Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 91 van 91
  1. #91
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.100
    Thanks
    896
    1.025 waarderingen in 423 posts
    Mijn advies aan iedereen: ga in goed overleg met de winkeliers in plaats van over een winkelier alleen maar gal te spuien. Heb ook begrip voor de situatie waarin de winkeliers zijn beland. Alleen dan kom je verder. Bij de paar winkeliers waar ik een bestelling had lopen heb ik een prima akkoord bereikt. Oók bij winkeliers waarvan sommigen het nodig vonden die betreffende winkeliers hier op het forum de grond in te boren omdat ze zogenaamd niet klantvriendelijk waren. Oplossingen die ik langs heb zien komen waren zeer divers van geld terug tot bestellingen al dan niet gedeeltelijk doorschuiven tot vouchers tot bestellingen van anderen overnemen. Er is dus echt wel veel mogelijk. Als je maar netjes blijft en de winkelier wat tijd gunt om tot een oplossing te komen. Ik denk dat winkeliers meer met (sommige) ‘freaks’ te stellen hebben dan wij met winkeliers. Mijn ervaring is dat een winkelier echt wel maatwerk wil leveren. Als ze maar op een nette manier benaderd worden. Als je gelijk begint met dreigementen als ‘ik wil NU m’n geld terug en anders krijg je een advocaat in je nek’ moet je ook niet versteld staan dat een winkelier er dan ook met gestrekt been in gaat en niet gaat meedenken in een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden.

    Dus volgens mij is een juridisch traject alleen in uitzonderlijke gevallen van toepassing. Als je gewoon netjes met je winkelier omgaat ben ik er van overtuigd dat in 95% van de gevallen of meer er gewoon een oplossing gevonden wordt waar beide partijen zich prima in kunnen vinden.
    Laatst gewijzigd door Pyromun; 29 december 2020 om 18:31

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromun voor het bericht:


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •