Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 494

Discussie: Bitcoin

  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Haha mooi is dat! Welke van je ICO tokens zijn dat nu 700 en 1500 als ik vragen mag? Dat is altijd lekker als je erachter komt dat je portfolio toch aardig is gestegen na de crash van 2018
    Haha ja precies.. en dan ook nog lukken om in te loggen op je wallet en bedenken hoe je dat ook alweer moest doen.. maar dat is gelukkig allemaal gelukt. Alleen balen van die hoge gaskosten nu.
    Qua ICO ging dat om Enjin die nu op 6 x mijn inleg staat en Swissborg staat nu op 14x.

    Verder begon een muntje waar ik toen ook veel in zag ook deze week ineens aan een opmars, dat is Electroneum. Zit wel goede marketing achter en ze richten zich als betaalmiddel op de derde wereld waar vaak wel een smartphone voorhanden is maar geen bankrekening.

  2. #152
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Absoluut dit, ik ben echt veel geld misgelopen tijdens 2017.
    Dit keer voorgenomen om niet meer zo bangig te zijn en wat risico’s te nemen.
    Ik sta nu 8x m’n start totaal waarde in de plus, ik heb alles tot 4x eruit gehaald en veilig gezet dus hoe dan ook extreem goed rendement, als ik nu alles eruit zou halen kan ik zowat 25% van m’n woning afbetalen haha. We zijn net van start gegaan met de bullmarket, en de verwachting is dat deze zeker nog een paar maanden duurt, zeker met alle stimulussen en overheidsgeld de aankomende maanden is het zeer onwaarschijnlijk dat alles in een keer instort. Desalniettemin haal ik eind februari nog eens 2x een waarde eruit en laat de rest lekker omhoog lopen.
    QUOTE=Vipergq;1221176]Hahahaha de bullmarket is net 2-4 weken bezig man!
    Die is niet zomaar voorbij, er zullen zeker nog wat rode weken aankomen, maar dat is gezond en hoort erbij. Er spelen heel veel dingen mee, btc is bijvoorbeeld aan een opmars bezig, dat is slecht nieuws voor alts. Pas als btc afkoelt, vloeit er weer geld/winst richting de alts en die moonen dan weer. Daarnaast heb je (met alle respect) kutcoins.

    Crypto.com heeft een gigantische hoeveelheid aan munten, die gaat nooit iets noemenswaardig doen.
    Riple is zowat goed als dood, iedereen heeft het zinkend schip al verlaten, ze worden voor de rechter gedaagd door de SEC. Mochten ze de rechtszaak winnen, dan zit je nog altijd met het probleem dat 60% van de coins in handen van de makers van het project is. Ik brand m’n vingers er niet aan.
    Ethereum classic nog nooit van gehoord, ook niet denderend.


    Man ik zie elke dag ongeveer €500 erbij komen in m’n portfolio, links en rechts gaan coins elke dag nog steeds 50-200% over de kop en day zal zeker nog flink wat weken/maanden doorgaan. Het is niet alleen puur geluk, het is ook research doen, heb je deze coins/projecten onderzocht? Je moet niet zomaar lukraak je zuurverdiende centen ergens in pompen.


    Sinds de vermelding van die 3 projecten die ik een pagina eerder vermeld had, die zijn nu al bijna 50% gestegen. Die 200,- had 300,- kunnen zijn.

    Helaas zijn ze al een beetje gepompt, maar ik denk dat de rek er nog lang niet uit is dus nogmaals

    Reef
    Icx
    Ocean protocol
    DGB
    NANO
    SIA(sc)
    SXP
    Zilliqa[/QUOTE]

    Tien tekens
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  3. #153
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wees voorzichtig met nu instappen. Er zijn heel veel bearish signalen


    Tsja, waar begin ik?

    Tijdspanne 11-16 februari.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  4. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wees voorzichtig met nu instappen. Er zijn heel veel bearish signalen
    ik vraag me af welke? rtl z had het hier ook al over.
    als ik de crypto community moet geloven is het juist erg bull.
    voorlopig vandaag weer een all time high op btc en de signalen worden steeds sterker dat hij naar de 100k+ gaat.
    50k was echt een grens met heel veel weerstand en daar knalde hij echt zo doorheen.

  5. #155
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Tsja, waar begin ik?

    Tijdspanne 11-16 februari.
    Hoe bedoel je?

  6. #156
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
    ik vraag me af welke? rtl z had het hier ook al over.
    als ik de crypto community moet geloven is het juist erg bull.
    voorlopig vandaag weer een all time high op btc en de signalen worden steeds sterker dat hij naar de 100k+ gaat.
    50k was echt een grens met heel veel weerstand en daar knalde hij echt zo doorheen.
    Oh we zitten denk ik nog maanden in een bullmarket, maar ook in een bullmarket vinden altijd correcties plaats. Denk ergens in de maand maart correctie, maar hoeft niet. In maart en april komen de stimulansen in de VS, ik dacht iets van 80% vd bevolking die 1200-2000 dollar krijgt.

  7. #157
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Oh we zitten denk ik nog maanden in een bullmarket, maar ook in een bullmarket vinden altijd correcties plaats. Denk ergens in de maand maart correctie, maar hoeft niet. In maart en april komen de stimulansen in de VS, ik dacht iets van 80% vd bevolking die 1200-2000 dollar krijgt.
    prijs die zijwaards gaat is in een bullmarkt ook een correctie he ;)

  8. #158
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Hoe bedoel je?
    Crypto gewauwel.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  9. #159
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    QUOTE=Vipergq;1221176]Hahahaha de bullmarket is net 2-4 weken bezig man!
    Die is niet zomaar voorbij, er zullen zeker nog wat rode weken aankomen, maar dat is gezond en hoort erbij. Er spelen heel veel dingen mee, btc is bijvoorbeeld aan een opmars bezig, dat is slecht nieuws voor alts. Pas als btc afkoelt, vloeit er weer geld/winst richting de alts en die moonen dan weer. Daarnaast heb je (met alle respect) kutcoins.

    Crypto.com heeft een gigantische hoeveelheid aan munten, die gaat nooit iets noemenswaardig doen.
    Riple is zowat goed als dood, iedereen heeft het zinkend schip al verlaten, ze worden voor de rechter gedaagd door de SEC. Mochten ze de rechtszaak winnen, dan zit je nog altijd met het probleem dat 60% van de coins in handen van de makers van het project is. Ik brand m’n vingers er niet aan.
    Ethereum classic nog nooit van gehoord, ook niet denderend.


    Man ik zie elke dag ongeveer €500 erbij komen in m’n portfolio, links en rechts gaan coins elke dag nog steeds 50-200% over de kop en day zal zeker nog flink wat weken/maanden doorgaan. Het is niet alleen puur geluk, het is ook research doen, heb je deze coins/projecten onderzocht? Je moet niet zomaar lukraak je zuurverdiende centen ergens in pompen.


    Sinds de vermelding van die 3 projecten die ik een pagina eerder vermeld had, die zijn nu al bijna 50% gestegen. Die 200,- had 300,- kunnen zijn.

    Helaas zijn ze al een beetje gepompt, maar ik denk dat de rek er nog lang niet uit is dus nogmaals

    Reef
    Icx
    Ocean protocol
    DGB
    NANO
    SIA(sc)
    SXP
    Zilliqa
    Tien tekens[/QUOTE]


    Tien tekens?
    Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
    ICX bijna 50%
    DGB bijna 70%
    Nano bijna 50%
    Zilliqa 30%

    dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
    Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.

  10. #160
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Crypto gewauwel.
    Ik snap het niet, je korte berichten geven erg weinig context, moeilijk communiceren zo.
    Je vindt het gewauwel dat ik tegen mensen zeg wees voorzichtig, de markt lijkt inderdaad oververhit?

  11. #161
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Tien tekens

    Tien tekens?
    Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
    ICX bijna 50%
    DGB bijna 70%
    Nano bijna 50%
    Zilliqa 30%

    dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
    Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.[/QUOTE]

    Ja dat waren toch mooie winsten die ik op korte termijn had kunnen pakken met die coins. Zou inderdaad ook nu niet instappen met nieuw geld. Ik denk dat we ook een rode maart gaan krijgen, maarja deze bullmarkt is anders dan alle voorgaande runs. Wie had dat gedacht zo snel al boven de 50k nu inmiddels 52k. Bizar.

  12. #162
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Tien tekens?
    Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
    ICX bijna 50%
    DGB bijna 70%
    Nano bijna 50%
    Zilliqa 30%

    dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
    Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.
    Ja dat waren toch mooie winsten die ik op korte termijn had kunnen pakken met die coins. Zou inderdaad ook nu niet instappen met nieuw geld. Ik denk dat we ook een rode maart gaan krijgen, maarja deze bullmarkt is anders dan alle voorgaande runs. Wie had dat gedacht zo snel al boven de 50k nu inmiddels 52k. Bizar.[/QUOTE]


    jup, tijd om nog wat meer winsten veilig te stellen.

  13. #163
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Goed koopmomentje hoor!

  14. #164
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Goed koopmomentje hoor!
    Kan toch beter nog ff wachten tot het verder gedaald is? Zit nu paar dagen een dalende lijn in.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  15. #165
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    DCA is altijd nog een oplossing.
    Time in the market > timing the market.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •