Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 65
    VWC-Lid
    Thanks
    3.807
    Thanked 4.717 Times in 2.345 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik zou eigenlijk gewoon gaan afsteken, maar ik zit niet te wachten op een strafblad aantekening.
    Zit ik dus ook niet zo op te wachten...wordt stiekem stoken; box/cake per keer en weer even naar binnen, kleinste kans op heterdaadje. Niet rustig om 00u aan een stuk door stoken dus... Bah. Hoe minder hoe beter, is m'n gevoel nu.

VWC-Lid
    Thanks
    17
    1 over 12 losgaan het is ten slotte alleen voor dit jaar bedoeld. Kunnen ze je geen reet maken.
    ook bekend op avp met de zelfde naam

VWC-Lid
    Thanks
    3.807
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
    1 over 12 losgaan het is ten slotte alleen voor dit jaar bedoeld. Kunnen ze je geen reet maken.
    Whaha werkte het maar zo

VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Thanks
    1.888
    Thanked 2.487 Times in 776 Posts
    Even dit stukje van de officiële bekendmaking:

De maatregel zal bovendien genotificeerd moeten worden bij de Europese
    Commissie. De notificatierichtlijn kent een spoedprocedure voor de situatie dat
    een lidstaat vanwege een ernstige en onvoorziene situatie in zeer korte tijd
    technische voorschriften moet uitwerken om deze onmiddellijk daarop vast te
    stellen en in werking te doen treden. In zo’n geval geldt de standstill van drie
    maanden niet, maar moet wel gewacht worden op de bevestiging van de Europese
    Commissie dat deze ook van mening is dat er sprake is van spoed. Het streven is
    dat zo spoedig mogelijk contact hierover met de Europese Commissie plaatsvindt.
    Het kabinet beraadt zich verder op de mogelijkheden om de handhaving van het
    tijdelijke vuurwerkverbod te versterken.
    Betekent dit dat het plan niet doorgaat als de Europese Commissie er niet in mee gaat? Scheld me maar uit voor optimist, maar vroeg me dit even af.

5. The Following 2 Users Say Thank You to \_niels_/ For This Useful Post:

VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Thanks
    1.507
    Ik moet hier echt van bijkomen.. geen woorden voor eigenlijk.. gevoel van boosheid en teleurstelling momenteel de overhand

7. The Following User Says Thank You to simmien For This Useful Post:

VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Thanks
    927
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Even dit stukje van de officiële bekendmaking:

Betekent dit dat het plan niet doorgaat als de Europese Commissie er niet in mee gaat? Scheld me maar uit voor optimist, maar vroeg me dit even af.
    Ga er maar vanuit dat ze akkoord gaan hoor

VWC-Lid
    Thanks
    3.807
    Ik kom er nu dus zo keihard achter dat dit het enige was wat ik doe of heb gedaan in mijn leven dat het dichtst kwam bij wat men een "passie" noemt...en dat wordt zo even weggerukt. Lekker. Het hele jaar zwoegend doorworstelen naar die ene dag/avond...filmpjes kijken, bestellingen doen, lijstjes maken en dan de opbouw naar de avond der avonden, de leegte erna...en dan opnieuw.
    Andere hobby's kan ik makkelijk even zonder of laten vallen of verlies ik tijdelijk interesse in, maar deze valt me heel erg hard op m'n dak... Had ik ook eens een passie...en in mijn beleving creëer je niet zomaar een nieuwe. Er valt echt een leegte in mijn bestaan.

10. The Following 12 Users Say Thank You to Richardus For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    251
    Iedere boete komt op je justitieel documentatie register.

Bangmakerij dus.

VWC-Lid
    Thanks
    3.807
    Oh? Waarom verlaagden ze dan laatst die coronaboete van 370 naar 95 zodat je daar geen aantekening meer van kreeg? Hele discussie over. Volgens mij ligt die grens bij 100 ofzo

VWC-Lid GlobalFireworks's schermafbeelding
    Thanks
    134
    Gewoon 1 jaartje wachten, dan gaat het weer terug naar vanouds! Dit jaar even keurig de regels volgen en niks afsteken, en volgend jaar zal het weer mogen, daar heb ik alle vertrouwen in!
    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

VWC-Lid conquer's schermafbeelding
    Thanks
    109
    Van de week al in Baarle geweest. Genoeg voor O&N. Nu afwachten wat er met mijn bestellingen gaat gebeuren. Zo lang er volgende jaar geen verbod komt vindt ik het prima om te laten staan. Volledig afhankelijk van de verkiezingen in maart.

VWC-Lid Asyria's schermafbeelding
    Thanks
    16
    Net even bij het lokale tuincentrum geweest.. Uit ellende gelijk maar een kerstboom gehaald zodat ik vanavond even wat te doen heb om mijn gedachten af te leiden.

Uiteraard even langs de Cat 1 sectie geweest, was nog maar weinig over. Volgens de medewerkers daar is er een gigantische run en is het niet aan te slepen..

VWC-Lid GlobalFireworks's schermafbeelding
    Thanks
    134
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door conquer Bekijk bericht
    Van de week al in Baarle geweest. Genoeg voor O&N. Nu afwachten wat er met mijn bestellingen gaat gebeuren. Zo lang er volgende jaar geen verbod komt vindt ik het prima om te laten staan. Volledig afhankelijk van de verkiezingen in maart.
    True. De overheid is volledig eerlijk, volgend jaar zullen ze het wel versoepelen! Voor nu gewoon Cat. 1 op oud en nieuw, aan de regels houden en de overheid zal het wel vergemakkelijken!

Dit is tenslotte maar tijdelijk, en niet het nieuwe normaal
    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Thanks
    231
    Thanked 1.165 Times in 396 Posts
    De overheid en dan met name GroenLinks en de Partij voor de Dieren gaat toch zo ontzettend hard de deksel op de neus krijgen.

Tot vandaag heb ik vrijwel geen vuurwerk afgestoken horen worden. Nu hoor ik aan de lopende band in de verte vuurwerk afgestoken worden en kan ik het af en toe zelfs zien. En ik geef die personen geen ongelijk. Waarom nu nog wachten tot 31e december om iets te doen dat verboden is als je het nu ook ongestraft kan doen, toch?

Ondertussen word ik links en rechts overspoeld met aanbiedingen voor illegaal vuurwerk. Niet mijn ding want ik heb een leuke baan en wil geen strafblad of erger riskeren maar dat de handel momenteel floreert is duidelijk. Het is zelfs zo dat de eerste winkelier waar ik mijn legale bestelling heb gedaan al heeft aangeboden deze via "de achterdeur" af te laten halen.

18. The Following User Says Thank You to Brainiac For This Useful Post:

VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Thanks
    503
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Na een ochtend overspannen te zijn geweest komt er nu een soort rare gelatenheid over me heen. Het stadium van woede ben ik al gepasseerd.
    Er resten slechts vragen, vragen over dit hele jaar, dit land, de makke bevolking. Het totale gebrek aan realiteitszin. Het gaat veel, veel verder dan vuurwerk.
    Elke vezel in mijn lijf schreeuwt dat er iets niet klopt, de puntjes verbinden maakt het nog duidelijker. Dit is dictatuur. Dit heeft niets meer met vrijheid te maken. Alles wat ons als volk met elkaar verbind moet kapot, en wat niet lukte zonder een grote crisis duwen ze nu door. Ziekelijk.
    Mooi verwoord. Er komt inderdaad nu een soort gelatenheid over je heen, we weten waar we aan toe zijn nu, het hoge woord is eruit. Niet dat wat wij wilden weten en wat wij hadden gewenst. Maar de manier waarop, dát steekt mij. Dat andere mensen er plezier in hebben om hun medemens in de ellende te storten, hoe slecht kun je zijn. Ongelofelijk. Ik kan er gewoon niet bij. Dat je dáár nu plezier in kunt hebben, dan kun je toch geen mens genoemd worden, dan ben je gewoon een beest.

En nu verder...

Eerst even laten bezinken. Wat gaat nu de invulling worden van 2020/2021? Ik weet het nog niet. Uitbundig zal het niet worden, wat zou daar de reden voor zijn? Voorzichtig probeer ik al vooruit te blikken naar 2021/2022. Dat gaat een jaarwisseling worden om nooit te vergeten. Dat staat vast en daar kan ik toch al wel een soort van naar uitkijken. Maar eerst de in en in trieste editie 2020/2021 overleven...
    Laatst gewijzigd door Pyromun; 29 december 2020 om 18:51

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten