Pagina 254 van 291 EersteEerste ... 154204244252253254255256264 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.796 t/m 3.810 van 4364
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    2.092
    Vroegah toen we aan het kloten waren kwam de politie langs en zei dan op vriendelijke toon "jongens doen we het wel een beetje rustig aan?" Dat deden we dan even en daarmee was de kous af. Iedereen blij.

2. The Following 7 Users Say Thank You to San71 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    54
    Ik vermoed dat op de een of andere manier het leger ingezet gaat worden... Ik weet wel dat het leger niet ingezet mag worden tegen haar burgers. Maar goed, het wordt wel heel grimmig zo. Als dit zo doorgaat en in extremere vormen zich gaat ontwikkelen is er een heel groot probleem. Ik verwacht ook dat het erger gaat worden. Mensen zien dat politie vrij weinig kan doen en dan gaan ze grenzen opzoeken.

VWC-Lid Exchange's schermafbeelding
    Thanks
    482
    Deze ongeregeldheden, want ik denk dat je het daarmee goed hebt verwoordt Viper, zouden volgens mij de aanloop kunnen maar toch zeker moeten zijn naar een kritische blik op de gang van zaken van de afgelopen tijd. Het is noodzakelijk kwaad, mits politiek goed benut. Als het hier om andere zaken dan vuurwerk ging, spon de oppositie er garen bij. Nu hebben we een externe (lees: niet politieke) partij nodig die dat garen gaat spinnen. Zoals ik in de voorgaande posts al zei, iemand die even alles waar we hier al lang weet van hebben keihard onder de neus van de politiek wrijft. En zo hard mogelijk ‘I hate to say i told you so, but i told you so’ roept. Dán kan het zomaar eens de politieke opinie en, wellicht nog veel belangrijker, de publieke opinie bijsturen. Want alle genoemde redenen voor het verbod zijn hiermee én met de twijfel over handhaafbaarheid bij de burgemeesters her en der in de praktijk voor 100% ontkracht.

En laten we bij echt rellen vooral weg blijven en weg kunnen blijven.

5. The Following 7 Users Say Thank You to Exchange For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    48
    Yeah, ik doe mee aan de rellen tegen een vuurwerkverbod, positieve reacties, demonstreren vóór zwarte piet? Niets dan lof! En vervolgens gaan we rellen tegen de politie bij een voetbalwedstrijd? Nee, dat kan niet, dan ben je echt verkeerd bezig.Er zijn delen in de wereld (wit Rusland) waar iedereen de straat op gaat. Maar ja wij tikken achter onze veilige PC/laptop ons verhaaltje en zeggen goed zo hooligans en rellende jeugd........Ik bedoel maar, zo vaak gezegd wij zijn een volkje die alles pikt.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Vroegah toen we aan het kloten waren kwam de politie langs en zei dan op vriendelijke toon "jongens doen we het wel een beetje rustig aan?" Dat deden we dan even en daarmee was de kous af. Iedereen blij.
    Zo’n 15 jaar geleden, 100.000klapoer uitgerold. Komt de politie langs. ‘Doen jullie wel een beetje rustig?’ ‘Ja meneer’ ‘ok fijne dag doei!’ Tegenwoordig ben je een terrorist

VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Thanks
    1.073
    Thanked 1.826 Times in 626 Posts
    @Exchange: Hear hear!!!!

Zelden zo eens geweest met iemand.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

9. The Following User Says Thank You to Pyro Is Art For This Useful Post:

VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Thanks
    474
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
    Yeah, ik doe mee aan de rellen tegen een vuurwerkverbod, positieve reacties, demonstreren vóór zwarte piet? Niets dan lof! En vervolgens gaan we rellen tegen de politie bij een voetbalwedstrijd? Nee, dat kan niet, dan ben je echt verkeerd bezig.Er zijn delen in de wereld (wit Rusland) waar iedereen de straat op gaat. Maar ja wij tikken achter onze veilige PC/laptop ons verhaaltje en zeggen goed zo hooligans en rellende jeugd........Ik bedoel maar.
    Bij mij ligt het probleem dat ik geen aantekening op mijn strafblad kan hebben. Ik heb een goede baan en raak deze kwijt met een aantekening. Nee ik ga dan niet rellen om mijn gelijk te krijgen. Digitaal doe ik wat ik kan met respect voor meningen van anderen maar ik probeer met goede argumenten mensen te draaien in hun gedachten. En vaak is dit heel lastig want dit onderwerp ligt mij zwaar
    Ik heb een kort lontje.......

