Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 206
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.952
    Thanked 10.189 Times in 4.547 Posts

Exclamation Vuurwerk bestellen of ...... ?

Sinds een paar dagen maak ik mij best wel ongerust of wij onze hobby op de 31e en 1e wel kunnen uitvoeren/ plezier er van hebben.
    Dit komt natuurlijk door het corona virus en eigenlijk zit ik met grootte regelmaat in spanning en volg nauwlettend het laatste nieuws.
    Mede hier door heb ik toch besloten om het verder bestellen van producten, toch even op een laag pitje te zetten en een ietwat afwachtende houding aan te nemen.
    Want mocht er bij het niet doorgaan van, geen vuurwerk mogen worden uitgeleverd, dan zitten mijn gereserveerde centjes ergens op slot. En ik heb geen idee hoe lang dat eventuele slot zal blijven zitten. Want ergens bekruipt mij de angst dat bij een verbod voor dit jaar, dit ook wel eens gevolgen kan hebben voor de toekomst.

Mijn vraag is dus : bestellen jullie nog gewoon door, of staat de handrem er bij jullie ook op ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

2. The Following 3 Users Say Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Thanks
    228
    Ik bestel niks meer en zit zelfs aan te denken om bestellingen te annuleren.

VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Thanks
    42
    Heb inmiddels mijn hele budget al besteed. Ik hou mijn hart vast. Ben ook benieuwd hoe winkels omgaan met eventuele annuleringen. In mijn situatie praat ik toch over ruim 1500 euro. Geen kattenpies dus.

VWC-Lid
    Thanks
    42
    Ik heb nagenoeg mijn gehele budget al besteed. Als ik nog wel een groot deel van mijn budget moest besteden had ik nu zeker niks meer besteld totdat het definitieve besluit er is.

VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Thanks
    463
    Ik heb mijn bestelling al zo goed als rond. Vuurwerk outlet heeft al meerdere keren aangegeven dat mocht het verbod er komen, je geld terug kan krijgen of een tegoed bon of doorschuiven naar volgend jaar. Mocht hier dus nog een mooie actie komen dan ga ik die zeker bestellen!! Ik wil ook gewoon nog even (voor)genieten, stel dat dit het laatste jaar is...
    Heeft u misschien een vuurtje?

VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Thanks
    1.598
    Thanked 1.353 Times in 404 Posts
    Ik had eigenlijk al mijn collectie zo goed als rond, alleen de écht mooie aanbiedingen bestel ik. Geld is voor vuurwerk gereserveerd, dus of ik het nu dit of volgend jaar krijg zit ik niet zo mee. Meeste is besteld bij freakshops die volgens mij veel focus hebben op vuurwerk en dus niet zoveel andere kosten hebben. Dan maak ik me niet zo druk over faillissement. Totaalverbod maak ik me niet te druk om, uit het debat zie ik nog voldoende voorstanders (ookal wil de media dat anders doen geloven) alleen moeten we niet massaal Groenlinks gaan stemmen.

Oftewel, ik ga gewoon door met bestellen. Kan er ook weer een mooi nieuwsbericht uit dat de voorverkoop nóg sterker is gestegen.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

8. The Following User Says Thank You to flutsjah For This Useful Post:

VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Thanks
    1.888
    Thanked 2.488 Times in 776 Posts
    Ik blijf doorbestellen. Als er een nieuwe winkel online komt met producten van mijn lijst bestel ik gewoon. Als we nu met z'n allen de handdoek in de ring gooien wordt het alleen maar makkelijker om er een verbod door te krijgen.

Bovendien, vuurwerk is en blijft iets van luxe. Zou erg jammer zijn om uiteindelijk geld kwijt te zijn voor iets wat ik niet af kan steken omdat ik het niet af mag halen, maar het is niet zo dat ik er failliet van ga.

10. The Following 2 Users Say Thank You to \_niels_/ For This Useful Post:

VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Thanks
    3.192
    Nog nix besteld
    en het ziet er naar uit
    dat het zo gaat blijven
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    2.166
    Thanked 2.497 Times in 1.004 Posts
    Ik heb wel even de rem erop gezet. Wel is het zo, dat mocht het gewoon doorgaan, er extra budget vrijgemaakt wordt en er nog even flink wat extra’s besteld wordt.
    Ik kots op elite.

VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    2.447
    Mijn collectie is al rond, dus niet van toepassing of ik nog zal bestellen. Een verbod zal gouden tijden gaan betekenen voor de illegale handel.

VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Thanks
    363
    Ik wacht even af, kan nooit heel lang duren tot een besluit. Heb wel al serieus veel geld erin zitten. Krijg hier echt hoofdpijn van!

VWC-Lid
    Thanks
    251
    Ik houd geld apart om bij een eventueel verbod via alternatieve kanalen mijn lontjes te kopen.

16. The Following User Says Thank You to HouseNation For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    42
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Ik heb wel even de rem erop gezet. Wel is het zo, dat mocht het gewoon doorgaan, er extra budget vrijgemaakt wordt en er nog even flink wat extra’s besteld wordt.
    Met deze gedachten zit ik ook. Mocht het uiteindelijk allemaal toch (gewoon) doorgaan dan pak ik nog net wat extra uit.

VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Thanks
    368
    Ik wacht tot eind november/black friday. Dan is er hopelijk ook wat meer duidelijkheid. Tot die tijd bestel ik niks meer bij.

VWC-Lid
    Thanks
    314
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Precies hetzelfde hier. Heb eigenlijk al alles wat ik wil maar mocht t door gaan gaat er een bult extra de lucht in, cadeautje voor klaver en co

Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten