Pagina 301 van 301 EersteEerste ... 201251291299300301
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.513 van 4513
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    6.473
    Thanked 3.503 Times in 1.462 Posts
    Nou die oliebollen maak of koop,ik zelf wel. In welke stemming moet je komen als je eerst dat hele gevaarlijke vuurwerk ingeleverd hebt en in ruil daar voor een oliebol krijgt. Ik zie het al voor me een jochie van 10 die van zijn ouders het beetje vuurwerk wat hij nog over heeft in moet leveren.
    December Will Be Magic Again!!

VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Thanks
    2.253
    Thanked 2.119 Times in 835 Posts
    Als je er over nadenkt is het ook treurig ook. Daar zitten betaalde mensen in een gemeentehuis over na te denken ...

3. The Following 3 Users Say Thank You to heho For This Useful Post:

VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    2.142
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Nou die oliebollen maak of koop,ik zelf wel. In welke stemming moet je komen als je eerst dat hele gevaarlijke vuurwerk ingeleverd hebt en in ruil daar voor een oliebol krijgt. Ik zie het al voor me een jochie van 10 die van zijn ouders het beetje vuurwerk wat hij nog over heeft in moet leveren.
    Ja dat is een kwestie van opvoeding. Zelf zou ik nooit mijn vuurwerk hebben moeten inleveren van mijn wijlen ouders in deze situatie. En dan nog zou jij het inleveren als jochie van 10? Overigens klapte bij mij op 6 jarige leeftijd al een rotje in m'n hand terwijl ik aan het afsteken was met m'n vader. Ik kreeg het er goed ingewreven, daar leer je wat van, goede opvoeding dus. Heb toen de rest van de nacht met m'n hand in een bakkie water gezeten.
    Maar natuurlijk, belachelijke inruilactie, oliebol voor vuurwerk. Het blijft echter een goede ruil, een discoflitser voor een oliebol
    Daarmee toon je meteen de belachelijkheid van deze actie aan, leuk toch?

5. The Following User Says Thank You to San71 For This Useful Post:

Thanks
    2.142
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Als je er over nadenkt is het ook treurig ook. Daar zitten betaalde mensen in een gemeentehuis over na te denken ...
    Verplaats je even in die ambtenaren. Met deze actie kunnen zeggen dat ze gedaan hebben wat ze konden. Verantwoordelijkheid afschuiven en ondertussen zichzelf wijs maken dat ze goed bezig zijn, daar gaat het ze om.

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    6.473
    Thanked 3.503 Times in 1.462 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Ja dat is een kwestie van opvoeding. Zelf zou ik nooit mijn vuurwerk hebben moeten inleveren van mijn wijlen ouders in deze situatie. En dan nog zou jij het inleveren als jochie van 10? Overigens klapte bij mij op 6 jarige leeftijd al een rotje in m'n hand terwijl ik aan het afsteken was met m'n vader. Ik kreeg het er goed ingewreven, daar leer je wat van, goede opvoeding dus. Heb toen de rest van de nacht met m'n hand in een bakkie water gezeten.
    Maar natuurlijk, belachelijke inruilactie, oliebol voor vuurwerk. Het blijft echter een goede ruil, een discoflitser voor een oliebol
    Daarmee toon je meteen de belachelijkheid van deze actie aan, leuk toch?
    Maar Discoflitser is Cat1 Maar een pruttelkanonslag da's een mooie ruil. Mits die oliebol te vreten is.
    December Will Be Magic Again!!

8. The Following User Says Thank You to Happiness For This Useful Post:

Thanks
    2.142
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Maar Discoflitser is Cat1 Maar een pruttelkanonslag da's een mooie ruil. Mits die oliebol te vreten is.
    Verschil tussen cat1 en de rest kennen ze toch niet. Als die oliebol niet te vreten is, dan is het leuk 'm voor de deur op te blazen.
    Kinderachtige acties vragen per slot om kinderachtige reacties.

10. The Following User Says Thank You to San71 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.546
    Thanked 2.017 Times in 951 Posts
    Verschil tussen cat1 en de rest kennen ze toch niet. Als die oliebol niet te vreten is, dan is het leuk 'm voor de deur op te blazen.
    Kinderachtige acties vragen per slot om kinderachtige reacties.
    1 Cat.F2 rotje inleveren, oliebol in ontvangst nemen en dan voor hun neus met CAT.F1 knetterballetjes, opblazen. haha

12. The Following 5 Users Say Thank You to Grizmo Raizor For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    10
    Vuurwerk inleveren in ruil voor een oliebol...:
    https://www.nhnieuws.nl/nieuws/27721...g-of-het-werkt
    Apart. Vanaf 15 december (als het doorgaat) mag je geen vuurwerk meer vervoeren. Wat als ik nou in Overijsel aangehouden zou worden op de 18e en zeg dat ik onderweg naar Alkmaar ben?

VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Thanks
    1.704
    Thanked 1.575 Times in 660 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht

Daarom denk ik dat het van belang is dat er nu al een tekst ligt met de strekking "Wij hebben dit jaar géén vuurwerk verkocht, en kijk eens naar de ellende". Meteen duidelijk maken dat het dus op geen enkele wijze bleek te liggen aan de traditie.

Ook zou ik in dat persbericht direct de quotes die wij dit jaar hebben gekregen (het is eenmalig, het is vanwege de druk op de ziekenhuizen, volgend jaar kunnen de voorraden gewoon worden verkocht, het handhaven wordt nu makkelijker, etc etc) nogmaals worden aangehaald om even het geheugen op te frissen bij het volk. Na de pepernoten, gourmet, oliebollen en champagne is iedereen dat misschien vergeten, maar wij niet.
    Opnieuw een advertentie in de grote kranten (op 2 januari) zou, volgens mij, veel beter zijn. Ben je niet afhankelijk van wat media met je persbericht doen, ben je zeker van een heel groot bereik.

Wellicht kan het volk er ook iets aan doen, door massale aanmelding bij de panels van 1Vandaag. Hart van Nederland en Radar. Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ht=opiniepanel

15. The Following 2 Users Say Thank You to Fegefeuer For This Useful Post:

VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Thanks
    389
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Opnieuw een advertentie in de grote kranten (op 2 januari) zou, volgens mij, veel beter zijn. Ben je niet afhankelijk van wat media met je persbericht doen, ben je zeker van een heel groot bereik.

Wellicht kan het volk er ook iets aan doen, door massale aanmelding bij de panels van 1Vandaag. Hart van Nederland en Radar. Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ht=opiniepanel
    Dit dus, gewoon weer ff een krantenpagina kapen. Wedden dat dit weer breed in de media komt? Topactie zou ik dat vinden!!

VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    1.138
    Thanked 3.159 Times in 1.205 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht

Jep, doen!
    www.youtube.com/channel/UCced29DpMJMm_wIpV8ICg8w

VWC-Lid
    Thanks
    1.652
    Thanked 1.142 Times in 619 Posts
    Lijkt me beter om de 30e ook één en ander in het nieuws te brengen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Thanks
    690
    "Namens alle liefhebbers en verkopers van vuurwerk wensen wij u een gezond en gelukkig nieuwjaar toe. Helaas kunnen wij u dit jaar niet vermaken met mooi siervuurwerk in de straat, maar volgend jaar zullen wij dit weer verzorgen voor u!

Wij zijn vóór veiligheid, maar ook vóór het behoudt van deze prachtige traditie. Daarom nemen wij afstand van alle relschoppers, wetovertreders en illegaal vuurwerk.

Wij veroorzaken géén overlast en druk op de zorg aan het einde van dit jaar, er is immers geen consumentenvuurwerk te koop deze jaarwisseling."

20. The Following User Says Thank You to Fireworkfanatic For This Useful Post:

Pagina 301 van 301 EersteEerste ... 201251291299300301

Regels voor berichten