Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 426 van 440 EersteEerste ... 326376416424425426427428436 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.376 t/m 6.390 van 6594
  1. #6376
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Bekijk dat plaatje nog een keer, en probeer het dan nog eens.
    Het hele punt is jouw hele attitude en het feit dat je het antwoord op je eigen vraag zelf al goed weet, dus puur wil provoceren.

  2. #6377
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dus, omdat je er al zo lang op stemt blijf je er maar op stemmen? Dat doen de oudjes ook, die zijn niet anders gewend om altijd op dezelfde partij te stemmen ook al zijn die partijen 180 graden gedraaid en de oudere al niet meer weten waar die partijen voor staan. Ik zou dan toch echt overwegen om op Ja21 te stemmen i.p.v CDA.
    Heb JA21 overwogen was er ook naar geneigd. Maar opeens bedacht me iets. Namelijk een splinterpartij van FvD. En daarbij realiseerde ik mij wil ik me associëren met een splinterpartij van FvD antwoord is nee dus gewoon CDA. Echter heb ik code oranje in me achterhoofd maar veel partijen halen niet 1 of 1 zetel de rest is geen optie omdat veel zetels wel bij de grotere partijen blijven. Kijk ook naar de peilingen en ze raken nauwelijks zetels kwijt. Mijn gedachte is dan ook wat heeft stemmen voor zin op partijen als de VVD, CDA, D66 nog een meerderheid hebben. Dit is mijn gedachtegang op het moment op basis van de peilingen.

  3. #6378
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Het hele punt is jouw hele attitude en het feit dat je het antwoord op je eigen vraag zelf al goed weet, dus puur wil provoceren.
    O je bent gepikeerd. Nou dan wens ik je sterkte op internet.

  4. #6379
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    O je bent gepikeerd. Nou dan wens ik je sterkte op internet.
    Vind je het heel gek na jouw reactie? Ik zag ook nog eens dat jij nu deel uitmaakt van de HVLV 'denktank'. Geen seconde dat ik er aan moet denken me te moeten verenigen met een type zoals jij. Het HVLV mag zijn selectieprocedure wel eens kritisch gaan evalueren. Verontwaardigd ben ik, dat een blaaskaak en ondoordacht type zoals jij daar onderdeel van uit kan maken.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:


  6. #6380
    VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2021
    Berichten
    165
    Thanks
    87
    1.120 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Vind je het heel gek na jouw reactie? Ik zag ook nog eens dat jij nu deel uitmaakt van de HVLV 'denktank'. Geen seconde dat ik er aan moet denken me te moeten verenigen met een type zoals jij. Het HVLV mag zijn selectieprocedure wel eens kritisch gaan evalueren. Verontwaardigd ben ik, dat een blaaskaak en ondoordacht type zoals jij daar onderdeel van uit kan maken.
    TCDD is inderdaad een gewaardeerd lid van onze DenkTank en dat kan iedereen worden die zich met ons in wil zetten voor het behoud van vuurwerk.

    Voordat dingen een eigen leven gaan leiden is het wellicht handig eerst te checken wat de DenkTank inhoud voordat je zo'n reactie plaatst.

    Als HVLV verenigen we graag alle type vuurwerkliefhebbers. De een wat kritischer en wat meer uitgesproken dan de ander. Zolang iedereen netjes blijft moeten en kunnen we prima samenwerken.

    We zien je aanmelding graag tegemoet.

  7. Deze 4 gebruikers waarderen HVLV voor het bericht:


  8. #6381
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HVLV Bekijk bericht
    TCDD is inderdaad een gewaardeerd lid van onze DenkTank en dat kan iedereen worden die zich met ons in wil zetten voor het behoud van vuurwerk.

    Voordat dingen een eigen leven gaan leiden is het wellicht handig eerst te checken wat de DenkTank inhoud voordat je zo'n reactie plaatst.

    Als HVLV verenigen we graag alle type vuurwerkliefhebbers. De een wat kritischer en wat meer uitgesproken dan de ander. Zolang iedereen netjes blijft moeten en kunnen we prima samenwerken.

    We zien je aanmelding graag tegemoet.
    Het is mij hartstikke duidelijk wat de HVLV denktank inhoud. Dit is een geweldig concept, niet alleen de denktank, maar het HVLV over de gehele linie. Zichtbaar is, dat jullie meer bereik hebben en ook meer bereikt hebben dan menig ander. Ik heb daar geenzins kritiek op. Mij aanmelden? hartstikke graag, echter zit ik in de afrondingsfase van mijn studie. Mits afgerond ga ik allerminst overwegen mij aan te melden. Jullie, echter, moeten ook kritisch zijn. De wijze van verbale communicatie van TCDD is geenzins bevorderlijk.

  9. Deze 5 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:


  10. #6382
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Niet vervelend bedoeld, maar dat had ik niet verwacht haha, dat jij D66 zou stemmen.

  11. #6383
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ze bestaan dus toch, popcorn discussies op dit forum waar ik niet aan deelneem.

    Heb een paar pagina’s teruggelezen maar vind het allemaal wel meevallen. Het voedt elkaar een beetje, maar laten we de korte lontjes voor het einde van het jaar bewaren. Om direct de ‘selectieprocedure’ van HVLV in twijfel te trekken gaat mij persoonlijk wat te ver.

    Zullen we nu weer lief doen en proberen samen een front te vormen tegen de grote boze buitenwereld in plaats van een kabouterstrijd voeren?
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 24 februari 2021 om 00:20

  12. Deze 5 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  13. #6384
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ze bestaan dus toch, popcorn discussies op dit forum waar ik niet aan deelneem.

    Heb een paar pagina’s teruggelezen maar vind het allemaal wel meevallen. Het voedt elkaar een beetje, maar laten we de korte lontjes voor het einde van het jaar bewaren. Om direct de ‘selectieprocedure’ van HLVL in twijfel te trekken gaat mij persoonlijk wat te ver.

    Zullen we nu weer lief doen en proberen samen een front te vormen tegen de grote boze buitenwereld in plaats van een kabouterstrijd voeren?
    Oh, het ging niet alleen om dit topic hoor, haha. Maar inderdaad, achterwege laten en samen een collectief vormen klinkt me als muziek in de oren.

  14. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  15. #6385
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Heb JA21 overwogen was er ook naar geneigd. Maar opeens bedacht me iets. Namelijk een splinterpartij van FvD. En daarbij realiseerde ik mij wil ik me associëren met een splinterpartij van FvD antwoord is nee dus gewoon CDA. Echter heb ik code oranje in me achterhoofd maar veel partijen halen niet 1 of 1 zetel de rest is geen optie omdat veel zetels wel bij de grotere partijen blijven. Kijk ook naar de peilingen en ze raken nauwelijks zetels kwijt. Mijn gedachte is dan ook wat heeft stemmen voor zin op partijen als de VVD, CDA, D66 nog een meerderheid hebben. Dit is mijn gedachtegang op het moment op basis van de peilingen.

    Nanninga en Eerdmans zijn juist afgesplitst omdat ze niets meer met FvD te maken willen hebben. ALs je naar het partijprogramma kijkt is het een beetje de VVD van de tijd van Bolkestein. De tijd dat de VVD nog conservatief liberaal was ipv zich druk te maken om gender neutrale toiletten en co2. Daarbij zijn Nanninga en Eerdmans al heel lang politici. Zeker Eerdmans heeft in Rotterdam al bewezen waartoe hij in staat is. Voor mij is het duidelijk, goede mensen + goed partijprogramma dus Ja21 gaat m worden. En bij het CDA weet je in ieder geval zeker dat je vuurwerk hobby binnen nu en een paar jaar verdwenen is.

  16. Deze gebruiker waardeert bonbridge1 voor het bericht:


  17. #6386
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Sluit me aan bij bovenstaande. JA21 is juist opgericht om zich te distantiëren van alle vuiligheid, complotdenkers en extremisten van FVD. Ik was ooit lid van JFVD, maar heb mij daar al een klein jaar geleden uitgeschreven. Nu lid van JA21.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  18. #6387
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Ik ben niet zo van de kleine splinterpartijen, ik hou het bij de PVV

  19. #6388
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Mailing van HVLV

    HVLV - Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond

    Het is tijd om in te zetten op preventie, in plaats van een vuurwerkverbod!
    Gisteren, 23 februari, kopte NU.nl: "47 mensen liepen ondanks vuurwerkverbod vorige jaarwisseling oogletsel op."
    Dat meldt het Nederlands Oogheelkundig Gezelschap (NOG), de beroepsvereniging van Nederlandse oogartsen, dinsdag op basis van definitieve cijfers.
    Het Oogziekenhuis Rotterdam sprak van de rustigste jaarwisseling in jaren. Hieruit blijkt volgens de oogartsen in kwestie dat een verbod op consumentenvuurwerk 'werkt'.
    De oogartsen gaan voorbij aan het feit dat we afgelopen jaarwisseling gebukt gingen onder diverse lockdownmaatregelen, welke resulteerden in een significante vermindering van de hoeveelheid mensen op straat. Deze maatregelen hebben ongetwijfeld ook bijgedragen aan de vermindering van het aantal slachtoffers dat oogletsel opliep.
    Toch zien de oogartsen hun kans schoon: de media wordt opgezocht, en met de cijfers van afgelopen jaarwisseling onder de arm zetten ze de Nederlandse vuurwerktraditie wéér in een kwaad daglicht.
    Waarom?
    Waarom wordt er, in plaats van het pleiten voor een verbod op siervuurwerk, niet groots ingezet op preventie? Waarom wenden zij hun goede contacten in de media niet aan om een beleidswijziging af te dwingen, en daarmee het dragen van een vuurwerkbril verplicht te stellen? Het dragen van een autogordel is immers ook verplicht, óók wanneer men niet zelf achter het stuur zit.
    Waarom is het verbieden van onze gekoesterde traditie volgens hen de enige oplossing?
    Afgelopen jaarwisseling heeft bewezen dat de Nederlandse vuurwerktraditie niet uit te bannen is. Het zit bij de mensen in hun DNA.
    Volgens HVLV valt er veel meer te bereiken wanneer de oogartsen hun enorme bereik op een andere manier zouden benutten en zich compleet op preventie en bewustwording storten.
    Op die manier kan worden toegewerkt naar een toekomst waarin alle Nederlanders op een veilige, duurzame manier van verantwoord siervuurwerk kunnen blijven genieten, terwijl de oogartsen zich alleen maar hoeven te bekommeren om de voorraad oliebollen en champagne voor de avond.
    Zo wordt de jaarwisseling een feest voor iedereen!

  20. #6389
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    het is te hopen dat ze zo veel meer gaan bereiken als de voorgaande organisaties...
    mijn steun hebben ze maar ik ziet het somber is voor de toekomst...
    laten we eerst maar kijken of het dit jaar uberhaupt mag.....

  21. #6390
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Het doel is voornamelijk om de media en de politiek te bewegen

Pagina 426 van 440 EersteEerste ... 326376416424425426427428436 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •