dat gaat men echt niet nog een jaar laten liggen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  18. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ik denk dat het juist voor veel problemen gaat zorgen. Niets is open qua horeca, al die 1000den mensen zullen het nu bij familie/vrienden gaan vieren. Dit zal niet iedereen kunnen waarderen en als een groep een bekeuring krijgt/weggestuurd worden zal dat onder invloed van drank lang niet altijd goed gaan. Mensen voelen zich een stuk zelfverzekerde in groepsverband.

    Ook qua vuurwerk zal het op de meeste plekken goed los gaan vermoed ik. Er ligt nog zo ontzettend veel vuurwerk in Nederland vermoed ik door de mist, dat gaat men echt niet nog een jaar laten liggen.
    Ik denk dat het echt heel erg gaat verschillen per regio, in den haag was de mist rond half 10 helemaal opgelost maar geloof dat 3/4 van nederland in de mist zat dus daar zal inderdaad wel veel vuurwerk afgestoken kunnen worden, al vermoed ik dat in den haag ook het nodige de lucht in zal gaan. Al vermoed ik dat daar ook zeker in aantal wijken erg onrustig gaat worden vooral als de vreugdevuren niet door mogen gaan.

  19. #58
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Vreugdevuren niet door mogen gaan? Hoe willen ze dat dan verbieden en wás dat niet altijd al verboden? Hier gaat de grootste begin van de middag aan, en 's avonds/s nachts is het op elke straathoek. Geen oud of nieuw verbod dat daar iets aan gaat veranderen.

  20. #59
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik woon in een volkse ex-relwijk waar, door inbrengen kopers, de jaarwisseling gezapig is geworden. Nou ja, genoeg zwaar geknal en vuren maar zolang politie daar tussendoor tuft blijft dat goed gaan, gezellig. Andere wijken zijn jeugd met illegaal, onder invloed, en die zullen nu meer rellen dan anders.

    Ik denk dat het als vanouds wordt; grote steden hebben hun relwijken, wat buitengebieden als gewoonlijk ook. Er zullen meer gewonden en helaas wrs ook doden vallen door amateuristisch carbid en illegaal vw. Qua vuurwerk zal het wat rustiger zijn omdat de brave burger minder gauw sier op de zwarte markt zal gaan zoeken en riskeren. Dus geen echt armageddon anders dan anders, paar details mss, normale variabelen. Kan men tenminste zien dat het niet aan legaal vuurwerk te wijten valt...

  21. #60
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbakkaya Bekijk bericht
    Ik denk dat er helemaal niks gaat gebeuren. Ik zie viel reactie's op het internet met: ik ga dit doen en dat doen', maar denk dat het allemaal wel gaat meevallen
    Heb je het echt aan het verkeerde eind, de grote steden gaat echt niet goed.
    Die gasten die toch al ieder jaar rellen gaan dat nu nog heviger doen.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •