Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 421 van 440 EersteEerste ... 321371411419420421422423431 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.301 t/m 6.315 van 6594
  1. #6301
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dan ontgaat mijn punt je blijkbaar...Maakt niet uit
    Nee ik snap je punt wel, maar je past mijn quote aan. Daardoor verander je mijn uitspraak

  2. #6302
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik weet dat er een hoop mensen moe worden van vergelijkingen. Zo ook over Vuurwerk en Schaatsen.
    Op dit moment levert het schaatsen in mijn ogen een veel hogere belasting op de zorg op dan Vuurwerk. Het is dan ook maar hoe je het bekijkt.
    December Will Be Magic Again!!

  3. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  4. #6303
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2020
    Berichten
    91
    Thanks
    51
    37 waarderingen in 22 posts
    Als blanco stemmen nou lege zetels zou opleveren, is dat een goede optie. Helaas is dat niet het geval.

  5. #6304
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Ik weet dat er een hoop mensen moe worden van vergelijkingen. Zo ook over Vuurwerk en Schaatsen.
    Op dit moment levert het schaatsen in mijn ogen een veel hogere belasting op de zorg op dan Vuurwerk. Het is dan ook maar hoe je het bekijkt.
    Ik denk dat niemand hier wat tegen schaatsen heeft of tegen boswandelingen. Iedereen gunt elkaar het pleziertje in deze rare tijden. Wrok richting het vuurwerkverbod is inderdaad ook niks zinvol meer. Het geeft alleen aan hoe enorm willekeurig de politiek met onderwerpen omgaat. Je hoort nu niemand over de toegenomen druk op de zorg en de hulpdiensten die zich een slag in de rondte werken om mensen uit het bos en van en uit het ijs te halen en te verzorgen. Een dikke pluim overigens naar al die mensen.

    Maar kan ik stellen dat de politiek nu enorm haar eigen gezag aan het ondermijnen is? Ik denk dat dat het punt is wat we voelen. Hoe moet je een politiek vertrouwen die enkele maanden geleden enorm ‘te doen had’ met de druk op de zorg en de hulpdiensten en daar verregaande maatregelen voor nam. En dat terwijl nu niemand in de politiek zich druk schijnt te maken om huisartsenposten die de stroom aan winterslachtoffers niet meer aan kunnen en hulpdiensten vele malen moeten uitrukken om mensen uit het bos, van en uit het ijs te halen.

    Geniet overigens nog van de sneeuw en het ijs nu het nog kan. Morgen schijnt de dooi alweer in te gaan treden...

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromun voor het bericht:


  7. #6305
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Ik weet dat er een hoop mensen moe worden van vergelijkingen. Zo ook over Vuurwerk en Schaatsen.
    Op dit moment levert het schaatsen in mijn ogen een veel hogere belasting op de zorg op dan Vuurwerk. Het is dan ook maar hoe je het bekijkt.
    Wordt er niet moe van over het vergelijk van schaatsen en vuurwerk. Maar irriteer me er meer aan dat mensen dit gebruiken omdat we een vuurwerkverbod hebben gekend.

    Dat mensen ook ik even willen schaatsen zonder dat gezever, ja maar egoïst en de zorg dan wordt ook over belast. Ja we hebben een vuurwerkverbod gehad, maar ben ook een enorme vuurwerkliefhebber, maar kunnen er niks aan veranderen het is geweest. Nu kunnen we schaatsen en dat is in mijn ogen een verademing om buiten te zijn, even een zelfmomentje en geen frustratie om thuis te gaan zitten kniezen uit verveling. Leven nou eenmaal niet in een leuke tijd.

    Begrijp mij niet verkeerd wil er niemand mee op de vingers tikken hoor. Maar vuurwerk en schaatsen is voor mij geen vergelijk maar is meer van beste we kunnen overal gewond aan raken. Als ik val en breek me arm heb ik de zorg ook niet ontlast, omdat men in het dagelijkse leven de zorg nooit kunt ontlasten, dat maakte dat verbod ook oneerlijk, je kan de zorg op geen enkele manier ontlasten hoe goed het ook bedoeld is.

  8. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  9. #6306
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.808 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Wordt er niet moe van over het vergelijk van schaatsen en vuurwerk. Maar irriteer me er meer aan dat mensen dit gebruiken omdat we een vuurwerkverbod hebben gekend.

    Dat mensen ook ik even willen schaatsen zonder dat gezever, ja maar egoïst en de zorg dan wordt ook over belast. Ja we hebben een vuurwerkverbod gehad, maar ben ook een enorme vuurwerkliefhebber, maar kunnen er niks aan veranderen het is geweest. Nu kunnen we schaatsen en dat is in mijn ogen een verademing om buiten te zijn, even een zelfmomentje en geen frustratie om thuis te gaan zitten kniezen uit verveling. Leven nou eenmaal niet in een leuke tijd.

    Begrijp mij niet verkeerd wil er niemand mee op de vingers tikken hoor. Maar vuurwerk en schaatsen is voor mij geen vergelijk maar is meer van beste we kunnen overal gewond aan raken. Als ik val en breek me arm heb ik de zorg ook niet ontlast, omdat men in het dagelijkse leven de zorg nooit kunt ontlasten, dat maakte dat verbod ook oneerlijk, je kan de zorg op geen enkele manier ontlasten hoe goed het ook bedoeld is.
    Het gaat ook niet om het schaatsen ansich. Het gaat hiermee om, ondanks dat het al heel duidelijk was, dat het nog duidelijker wordt dat het verbod onzin was.

    Een paar weken geleden konden we niet éénmalig 400 seh opnames aan, terwijl er nu een veelvoud binnenkomt. Daar waar de politiek, de zorg, veel Nederlanders riepen dat de zorg ontzien moest worden en schreeuwden om een verbod, maalt er nu niemand om.

    Daarom is niet ook niet tegen het schaatsen gericht, maar wel om met terugwerkende kracht anderen bewust te maken dat het vuurwerkverbod (waar dus naast de politiek en de zorg, ook heel veel Nederlanders om schreeuwden) een belachelijk iets was.
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  10. Deze 13 gebruikers waarderen gwgwgw voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  11. #6307
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Wordt er niet moe van over het vergelijk van schaatsen en vuurwerk. Maar irriteer me er meer aan dat mensen dit gebruiken omdat we een vuurwerkverbod hebben gekend.

    Dat mensen ook ik even willen schaatsen zonder dat gezever, ja maar egoïst en de zorg dan wordt ook over belast. Ja we hebben een vuurwerkverbod gehad, maar ben ook een enorme vuurwerkliefhebber, maar kunnen er niks aan veranderen het is geweest. Nu kunnen we schaatsen en dat is in mijn ogen een verademing om buiten te zijn, even een zelfmomentje en geen frustratie om thuis te gaan zitten kniezen uit verveling. Leven nou eenmaal niet in een leuke tijd.

    Begrijp mij niet verkeerd wil er niemand mee op de vingers tikken hoor. Maar vuurwerk en schaatsen is voor mij geen vergelijk maar is meer van beste we kunnen overal gewond aan raken. Als ik val en breek me arm heb ik de zorg ook niet ontlast, omdat men in het dagelijkse leven de zorg nooit kunt ontlasten, dat maakte dat verbod ook oneerlijk, je kan de zorg op geen enkele manier ontlasten hoe goed het ook bedoeld is.
    Misschien niet helemaal goed omschreven door mij. Het is ook niet te vergelijken.
    December Will Be Magic Again!!

  12. #6308
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
    Het gaat ook niet om het schaatsen ansich. Het gaat hiermee om, ondanks dat het al heel duidelijk was, dat het nog duidelijker wordt dat het verbod onzin was.

    Een paar weken geleden konden we niet éénmalig 400 seh opnames aan, terwijl er nu een veelvoud binnenkomt. Daar waar de politiek, de zorg, veel Nederlanders riepen dat de zorg ontzien moest worden en schreeuwden om een verbod, maalt er nu niemand om.

    Daarom is niet ook niet tegen het schaatsen gericht, maar wel om met terugwerkende kracht anderen bewust te maken dat het vuurwerkverbod (waar dus naast de politiek en de zorg, ook heel veel Nederlanders om schreeuwden) een belachelijk iets was.

    Dit dus. Niets meer aan toe te voegen.

  13. Deze 3 gebruikers waarderen Knalka voor het bericht:


  14. #6309
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    @Happiness het is oké zei al zeg het niet om op de vingers te tikken, dan ga ik dat ook niet doen. De ene heeft en andere kijk en mening en dat respecteer ik ook.

  15. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  16. #6310
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
    Het gaat ook niet om het schaatsen ansich. Het gaat hiermee om, ondanks dat het al heel duidelijk was, dat het nog duidelijker wordt dat het verbod onzin was.

    Een paar weken geleden konden we niet éénmalig 400 seh opnames aan, terwijl er nu een veelvoud binnenkomt. Daar waar de politiek, de zorg, veel Nederlanders riepen dat de zorg ontzien moest worden en schreeuwden om een verbod, maalt er nu niemand om.

    Daarom is niet ook niet tegen het schaatsen gericht, maar wel om met terugwerkende kracht anderen bewust te maken dat het vuurwerkverbod (waar dus naast de politiek en de zorg, ook heel veel Nederlanders om schreeuwden) een belachelijk iets was.
    Lees het hele laatste stukje is bij mij terug wat zeg ik daar nou ??? Exact het zelfde. Met name oneerlijk. Maar vasthouden aan het verbod heeft ook geen zin omdat het geweest is simpel maar oneerlijk.

    Ik ga wel akkoord met het verhaal van jou, maar het ging meer om het vergelijk en dat is krom. Het vuurwerkverbod eenmalig oneerlijk maar heb hem toch echt losgelaten

  17. #6311
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
    Met de weersvoorspellingen van de komende week had ik toch al wel een landelijk schaatsverbod verwacht....
    Het was toch zo belangrijk dat de zorg ontlast werd?
    Met oud en nieuw moest alles verboden worden omdat er 1300 gewonden zouden kunnen vallen.
    De laatste schaatsperiode waren dat er 13000!!

    Mogelijk dat hier nog een leuk item van gemaakt kan worden?
    https://www.tubantia.nl/dossier-wint...ijen~a9263d99/

  18. #6312
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Het heeft, las ik op teletext de zorg niet extra belast. Ondanks dat er extra gips was ingeslagen. Maar ik lees ook andere berichten die het over topdrukte hebben op de spoedeisende hulp.
    December Will Be Magic Again!!

  19. #6313
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Het heeft, las ik op teletext de zorg niet extra belast. Ondanks dat er extra gips was ingeslagen. Maar ik lees ook andere berichten die het over topdrukte hebben op de spoedeisende hulp.
    Ik hoorde ook dat laatste juist veel; overbelaste eerste hulp afdelingen en huisartsenposten, tot het punt dat gips op was en men opriep alleen nog met ernstige dingen te komen. Dit schaatsen heeft (weer) veel meer slachtoffers en ziekenhuis/huisartsendruk veroorzaakt dan vuurwerk ooit deed. Maar déze lol mocht ons níet ontnomen worden... jaja

  20. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  21. #6314
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Ik ben nu aan 't werk in het ziekenhuis, net een rondje over de seh gelopen en mijn favoriete arts was er die bij beau zat te verkondigen een vuurwerk verbod is het enige juiste nu, nou heb net gevraagd of dit ook tot de zorg ontlasten genoemd mag worden. Haar blik zei genoeg en denk dat ik hier nog wel iets van ga horen.

    Hier zijn alleen maar botbreuken op het moment.

  22. Deze 8 gebruikers waarderen hout86 voor het bericht:


  23. #6315
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Ik ben nu aan 't werk in het ziekenhuis, net een rondje over de seh gelopen en mijn favoriete arts was er die bij beau zat te verkondigen een vuurwerk verbod is het enige juiste nu, nou heb net gevraagd of dit ook tot de zorg ontlasten genoemd mag worden. Haar blik zei genoeg en denk dat ik hier nog wel iets van ga horen.

    Hier zijn alleen maar botbreuken op het moment.

  24. Deze gebruiker waardeert hout86 voor het bericht:


Pagina 421 van 440 EersteEerste ... 321371411419420421422423431 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •