Pagina 154 van 401 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204254 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.296 t/m 2.310 van 6008
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    2.165
    Thanked 2.495 Times in 1.004 Posts
    Het is zo smerig landje, ik probeer mijn emotie te verzetten maar het lukt niet. Kook nog steeds van woede.
    Ik kots op elite.

2. The Following User Says Thank You to ddfirework For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Ja grapperhaus zei dat het 100 euro boete en aantekening is ivm hoogte van boete. maar dan krijg je dus ook aantekening als je door rood rijdt? zo speciaal is dat dus niet
    Iedere boete komt op je justitieel documentatie register.

Bangmakerij dus.

4. The Following User Says Thank You to HouseNation For This Useful Post:

VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Thanks
    763
    Wat een walgelijke beslissing met walgelijke argumenten. Wat een kut land, tradities worden afgeschaft alsof het niks is.

VWC-Lid
    Thanks
    7
    Ben klaar met de huidige politiek. Er moet iets drastisch veranderen. Ik stem op Eva Vlaardingerbroek. Een knappe vrouw met brains. Beter dan die domme lelijke koppen waar ik nu tegen aan moet kijken en die alles wat leuk is willen verbieden.

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    976
    Thanked 1.695 Times in 825 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Ja grapperhaus zei dat het 100 euro boete en aantekening is ivm hoogte van boete. maar dan krijg je dus ook aantekening als je door rood rijdt? zo speciaal is dat dus niet
    klopt alles vanaf 100 euro is een aantekening oftewel justitiële documentatie, strafblad bestaat officieel niet meer.

lichte verkeersovertredingen zoals t/m 30km te snel vallen onder wet mulder en dan krijg je geen aantekening ondanks de boete die meer dan 100 euro kan zijn.

VWC-Lid
    Thanks
    204
    Arno Bonte zit met zijn rotkop bij de 5 uur show, hij zegt dat de cijfers die de branch voorlegt niet kloppen....

VWC-Lid
    Thanks
    44
    Als er een minister betrapt word op afsteken dan zullen die aantekeningen wel ongedaan gemaakt worden
    .

VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Thanks
    1
    Thanked 1.419 Times in 869 Posts
    Kansloos.... om te janken dit!!! Wat een vies, vuil smerig zaakje het stinkt aan alle kanten deze beslissing. Het was allemaal al rond wat ik je brom.... Bah mag hopen dat t een totale mislukking word dat hele verbod, dat zal ze leren!!!

11. The Following User Says Thank You to elburgersc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    240
    Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Zijn er mensen die willen gaan stoken in Duitsland/Polen?

13. The Following User Says Thank You to Airforce For This Useful Post:

VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Thanks
    4.372
    Thanked 1.496 Times in 735 Posts
    Ik ben even helemaal op. Wat een klote dag zeg. Wilde zo graag dit moeizame jaar mooi afsluiten maar nu, omdat zij niet kunnen handhaven op al bestaande verboden, wordt er nog een verbod opgelegd. 40 miljoen van onze belastingcenten worden vrijgemaakt voor de hoop op een minimale verlichting van de zorg gedurende één dag! Dat geld hadden ze vele malen beter op andere manieren in de zorg kunnen investeren.

De hulpverleners ontzien is de grootste onzin. Raddraaiers blijven raddraaiers, en zij die op het randje stonden om er één te worden, heb je zojuist over de grens getrokken.

Een vuurwerkverbod voor dit jaar afkondigen en gelijk erachteraan komen met bioscopen, zwembaden, musea, theaters, pretparken en dierentuinen weer open.. Prima dat die open gaan hoor, niets op tegen. Maar de hele geloofwaardigheid van de noodzaak van een vuurwerkverbod is dan toch volledig weg?

Het voelt echt als onrecht. Dat onze hobby en passie wordt afgepakt zonder goede reden.

15. The Following User Says Thank You to emieloss For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    92
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
    Dat lijkt me wel zo slim ja.
    Want omdat iemand toch even een fobtijntje afsteekt krijgt hij straks geen baan meer omdat hij een strafblad heeft...
    Bepaalde beroepen uitgezonderd waar je niet meer welkom bent met een strafblad, zullen werkgevers altijd kijken of die aantekening relevant is voor de functie. Hier zou ik me totaal niet druk om maken, maar ieders situatie is uiteraard anders. Vergeet niet dat o.a. grove verkeersovertredingen ook worden geregistreerd.

Laat je niet gek maken!

17. The Following User Says Thank You to Horsetails For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Klote... aan de ene kant wordt er gezegd dat het moeilijk is om inschattingen te maken en dat dag voor dag beoordeeld moet worden wat wel/niet mogelijk is. Maar dit kan dan wel? Inconsistent... die 40 miljoen hadden ze fooi aan de zorg mogen geven.

Ik heb nog een mini-voorraad voor 5 minuten plezier, vastberaden om dat gewoon af te steken maar nu lees ik dat je een strafblad kan krijgen? Ik werk voor de overheid dus daar zit ik niet op te wachten. Heb inmiddels van de eerste winkel op hun eigen initiatief bericht dat ik mijn geld terugkrijg. Dat siert ze, maar ik had niks liever gewild dan stoken...

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Lijkt me duidelijk dat we komend jaar gaan stemmen op de partijen die pro vuurwerk zijn! Laat je horen!

20. The Following 4 Users Say Thank You to opelvuurwerk For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht
    Bepaalde beroepen uitgezonderd waar je niet meer welkom bent met een strafblad, zullen werkgevers altijd kijken of die aantekening relevant is voor de functie. Hier zou ik me totaal niet druk om maken, maar ieders situatie is uiteraard anders. Vergeet niet dat o.a. grove verkeersovertredingen ook worden geregistreerd.

Laat je niet gek maken!
    Iedere boete word geregistreerd.

Grote verschil zit in misdrijven en overtredingen.

Jullie laten je echt bang maken.

22. The Following 3 Users Say Thank You to HouseNation For This Useful Post:

VWC-Lid TCDD's schermafbeelding
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht

Laat je niet gek maken!
    Nou dan ga ik toch stoken dit jaar hoor. dan maar 100 euro en ben niet werkzaam in branched die met vuurwerk te maken hebben

24. The Following 3 Users Say Thank You to TCDD For This Useful Post:

Pagina 154 van 401 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204254 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten