Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22
  1. #1
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts

    Update Vuurwerkfederatie voor VWC

    Freaks,

    hierbij even een korte update vanuit de Vuurwerkfederatie. De afgelopen dagen zijn gigantisch hectisch geweest, maar we vinden het belangrijk dat jullie weten wat wij nu doen. Ook al zijn wij 'slechts' een liefhebbersgroep, we zitten absoluut niet stil!

    Wij zijn in direct contact met importeurs en de BPN. Relevante input vanuit freaks geven wij direct door, communicatie vanuit BPN delen wij direct. Wij denken mee met acties, wij helpen met het aanleveren van informatie en fungeren als het ware als de schakel tussen freaks en branche.

    Ook staan we in contact met een aantal politici. Op deze manier proberen we onze standpunten bij de politiek te krijgen, en houden we in de gaten wat er speelt. Helaas is de politiek erg onvoorspelbaar, maar we hebben al enkele van onze punten terug gezien in de politiek, dus dat is goed!

    Daarnaast spreken wij vaak namens de liefhebbers met media. Lang niet alles wordt hiervan gepubliceerd, vaak leveren wij ook informatie of standpunten aan die verder worden gebruikt door media. Dit betreft de afgelopen tijd al tientallen telefoontjes en mailtjes.

    We blijven relevante informatie delen, we blijven polls door ons panel halen, en we blijven in contact met vele personen en partijen om als verbindende factor te fungeren. Het team van de Federatie is hier bijna full-time mee bezig, er beginnen mensen om 6:00 met hun werk om het te kunnen combineren met inzet voor de federatie.

    Wij denken dat er nog een kans is dat er geen verbod komt dit jaar. Een nuchtere maar actieve houding is nu nodig! Laten we er samen alles aan doen om dat verbod van tafel te krijgen. De stem van de liefhebber is nu meer dan ooit nodig!

  2. Deze 67 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Hulde!!
    Sowieso vind ik het mooi om te zien hoe we bezig zijn met een groot aantal mensen.
    Vandaag met andere leden alle kamerleden een mail gestuurd, en het doet mij goed te zien dat jullie ook in contact staan met de politiek.
    Heel veel succes, en laten we hopen op het beste!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Palm Tree voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Het is geweldig om te zien hoe actief alle freaks hier zijn! Iedereen helpt mee op zijn eigen manier, ik heb het idee dat we eensgezinder zijn dan ooit te voren

  6. #4
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Er zijn een aantal leden (eigenlijk best wel wat), waar ik mezelf ook onder schaar, die wellicht kunnen helpen. Een pm is zo gestuurd, ik zet me graag in. Dit heb ik namens Broekhoff gedaan, maar ook namens vuurwerkcheck. Er zitten nog meer leden 'in het wereldje' die wellicht ook kunnen bijdragen. Bij deze; zeg het maar!

  7. Deze 3 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  8. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Geweldig bezig ook heren, niets anders dan complimenten en hulde daarvoor. Samen staan we sterk!!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ook hulde aan de vuurwerkfederatie! Geweldig om te lezen dat er mensen full-time bezig zijn om te zorgen dat ik vuurwerk af mag steken deze jaarwisseling

  11. Deze 2 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2020
    Berichten
    163
    Thanks
    242
    63 waarderingen in 40 posts
    Het valt me op dat zelfs de brave huisvader zich in discussies mengt op facebook.

    Tof om te zien.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen HouseNation voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.074
    Thanks
    3.493
    7.045 waarderingen in 1.561 posts
    En zo is dat, met zijn allen zijn we één. Een poll, email, het delen van een bericht etc etc. Het kost ons maar enkele simpele handelingen om onze mening te geven!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  15. Deze 3 gebruikers waarderen Janniekske voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Ik neem mijn petje af voor eenieder die zich inzet voor het behoud van deze mooie traditie!
    Zelf ben ik helaas geen geweldige brieven schrijver dus ik ben erg dankbaar voor de vele mails en andere initiatieven die ik voorbij zie komen.

    Chapeau mannen
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  18. #10
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Heel goed bezig!! Ben echt onder de indruk hoe heel vuurwerkland samen strijdt tegen 'fake news'. Zo zie je maar weer, vuurwerk kan verbroederen.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen TryMike voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Bedankt voor de update!

    Laten we hopen en duimen dat alle inzet nut heeft en wij onze hobby op een normale manier kunnen voortzetten!

    Keep up the good work!
    No Pyro no Party

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Stief voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Ik neem mijn petje af voor eenieder die zich inzet voor het behoud van deze mooie traditie!
    Zelf ben ik helaas geen geweldige brieven schrijver dus ik ben erg dankbaar voor de vele mails en andere initiatieven die ik voorbij zie komen.

    Chapeau mannen
    Laat je daar vooral niet door tegenhouden! Als jij graag een berg brieven wil versturen schrijf ik er desnoods eentje voor je.

    Maar het gaat uiteindelijk ook gewoon om het puur laten horen van je. Laat weten dat je het er niet mee eens bent.

  23. Deze 4 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Bedankt voor alle moeite! En nog veel succes verder. Heb zelf vannacht ook een mail uitgedaan naar alle kamerleden. En alle inzet van ons pyro’s helpt! Er verscheen zowaar een grijns bij het lezen van het bericht van Radar dat vuurwerkliefhebbers zich massaal laten horen nu.

    Keep up the good work!!!!

  25. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromun voor het bericht:


  26. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2020
    Berichten
    163
    Thanks
    242
    63 waarderingen in 40 posts
    Kunnen jullie samenwerken met liefhebbers op utube zoals enzoknol, dat geeft een enorm bereik.

  27. Deze gebruiker waardeert HouseNation voor het bericht:


  28. #15
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HouseNation Bekijk bericht
    Kunnen jullie samenwerken met liefhebbers op utube zoals enzoknol, dat geeft een enorm bereik.
    Ik heb zelf contact met AW Fireworks, zij delen inmiddels ook de berichten vanuit de branche.
    Ook toro is actief, erg goed om te zien.

    Het valt te bezien of je het bereik van grote Youtubers als Enzoknol wilt hebben in de huidige situatie. We hebben hier zeker naar gekeken, ook vóór de huidige situatie, maar zien hier geen toegevoegde waarde in. Dit zijn toch vaak mensen die met een ander beeld naar onze mooie traditie kijken, en blijken vaak ook 'onbetrouwbaar'.

  29. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •