Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Met alle respect, de klimaatverandering is een hoax. Er zijn nu al meer dan 20 HAARP stations over de wereld die met snelheid van het licht magnetische golven de stratosfeer in zappen. Hierdoor in combinatie met chemische stoffen kan er overal droogte,storm,sneeuw of wat dan ook onstaan.( those who control the weather, control the world) Er zijn de laatste jaren enorme sterfte in insecten, bomen en meer. Allemaal vergiftigd. Dit HAARP project is de grootste oorzaak hiervan. Kijk maar eens goed en vaak omhoog, dan zie je de NIET natuurlijke wolken structuren. En nee ik doe geen alluminium hoedje op. Dat zit al genoeg in me lijf door het sproeien ! Danku!

    CO2 is niet het probleem.

    stratosfeer? dacht dat dit project zich op de ionosfeer richtte..

    en welke chemische stoffen worden er volgens u, naast de magnetische golven, de ionosfeer in gezapt?

    Je kunt overigens op zich best kritisch zijn op de CO2 uitstoot, mogelijke oorzaken en de gevolgen zoals met name de opwarming. Global warming is een economie op zich geworden waar velen financieel van afhankelijk zijn. Maar bovenstaande bericht is eerder vermakelijk dan inhoudelijk en dient de discussie hierover niet.
    Laatst aangepast door Guusje; 21 March 2021, 18:47.
    Het beste van VWC

    Comment


      Dwalen nogal af, vinden we zelf ook niet?

      Comment


        Volgens mij kan dit topic beter even een tijdje dicht....

        Comment


          Ja, en dan liefst pas 20 januari '22 weer openen ofzo.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            de titel heet ook: Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

            Volgens mij is dat tijdelijk verbod weg.

            Kunnen we het niet beter gewoon weer over onze vuurwerkhobby hebben? kijk ik hou ook wel van op het randje discussies. Maar hier worden we met zijn alle niet vrolijker en beter van. Het heeft ook weinig nut meer, het verbod van oud en nieuw is weg, de verkiezingen zijn voorbij. Het is wel klaar met al het gezeik. Knal hem dicht(om toch in de vuurwerkmodus te blijven)En laten we met zijn alle het een beetje positiever maken
            Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
              de titel heet ook: Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

              Volgens mij is dat tijdelijk verbod weg.

              Kunnen we het niet beter gewoon weer over onze vuurwerkhobby hebben? kijk ik hou ook wel van op het randje discussies. Maar hier worden we met zijn alle niet vrolijker en beter van. Het heeft ook weinig nut meer, het verbod van oud en nieuw is weg, de verkiezingen zijn voorbij. Het is wel klaar met al het gezeik. Knal hem dicht(om toch in de vuurwerkmodus te blijven)En laten we met zijn alle het een beetje positiever maken
              Vooral dat positieve is in tijde als deze erg belangrijk!
              16e jaar op vuurwerkcrew!!

              Comment


                Helemaal mee eens, gooi maar dicht.

                Comment


                  Ik gooi hem bij deze dicht. Wij vinden het topic ook weinig meer bijdragen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                    BREAKING NEWS!!

                    Het eerder aangenomen voorstel om in Arnhem een Afsteekverbod in te stellen is vanavond alsnog WEGGESTEMD!

                    Er komt dus GEEN Lokaal Afsteekverbod in de Gemeente Arnhem, landelijk beleid en wet- en regelgeving zal van toepassing zijn en blijven!

                    Bij deze nogmaals dank aan iedereen die zich hiervoor heeft ingezet. En laat het een motivatie en inspiratie zijn aan al die anderen die nu nog KEIHARD aan het knokken zijn. HET KAN ECHT!!!

                    Later meer...
                    Voor een ieder die niet het media gedeelte standaard bekijkt
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X