VWC-Lid
    Thanks
    48
    Dus je hebt nu geen vuurwerk in huis? Jij gaat het straks netjes ergens inleveren wat je in huis hebt?

VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Thanks
    474
    Dus je hebt nu geen vuurwerk in huis? Jij gaat het straks netjes ergens inleveren wat je in huis hebt?
    Dat zeg ik niet
    Ik heb een kort lontje.......

VWC-Lid
    Thanks
    21
    Als je de vergrijzing in acht neemt en dit filmpje ziet, snap je gelijk de vijandigheid en het gemak waarmee anderen, vrijheden willen afpakken
    https://youtu.be/78fe_b7Q92o

VWC-Lid kort lontje's schermafbeelding
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Als je de vergrijzing in acht neemt en dit filmpje ziet, snap je gelijk de vijandigheid en het gemak waarmee anderen, vrijheden willen afpakken
    Haha alleen de interviewer al ( zus van Marijke HELwegen ). Is een representatieve steekproef onder senioren. Nu nog even een steekproef onder jongeren dan is het weer 50-50.

15. The Following User Says Thank You to kort lontje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    3.730
    Thanked 4.474 Times in 2.252 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    staat die daar nou in een Aussie joh?!

VWC-Lid
    Thanks
    3.730
    Thanked 4.474 Times in 2.252 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exchange Bekijk bericht
    Exact dat! Er zou nu een actief geluid moeten opstaan, ofwel vanuit de Vuurwerkfederatie of de branche zelf met iemand die heel goed kan spreken en eventjes haarfijn uitlegt dat we dit al maanden roepen, de politiek hun kop in het zand douwt ten aanzien van hun eigen - of althans zo dachten ze - politieke gewin en dat dit verbod linea recta richting de prullenbak moet.

Niet meer dat geneuzel van de BPN, die desgevraagd in interviews de gebeten hond speelt met de bekende verhalen (‘omzet’, ‘illegaal’ etc) maar even echt klappen uitdelen.
    Zoiets als dat filmpje van Evo?

VWC-Lid kort lontje's schermafbeelding
    Thanks
    7
    Yeah, ik doe mee aan de rellen tegen een vuurwerkverbod, positieve reacties, demonstreren vóór zwarte piet? Niets dan lof! En vervolgens gaan we rellen tegen de politie bij een voetbalwedstrijd? Nee, dat kan niet, dan ben je echt verkeerd bezig.Er zijn delen in de wereld (wit Rusland) waar iedereen de straat op gaat. Maar ja wij tikken achter onze veilige PC/laptop ons verhaaltje en zeggen goed zo hooligans en rellende jeugd........Ik bedoel maar, zo vaak gezegd wij zijn een volkje die alles pikt.
    Het is het verhaal van het emmertje die over gaat lopen. De horeca ( 50.000 ) en vuurwerkbranche blijven rustig omdat ze een zak met geld krijgen als compensatie ( lees: makhoud premie ).
    De boeren krijgen geen compensatie en zijn opstandiger. Ook jongeren en vuurwerkliefhebbers krijgen geen compensatie en is een hele grote groep.
    Jongeren mogen ook geen feestjes, niet sporten etc.en zijn opstandiger.
    Ook ons volkje heeft een breekpunt en dat is niet meer zo ver weg.

VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Thanks
    509
    De politie is allang niet meer je beste vriend, ze doen wat die slinkse regering ze opdraagt. Ze moeten voor 't volk kiezen en niet voor de regering

Nee dat zal nooit gebeuren maar goed fijne zondag iedereen

Pagina 254 van 291 EersteEerste ... 154204244252253254255256264 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten