Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 373 van 440 EersteEerste ... 273323363371372373374375383423 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.581 t/m 5.595 van 6594
  1. #5581
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2013
    Berichten
    510
    Thanks
    374
    822 waarderingen in 210 posts
    Bedenk wel dat als hier een link van hun wordt gedeeld dit direct extra bezoeken oplevert op hun platform.
    Uiteindelijk gaat het ze daar om.

  2. #5582
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Zouden we dit niet naar onze hand kunnen zetten?

    Ik zag ook de groep hvlv? Hier op de site
    Kunnen jullie niet om tafel met deze bond?

    Schijnbaar hebben deze heren het bereik om landelijk in het nieuws te komen.

    Als je hier een samenwerking uit kan halen en dan bedoel ik niet de show in elke wijk maar bijvoorbeeld een vuurwerkpas.
    Iedereen kan deze halen en hiermee kan je je vuurwerk kopen eventueel zou je dan nog kunnen gaan onderhandelen om 2kilo blokken legaal te maken plus aanpassing op de 25 kilo regel.

    Ik denk persoonlijk dat er te negatief naar dit bericht gekeken word.

    Met wil samenwerking en communicatie kan dit wel eens de grootste opening zijn in tijden.

  3. Deze gebruiker waardeert wigster23 voor het bericht:


  4. #5583
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mylène Bekijk bericht
    Belachelijk.
    Welke moeten we kiezen

  5. #5584
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    900
    Thanks
    567
    485 waarderingen in 244 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Lijkt wel of het AD/Stentor/De Gelderlander harder dan ooit anti-vuurwerkpropaganda voeren... het zit ze erg hoog denk.
    Zijn allemaal eigendom van de DPG-Mediagroep, berichtten eenzijdig over vuurwerk en zijn zwaar op de hand van politiek links..

    Check: https://www.daardan.nl/2020/06/dit-i...t-wil-brengen/
    2024 >> 25

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Pointer voor het bericht:


  7. #5585
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Dit is een prachtig voorbeeld van hoe VERDEELD de vuurwerk wereld wel niet is, en laat zien dat onze passie gedoemd is, want samenwerken kunnen we niet.
    Precies dit. Dat ze (BPN / vuurwerkvrouwen / hvlv / etc etc) de koppen eens bij elkaar steken en zorgen dat ze één front zijn tegen de anti-lobby. Schakel een PR / Crisismanagement bureau in die weten hoe ze de media moeten bespelen en zorg voor een tegengeluid en ontkracht die onzin die verkondigd wordt in de media.

  8. #5586
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerald1980 Bekijk bericht
    Precies dit. Dat ze (BPN / vuurwerkvrouwen / hvlv / etc etc) de koppen eens bij elkaar steken en zorgen dat ze één front zijn tegen de anti-lobby. Schakel een PR / Crisismanagement bureau in die weten hoe ze de media moeten bespelen en zorg voor een tegengeluid en ontkracht die onzin die verkondigd wordt in de media.
    Ik zie nu toch echt een persbericht namens de Vuurwerkfederatie, BPN, Vuurwerkcheck, SVNC en HVLV op de social-media kanalen staan.


  9. Deze 2 gebruikers waarderen blackmoon voor het bericht:


  10. #5587
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    Zouden we dit niet naar onze hand kunnen zetten?

    Ik zag ook de groep hvlv? Hier op de site
    Kunnen jullie niet om tafel met deze bond?

    Schijnbaar hebben deze heren het bereik om landelijk in het nieuws te komen.

    Als je hier een samenwerking uit kan halen en dan bedoel ik niet de show in elke wijk maar bijvoorbeeld een vuurwerkpas.
    Iedereen kan deze halen en hiermee kan je je vuurwerk kopen eventueel zou je dan nog kunnen gaan onderhandelen om 2kilo blokken legaal te maken plus aanpassing op de 25 kilo regel.

    Ik denk persoonlijk dat er te negatief naar dit bericht gekeken word.

    Met wil samenwerking en communicatie kan dit wel eens de grootste opening zijn in tijden.
    Ik zie die opening helaas niet. Het is voer voor propaganda, en gestoeld op leugens. Op deze manier kunnen we het niet winnen.

  11. #5588
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerald1980 Bekijk bericht
    Precies dit. Dat ze (BPN / vuurwerkvrouwen / hvlv / etc etc) de koppen eens bij elkaar steken en zorgen dat ze één front zijn tegen de anti-lobby. Schakel een PR / Crisismanagement bureau in die weten hoe ze de media moeten bespelen en zorg voor een tegengeluid en ontkracht die onzin die verkondigd wordt in de media.
    Zoiets....?

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...voor-problemen!

  12. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  13. #5589
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik zie die opening helaas niet. Het is voer voor propaganda, en gestoeld op leugens. Op deze manier kunnen we het niet winnen.
    Je kan het altijd proberen.
    Mischien is het wel met goede bedoelingen gedaan. Vooraf afschieten heeft al die jaren ook niet geholpen

  14. #5590
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    We mogen toch aannemen dat dit ergens op hogere schaal gecoördineerd wordt?! Wie is hun achterban en hoe hebben ze de kortste weg naar de (linkse) media zo snel kunnen vinden?! Ik geloof niet dat het máár twee inventieve ondernemers zijn die normaal Charlies chocolat factory runnen! In wiens belang handelen zij?! In ieder geval niet die van ons noch de doorsnee traditiegetrouwe nederlander!

    Ik schiet nog niemand af, maar ik zou wel graag willen weten welke serieuze bedoelingen zij hier mee hebben! Of zij wel bewust zijn van het feit dat dit zodanig ave rechts gaat werken en hiermee eenieders haren tegen de richting instrijken!
    Eind goed, Knal goed!

  15. #5591
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 september 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Er zijn 2 artikelen geschreven voor meerdere kranten:
    https://journa.com/carla-van-der-wal

    Het staat bijvoorbeeld ook al in het Parool.
    Deze vrouw heb ze niet alle 24 in een kratje. Zij heeft ook het artikel de wereld in geholpen over het gezin in Winterswijk wat het huis gezet was omdat er vuurwerk aangetroffen was. Heb der telefonisch nog gesproken. Neemt alles klakkeloos over van wat der verteld wordt en plaatst dit direct. Burgemeester aldaar refereerde in dat art meteen naar wat er in Enschede gebeurt was. Met 250kg vuurwerk in een schuurtje met open liggende electra kabel en wat ze er wel niet allemaal bij vermeldde
    Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

  16. Deze gebruiker waardeert dedon voor het bericht:


  17. #5592
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    443
    Thanks
    198
    128 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
    Deze vrouw heb ze niet alle 24 in een kratje. Zij heeft ook het artikel de wereld in geholpen over het gezin in Winterswijk wat het huis gezet was omdat er vuurwerk aangetroffen was. Heb der telefonisch nog gesproken. Neemt alles klakkeloos over van wat der verteld wordt en plaatst dit direct. Burgemeester aldaar refereerde in dat art meteen naar wat er in Enschede gebeurt was. Met 250kg vuurwerk in een schuurtje met open liggende electra kabel en wat ze er wel niet allemaal bij vermeldde
    https://nltimes.nl/2021/01/04/dutch-...ireworks-shows
    hier nog een link,zelfs in het engels...

  18. #5593
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Man man man, wat lees ik hier nu allemaal.. denk je alles gehad te hebben, komt er een of andere Pipo de clown club (welke niemand kent) even de hoek om zetten. Weet alle media te halen, met een achterbaks idee, zaakje stinkt aan alle kanten..
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  19. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  20. #5594
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
    https://www.chocolatspecials.com/ ( Check het telefoon nummer op deze website )

    https://www.facebook.com/Nederlandsevuurwerkbond/ ( En nu hier )

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001836455319 ( Dhr Onrust )

    https://www.facebook.com/PuurPassieIJs ( Scroll door naar bericht van 29 sep 2017 )

    Dit klopt van geen kant.. wie is deze man ? Oud pyrotechnicus yeah right
    Meneertje is gewoon ondernemer welke een slaatje probeert te slaan uit de huidige situatie.. kansloos

  21. #5595
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Hij doet zn naam wel eer aan, onrust stoken is hem gelukt. Laat hem lekker zoete broodjes blijven bakken, pannekoek-lars.

    Ik zie hier zoveel focus-energie op het negatieve. Doe oogkleppen op en stop eens zoveel energie in alleen maar positieve dingen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

Pagina 373 van 440 EersteEerste ... 273323363371372373374375383423 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •