Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233
Weergegeven resultaten: 481 t/m 494 van 494

Discussie: Bitcoin

  1. #481
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    270
    Thanks
    431
    180 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Hmm interesting.. waar gaat het dan om? om de maker?
    ook, maar vaak om de utility erachter, gaming, staking, toegang tot andere NFT's, airdrops.
    Als je die van RTFKT in je bezit hebt bijvoorbeeld kan je dit jaar exclusieve virtuele en echte kleding
    "krijgen" ( minten )

  2. #482
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Hoor hier nu niets meer over terwijl je zou zeggen dat het toch wel hot is nu op dit moment.
    Ik zelf ben helaas voor 20k de boot in gegaan, had voor 35k geïnvesteerd het afgelopen jaar, had zelfs pas nog 10 Luna gekocht voor meer dan 1000 euro, je wordt letterlijk wakker in een nachtmerrie wanneer je dan ziet dat die Luna nu nog maar 20ct waard is. Hopelijk dat het straks allemaal weer wat stijgt, al zal dat wel nog enkele jaren kunnen gaan duren, vooral Luna zie ik niet meer boven de 100 euro uitkomen, je mag denk ik al blij zijn als het in de toekomst de 10 euro zal raken. Wat jullie?

  3. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:

    GMP

  4. #483
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    BTC, ETH en SOL bijgekocht. Oja eerder vandaag 130 LUNA gekocht voor een paar dollar. Zijn nu een paar cent waard hahaha.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #484
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Ik vermoed dat het voor Luna wel einde oefening is …

  6. #485
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Hoor hier nu niets meer over terwijl je zou zeggen dat het toch wel hot is nu op dit moment.
    Ik zelf ben helaas voor 20k de boot in gegaan, had voor 35k geïnvesteerd het afgelopen jaar, had zelfs pas nog 10 Luna gekocht voor meer dan 1000 euro, je wordt letterlijk wakker in een nachtmerrie wanneer je dan ziet dat die Luna nu nog maar 20ct waard is. Hopelijk dat het straks allemaal weer wat stijgt, al zal dat wel nog enkele jaren kunnen gaan duren, vooral Luna zie ik niet meer boven de 100 euro uitkomen, je mag denk ik al blij zijn als het in de toekomst de 10 euro zal raken. Wat jullie?
    Demn... dat is wel zuur man. Ja gek black swan event wat we nu zien. Hoop dat het niet je motivatie op de lange termijn verkloot om te blijven beleggen. Heel lang aan de zijlijn gestaan maar gisteren weer posities ingenomen. Vandaag weer minder waard haha in the long run komt het vast goed. De CEO van Luna is druk bezig om investeerders te vinden, maar lijkt erop dat het heel lang gaat duren wil het ooit weer richting ATH gaan. Gewoon 0,01 euro... dat is toch echt shit

  7. #486
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Luna is dead
    I love Mines

  8. #487
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Ik zal wat zeggen dat tegen de draad ingaat en het zal nog 4-8 maanden duren maar dan zul je het terug zien. Bitcoin gaat weer crashen helemaal naar 22K, alleen als BTC $56K breekt kan de trend veranderen, dan is een nieuwe All Time High moggelijk.

    Ben zelf een long term bull wat betreft BTC/ETH, maar dat betekent niet dat ik niet wil maximaliseren.
    Heb 90% verkocht 1 dag voor de vorige crash die in Maart ofzo begon en ook 90% verkocht voor de daling starte in September. Het doel is altijd, nog meer Crypto met het zelfde geld binnen harken.

    SOL ben ik ook en fan van, die heb ik in grote getalen gekocht rond de 30$ mark.
    De potentie van o.a. Pyth was 1 van de triggers om er flink in te stappen. Heb 90% verkocht rond de 200$ mark. Ook Axie was een goede aankoop, maar daar ben ik klaar mee aangezien ik daar niet in geloof was meer een koop aangezien ik de potentie zag.

    10% zal ik dus nooit verkopen.
    Voor nu wacht ik op de grote crash, misschien dat ik af een toe gebruik van de bounche backs zoals ik met de huidige heb gedaan.
    Je had beter naar mij kunnen luisteren Dionysus en andere figuren die zo zielig reageerde toen.
    Ik heb gewoon gelijk gehad en ben keihard short gegaan met wat long flipjes aan de zijkant.

    Wat er verder gaat gebeuren of wat ik vanplan/gedaan heb ga ik ook zeker niet laten weten na al dat gedrag dat erna volgde.
    Zeker omdat jullie alles zien verdampen na dat hatelijke gedrag, ik gelukkig niet doei en succes

    ps. Luna had ik geshort aangezien ik het wel zag aankomen en de longs uiteraard daarvoor verkocht voor een mooi prijsje

  9. #488
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Heb BTC gekocht vandaag. Hodl tot ergens in 2024!

  10. #489
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    998
    Thanks
    870
    734 waarderingen in 342 posts
    @ aasa Ik ben trots op je, dikke knuffel en een schouderklopje.

  11. #490
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Je had beter naar mij kunnen luisteren Dionysus en andere figuren die zo zielig reageerde toen.
    Ik heb gewoon gelijk gehad en ben keihard short gegaan met wat long flipjes aan de zijkant.

    Wat er verder gaat gebeuren of wat ik vanplan/gedaan heb ga ik ook zeker niet laten weten na al dat gedrag dat erna volgde.
    Zeker omdat jullie alles zien verdampen na dat hatelijke gedrag, ik gelukkig niet doei en succes

    ps. Luna had ik geshort aangezien ik het wel zag aankomen en de longs uiteraard daarvoor verkocht voor een mooi prijsje

    Zucht.. traders met een grote ego...

  12. #491
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    998
    Thanks
    870
    734 waarderingen in 342 posts
    Het geeft in ieder geval geen voldoening...
    Heeft het pochen hier blijkbaar (heel erg) nodig.

  13. #492
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    ik lees alleen maar blah blah blah...maar ik heb er ook de ballen verstand van

  14. #493
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Bitcoin boven 40k dollars. Let's go!

  15. Deze 2 gebruikers waarderen ATF voor het bericht:


  16. #494
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Ik vermoed dat het voor Luna wel einde oefening is …
    hij gaat nu weer als een trein voor iedereen die op 0,000001 gekocht heeft

Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •