Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk bestellen of ...... ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    De politie doet ook nog even een duit in het zakje. Willen ook een tijdelijk verbod. Maar ik houd er de moed maar in. Wacht nog wel met bestellen. Blijf toch hopen op een goede afloop.
    Elke instantie die het vuurwerkmanifest steunt zal nu roepen om een verbod. Dit heeft toch helemaal niks met corona te maken uiteindelijk joh

    Comment


      Ik ben gestopt met bestellen, ook omdat ik mijn collectie voor een groot deel klaar heb. Mocht alles doorgaan (hopelijk natuurlijk), dan ben ik bereid om mijn budget aan te passen. Dan gaan we wel los denk ik, oftewel: we gaan het dan vieren ;)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Fuifduif Bekijk bericht
        Ik ben gestopt met bestellen, ook omdat ik mijn collectie voor een groot deel klaar heb. Mocht alles doorgaan (hopelijk natuurlijk), dan ben ik bereid om mijn budget aan te passen. Dan gaan we wel los denk ik, oftewel: we gaan het dan vieren ;)
        Hhahaahah, beste avatar van vwc .

        Laten we hopen op het beste, mag de verkoop en stook periode niet doorgaan. Word het zoiezo chaos! Ik doe daar niet aan mee maar het word voor velen een rede om echt "los"te gaan.
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
          De politie doet ook nog even een duit in het zakje. Willen ook een tijdelijk verbod. Maar ik houd er de moed maar in. Wacht nog wel met bestellen. Blijf toch hopen op een goede afloop.
          ja en in mijn fam heb ik een paar dienders zitten, maar ook die kunnen stout zijn of zijn dat geweest. in ieder geval het gevoel dat gecreëerd word is verre van de werkelijkheid. Agenten willen juist geen verbod, hun staan op de straat terwijl de bedenkers zich volgevreten veilig voelen achter een bureau te zitten of zelfs nog erger naast moeder de vrouw en een ander de rotzooi te laten opknappen. oudste broer ovd en vw liefhebber zegt altijd deze dienst is de leukste dienst van het jaar, nu met een verbod heerst er angst van niet te kunnen handhaven. maar ook niet willen handhaven. daarbij heb je wel eens op feestjes van de politiebond gezien wat daar voor drank doorheen gaat. En dat rijd ook nog.

          Comment


            Duitsland gaat drukke tijden tegemoet de laatste 3 dagen en de cat1 verkoop zal ook explosief stijgen eveneens de alcoholverkoop. Ik denk dat ik een mooie compound haal van een paar meier voor 12 uur.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door lange Bekijk bericht
              Duitsland gaat drukke tijden tegemoet de laatste 3 dagen en de cat1 verkoop zal ook explosief stijgen eveneens de alcoholverkoop. Ik denk dat ik een mooie compound haal van een paar meier voor 12 uur.
              Inderdaad dat wordt dieper duitsland in, dan heeft Nederland de knaller en de pijlen ook weer terug.
              Schiet niet op zo.

              Comment


                Ik ben juist blij dat ik nog niks besteld heb, want het gaat natuurlijk nog een heel gezeik worden als inderdaad iedereen ze geld terug wil als het niet mag. Ik ben wel bang dat als het doorgaat dit jaar dat het de doodsteek word van het vuurwerk. Want men gaat dan voor elke schade, besmetting , ziekenhuis opname wijzen naar vuurwerk en hoe stom het was dat ze het niet verboden hebben.

                Als het verboden wordt en het loopt helemaal uit de hand dan kan je de discussie ook weer negatief omdraaien, ook daar zullen partijen dan zeggen wees blij dat we het vuurwerk verboden hebben anders was het nog veel erger geweest.

                In mijn ogen is het letterlijk koorddansen. Wat er dit jaar gaat gebeuren.
                Gasten die normaal naar feesten of de kroeg gaan blijven ook "thuis".
                Dus je krijgt een enorme druk op dingen die op straat gaan gebeuren.
                De raddraaiers blijven hun gang wel gaan , wel of geen verbod op vuurwerk.
                maar het probleem is altijd de meelopers wat een veel grotere groep vaak is.

                kortom het is echt een keuze in beiden gevallen tussen 2 kwade met als verliezer het vuurwerk en de vuurwerk liefhebber.
                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                Comment


                  Tuurlijk snap ik de voorzichtigheid met bestellen, maar er zijn genoeg winkels waar je je geld terug krijgt als er eenmaal een (tijdelijk) verbod is.
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    Heb inmiddels besloten om een extra bestelling te doen, als het verbod van tafel is. Om het te vieren

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                      Heb inmiddels besloten om een extra bestelling te doen, als het verbod van tafel is. Om het te vieren
                      Ja die hele anti vuurwerk lobby werkt natuurlijk als een rode lap op een stier, tenminste wel voor de mensen die gewoon normaal hun (legale) vuurwerk afsteken en zich netjes aan de regels houden. Denk dat de meeste vuurwerkfanaten de bui al zien hangen en mocht het dit jaar nog niet zijn dat het wel volgend jaar of het jaar daarop een algeheel vuurwerkverbod komt. Om die reden heb ook ik besloten om, mocht de vuurwerkverkoop gewoon doorgaan, mijn budget te verdubbelen en een show van een uur neer te zetten hier in de buurt. Zie het als een soort afscheid van het legale vuurwerk..

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
                        Ja die hele anti vuurwerk lobby werkt natuurlijk als een rode lap op een stier, tenminste wel voor de mensen die gewoon normaal hun (legale) vuurwerk afsteken en zich netjes aan de regels houden. Denk dat de meeste vuurwerkfanaten de bui al zien hangen en mocht het dit jaar nog niet zijn dat het wel volgend jaar of het jaar daarop een algeheel vuurwerkverbod komt. Om die reden heb ook ik besloten om, mocht de vuurwerkverkoop gewoon doorgaan, mijn budget te verdubbelen en een show van een uur neer te zetten hier in de buurt. Zie het als een soort afscheid van het legale vuurwerk..
                        Although the anti-fireworks discussion keeps coming up again and again, I am rather positive that we won't be facing a complete fireworks ban so soon. Especially for this year, yes, we see many people ordering a Lot more because people are forced to stay at home and just want to Finish this horrible year with a large bang (including myself to be honest, hehehe...)
                        But at least for Germany our Government only wants large Parties to be avoided, also at home. Nevertheless you are allowed to go outside with our own household and light your fireworks. Therefore, we are sure that fireworks will be Sold and given out to all our customers.
                        In the end there is no difference if you go out for a walk or for lighting some cakes, right :-)
                        http://shop.ruhrfeuerwerk.de - all Funke products!

                        Comment


                          Ik heb al veel te veel besteld haha, goede korting hier, goede korting daar, freak acties etc. Eén bestelling heb ik wel besteld maar nog niet betaald, de andere staat in samenspraak met de winkel onder reservering.

                          Ik ga er vanuit bij de winkels waar ik betaald heb dat ik mijn geld terug krijg mits er een verbod komt. Het gaat over veel te veel geld namelijk. Kan er geen geld teruggegeven worden vraag ik wel of toevallig het deurtje van de bunker niet op slot gedaan kan worden...

                          Comment


                            Ik heb schoorvoetend een aantal bestellingen moeten annuleren ivm met een afsteekverbod in de gemeente Venlo. Heb al het nodige in huis. Maar om nu zoveel te hebben dat je van 6tot12 continu kan stoken en dan waarschijnlijk nog wat compounds, cakes en klein grut over hebt lijkt me in deze situatie niet handig.
                            Ik baal hier ontzettend van en mn excuses aan alle getroffen winkeliers.
                            Ben normaal echt iemand van afspraak is afspraak maar in deze is dat niet te doen met de huidige regelgeving.

                            Comment


                              Echt he. In deze situatie zitten we nog anderhalve week. Al besteld 3 dozen en 6 losse cakes. Wil wel meer maar wacht toch even af.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                                Echt he. In deze situatie zitten we nog anderhalve week. Al besteld 3 dozen en 6 losse cakes. Wil wel meer maar wacht toch even af.
                                As dinsdag stemming in 2e kamer morgen uitspraak rechtbank R'dam wb gemeentelijk verbod. Als dat klapt, staan alle gemeentelijke verboden ineens zwak, ook in Venlo... Dan dinsdag die stemming met grote kans dat motie níet aangenomen wordt. Kan mss overal gewoon gestookt, ook in R'dam en Venlo! Hoop houden!

                                Comment

                                Working...
                                X