Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Momentum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Momentum

    Artikelnummer: 1081
    Artikelnaam: Momentum
    Aantal schoten: 100 schoten
    Tube diameter 25 MM
    Effectomschrijving: Compound 100 shots?
    Stijghoogte: meter
    Adviesprijs: € ??,00
    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	16E55BAD-8BDA-4033-9FBE-F536610582FD.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:25,4 KB
ID:	1615482


    #2
    Kon vrij weinig over deze compound vinden, zie hem op één webshop in Duitsland (€55,00) en één in Nederland (€69,95) staan. Iemand ervaring met deze bak? Zie ook staan dat er 1.500 gram in zou zitten.

    Comment


      #3
      Zo deze is goed zeg!

      Comment


        #4
        Dit is een omlabeling van "The Rave Box" van Vuurwerktotaal. Die ziet er goed uit.

        Comment


          #5
          Dit is de Duitse versie van The Rave Box, welk in Nederland verkocht wordt. M.a.w. deze Momentum zul je dan ook niet officieel op de site van VWT in Nederland zien. ;)

          Comment


            #6


            Doet het toch lekker hoor per 2! Voor 55-65 euro per box echt een toppertje.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
              Kon vrij weinig over deze compound vinden, zie hem op één webshop in Duitsland (€55,00) en één in Nederland (€69,95) staan. Iemand ervaring met deze bak? Zie ook staan dat er 1.500 gram in zou zitten.
              Is zoals anderen ook al zeggen omlabeling van 'The Rave' en 'The hitman'. Jammer dat ze voor een nieuwe wikkel weer meer geld vragen voor hetzelfde product.
              Verder is het wel een hele gave bak

              Comment


                #8
                Toppert wanneer online beschikbaar neem ik er 2 stuks zoals vuurwerk hoort te zijn
                don't worry im fireworks crazy!!!

                Comment


                  #9
                  Dit jaar opgenomen in het standaard assortiment van Vuurwerktotaal.

                  Adviesprijs € 139,95, Voorverkoopprijs € 99,95

                  Netto Kruitgewicht: 1.340 gram
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                    Dit jaar opgenomen in het standaard assortiment van Vuurwerktotaal.

                    Adviesprijs € 139,95, Voorverkoopprijs € 99,95

                    Netto Kruitgewicht: 1.340 gram
                    Men, voor corona kostte die meestal rond de €60,00... dat prijzen stijgen snap ik, maar in één klap ruim 50% erbij vragen lijkt me niet ok.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door 1Salute Bekijk bericht
                      Men, voor corona kostte die meestal rond de €60,00... dat prijzen stijgen snap ik, maar in één klap ruim 50% erbij vragen lijkt me niet ok.
                      Dat was een Freak-prijs. Dit artikel zat niet in het standaard assortiment en werd voor een zeer scherpe prijs aan winkeliers aangeboden. Nu is dat dus veranderd en dat geldt ook voor de inkoopprijs...

                      Wel een lekker bakkie en flink concurrerend met de andere 100 shots blokjes die er zijn. En die waren meestal al rond de € 100 in de Voorverkoop en zijn nu bijna allemaal in prijs gestegen...
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        Dat was een Freak-prijs. Dit artikel zat niet in het standaard assortiment en werd voor een zeer scherpe prijs aan winkeliers aangeboden. Nu is dat dus veranderd en dat geldt ook voor de inkoopprijs...

                        Wel een lekker bakkie en flink concurrerend met de andere 100 shots blokjes die er zijn. En die waren meestal al rond de € 100 in de Voorverkoop en zijn nu bijna allemaal in prijs gestegen...
                        Ik waardeer je reactie, maar is dit niet te naïef gedacht, ondanks dat er een kern van waarheid in zit?

                        Lesli koopt eerst veel importeurs op (waarna de kwaliteit daalt), heeft enorm veel geld van de overheid gekregen (belastinggeld) tijdens de lockdowns en heeft ondertussen aardig wat producten in het buitenland kunnen slijten. Maar goed, er is een vrije markt, dus ze mogen vragen wat ze willen.

                        Comment


                          #13
                          Ik heb deze gehad en stiekem in het eerste jaar van verbod toch afgestoken, min of meer als protest.
                          Klein maar fijn. Werkelijk een topper, mooie grote effecten, goede burst. 100 euro is wel weer te duur, ik had 'm destijds voor 55 euro. Gezien ik er zeer enthousiast over was en ik mij deze echt nog goed herinner, zou ik er zelf iets van 80 euro voor over hebben, denk dat dit redelijk is voor een 100sh 25mm bakkie. Maar wanneer ik niet om geld verlegen zou zitten dan had ik deze nu gewoon 2x besteld. Ik kan 'm dan ook aanbevelen aan mensen die budget over hebben en nog iets leuks zoeken.

                          Comment


                            #14
                            Komt toch wel lekker over

                            https://store.steampowered.com/curator/43922535

                            Comment


                              #15
                              Exact zo goed was die van mij ook zoals op het filmpje hierboven. En daarom dat ik mij deze box zo goed herinner, De effecten zijn mooi, groot en strak! Ik kan 'm iedereen van harte aanbevelen.

                              Comment

                              Working...
                              X