Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 423 van 440 EersteEerste ... 323373413421422423424425433 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.331 t/m 6.345 van 6594
  1. #6331
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.808 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Oké het is als grap bedoeld, en dat kan mijn excuus. Maar is zie na zo een gesprek de grap niet zo. Probeer iets serieus zo goed mogelijk te onderbouwen, en dat lukt niet altijd. Maar ga ook niet in de aanval wat als grap is bedoeld was. En inderdaad typte dat.

    Alleen snap ik niet waar je met de vraag naartoe wil. Wat moest de arts anders zeggen het zijn gelukkige mensen, waar ze geen raad mee weten. Hij gebruikte het meervoud verongelukte mensen omdat het om meerdere ongelukken ging.
    Ik wil nergens naartoe. Jij hebt het erover dat ze de verongelukte mensen op de SEH niet aankonden.

    Verongelukt betekend dood...

    Ik snap dat je wat anders bedoelde en maakte over deze verkeerde omschrijving dus een grapje. Meer niet...
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  2. #6332
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
    Ik wil nergens naartoe. Jij hebt het erover dat ze de verongelukte mensen op de SEH niet aankonden.

    Verongelukt betekend dood...

    Ik snap dat je wat anders bedoelde en maakte over deze verkeerde omschrijving dus een grapje. Meer niet...
    Het is oké, ik begrijp je punt en wat mijn betreft ook geen problemen verder, heb mijn excuus voor aangeboden. Heb ook verteld een grapje mag, alleen zag hem niet 1,2,3 en probeerde het op te helderen(achteraf onnodig het was een grap)

    En het feit dat niet alles goed onderbouwd kan worden door mij is ook een feit, maar doe me best.

    Ik weet dat verongelukt dood is maar de arts stond mij te woord ik luisterde enkel mijn familielid tevens ook de gemeenteraadslid deed het woord enkel. Verongelukt gebruikte ik niet en de arts koos voor het woord verongelukte in meervoud. Gewoon het is lastig te zoeken voor hem geweest naar de juiste woorden. Hij had ook kunnen zeggen dat weet jij dat weet ik kunnen zeggen 100 mensen met een ongeluk maar de arts koos ervoor alles op een hoop te gooien en de zin verongelukte mensen te gebruiken. Maar verder zoek geen ruzie, maar wil wel helderheid zodat ik het begrijp en dat deed je het uitleggen daarvoor dank.

  3. #6333
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Deze is lastig, heb zelf zitten luisteren naar de arts, ziekenhuis was zelfs een paar keer gesloten. Het was zo erg druk dat ze zelfs geen covidpatienten meer door lieten om binnen te komen. 31 december druppelden ook covidpatienten binnen aldus de beste arts.

    Alleen we vergeten nu even dat dit een natuurverschijnsel is wat men niet kan verbieden, kunnen geen ijs/sneeuw kopen, vuurwerk kunnen we wel kopen en kan aan banden worden gelegd. De arts zei ook waarom is schaatsen niet aan banden gelegd en alleen naar buiten wanneer nodig is.

    Verder weten ze zich geen raad met hoe de patiënten te behandelen want het waren grotendeels geen schaats maar gewoon op straat gevallen gewonden.

    Zoals ik al eerder zei kunnen wel blijven roepen ja maar er was een vuurwerkverbod, ja die was er, maar een natuurverschijnsel kan men niet aan banden leggen en vuurwerk is te koop en dus geen natuurverschijnsel daar zit het hem een beetje. Ik laat dat verbod los hij is geweest en kunnen niet naar 2020 meer om het terug te draaien.
    Ik geloof eerlijk gezegd gewoon niet dat dit en wat je schrijft in andere berichten allemaal door artsen aan jou is verteld.

  4. #6334
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Dat van gesloten ziekenhuis en zelfs geen covid patiënten meer kunnen opnemen, heb ik ook gehoord/gelezen. Ze hadden het natuurlijk best kunnen verbieden; er is een volledige lockdown dus eigenlijk mag je enkel voor noodzakelijkheden je huis uit. Net als ze in Spanje/Italië deden; alleen met papiertje binnen 5km rond je huis. En schaatsverkoop kon ook verboden worden. Zou je net zo weinig schaatsers als stokers hben gehad, dus ook geen overbelasting op ziekenhuizen zoals nu, hoe hard media het ook probeert te bagetelliseren achteraf (las ik bij NOS), de verslagen uit de ziekenhuizen op de dagen zelf logen er niet om.

  5. #6335
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Ik heb Bruls hieromtrent gemaild wat hij vond van de winterslachtoffers, hij zei enkel dat hij de gelijkenis niet zag en dat het niet onbekend is dat hij persoonlijk tegen vuurwerk is.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  7. #6336
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Stemwijzer net bekeken, CDA, VVD, D66, PVV, SP, FvD en nog wat kleintjes zijn allemaal tegen een verbod.

  8. #6337
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    hier wil d66 een vuurwerkverbod in het dorp. helaas verschillen de landelijke partijen nog erg veel met den dorpse partijen.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  9. #6338
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Ik geloof eerlijk gezegd gewoon niet dat dit en wat je schrijft in andere berichten allemaal door artsen aan jou is verteld.
    Lezen jullie wel of niet vraag ik me af. Met wie was ik daar??? Juist met een gemeenteraadslid tevens familielid. Je kan het geloven of niet maar er zijn artsen die praten gewoon hoor, waarom zouden ze dat niet doen. Deze raadslid van de gemeente wou het zijne er van weten simpel zat hoe het allemaal is verlopen. En het waren geen artsen het was een arts die zijn woord deed. Heb nergens gezegd heb met artsen gepraat.

    In elk bericht heb ik verdomme 100 keer gezegd ik reed mijn familielid tevens is hij gemeenteraadslid is dat zo moeilijk te begrijpen. Blijkbaar wel voor sommige.

    In dat stukje leg ik enkel weer wat ik gehoord heb niks meer niks minder, want nogmaals er zijn artsen die gewoon praten.

    Heb hem enkel verteld toen ik nog raadslid was, van luister de politiek heeft vuurwerk verboden, maar de burgermeester niet. Hebben van de burgermeester ruimte van 22:00 tot 00:00 tot 01:00 ruimte gehad iets af te steken, dus zou hij de winterpret ook niet verbieden. Dat waren mijn woorden. De rest was voor de familie/gemeenteraadslid het gesprek
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkliefhebber34; 15 februari 2021 om 12:48

  10. #6339
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2019
    Berichten
    185
    Thanks
    23
    131 waarderingen in 59 posts
    Zullen we dan nu allemaal ontdooien, net zoals buiten, en het onderwerp sneeuw, kou, schaatsen en vuurwerk parkeren en dit topic weer gebruiken voor politiek gerelateerde zaken, op met name, landelijke niveau (wat ook de insteek is van dit topic)?

    Komt de discussie met de verkiezingen in aantocht ten goede denk ik anders helpen we elkaar en het vuurwerk niet vooruit.

  11. Deze gebruiker waardeert PJC voor het bericht:


  12. #6340
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Stemwijzer net bekeken, CDA, VVD, D66, PVV, SP, FvD en nog wat kleintjes zijn allemaal tegen een verbod.
    Maar kijk wel even hoe ze het omschrijven. VVD zegt dat ze tegen zijn maar het moet niet leiden tot schade etc...dus als dat er wel is zullen ze alsnog een verbod willen. Let wel: VVD gaat naar links

  13. Deze 2 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  14. #6341
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJC Bekijk bericht
    Zullen we dan nu allemaal ontdooien, net zoals buiten, en het onderwerp sneeuw, kou, schaatsen en vuurwerk parkeren en dit topic weer gebruiken voor politiek gerelateerde zaken, op met name, landelijke niveau (wat ook de insteek is van dit topic)?

    Komt de discussie met de verkiezingen in aantocht ten goede denk ik anders helpen we elkaar en het vuurwerk niet vooruit.
    Hier ben ik het mee eens, het winterweer is voorbij dus het vizier op de verkiezingen.

  15. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  16. #6342
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Maar kijk wel even hoe ze het omschrijven. VVD zegt dat ze tegen zijn maar het moet niet leiden tot schade etc...dus als dat er wel is zullen ze alsnog een verbod willen. Let wel: VVD gaat naar links
    Stemwijzer moet je niet al te serieus nemen is gewoon gewauwel over welke politieke partij je stemt. Er is nog steeds geen meerderheid in de kamer, en er zijn aanpassingen gedaan en bepaald vuurwerk is verboden. Rutte heeft allang aangegeven zeker niet naar links te draaien maar kan zo gauw de link niet vinden waar dat stond.

    En vergeet niet gizmo had het bij het rechte eind, er zijn ook fracties die krijgen geen of mogelijk 1 zetel maar halen het niet om zeggenschap te krijgen.

  17. #6343
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Stemwijzer moet je niet al te serieus nemen is gewoon gewauwel over welke politieke partij je stemt. Er is nog steeds geen meerderheid in de kamer, en er zijn aanpassingen gedaan en bepaald vuurwerk is verboden. Rutte heeft allang aangegeven zeker niet naar links te draaien maar kan zo gauw de link niet vinden waar dat stond.
    Het is geen geheim dat VVD graag met GL gaat regeren

  18. #6344
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Het is geen geheim dat VVD graag met GL gaat regeren
    Niet zo lang er op 'redelijk' rechts gewoon een samenwerking mogelijk is.

  19. #6345
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Probleem is dat vuurwerk niet links of rechts is. SP is tegen een verbod en dat is een hele linkse partij maar ook een partij van het volk waar veel stokers tussen zitten. SGP is een conservatief rechtse partij en is voor een verbod. Vuurwerk gaat door alle lagen, culturen en groepen in de samenleving. Van rijk tot arm, links tot rechts en allochtoon tot autochtoon, in iedere groep vind je liefhebbers maar ook in iedere groep vind je mensen die er een hekel aan hebben. Daarom is het voor partijen erg lastig hier een duidelijke stelling in in te nemen. Van de grote partijen zijn volgens mij alleen GL en PVV echt duidelijk. De rest hinkt een beetje op twee benen.

  20. Deze gebruiker waardeert bonbridge1 voor het bericht:


Pagina 423 van 440 EersteEerste ... 323373413421422423424425433 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •