Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[GEANNULEERD] Prijsvraag Vuurwerbunker.nl 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Dit is inderdaad een hele mooie actie en wat een prijzenpakket! Ook maar een poging gedaan. Bedankt voor het beschikbaar stellen van een dergelijk groot pakket.

    Comment


      #62
      Ook even een poging gewaagd, want wat een prijzen zeg! Hopelijk word het voor jullie een succesvol jaar ondanks alle corona maatregelen ��

      Comment


        #63
        Mooie actie hoor. Ook maar ff een poging gedaan

        Comment


          #64
          Stel je voor dat je die hele lijn kunt pakken! Bizarre prijs!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door riffii Bekijk bericht
            Stel je voor dat je die hele lijn kunt pakken! Bizarre prijs!
            Een van ons freaks zal de gelukkige wezen, inderdaad bizar.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #66
              Met de hoofdprijs heb je metteen een hele berg aan compounds, super actie!

              Comment


                #67
                Wat een top-prijsvraag!

                Wel even een vraagje: Ik was in eerste instantie gaan kijken op de website van Vuurwerkbunker Breda maar als ik vervolgens ga kijken op de website van Vuuwerkbunker Zoetermeer dan zie ik meer artikelen in de Space Power lijn dan bij Breda. Dit verandert uiteraard de uitkomst van de antwoorden op bepaalde vragen.

                Welke webshop/locatie dien ik te hanteren (waar dus de volledige collectie op staat)?

                Alvast bedankt

                Comment


                  #68
                  Ga altijd uit van het meeste dan, maar zet bij twijfel er gerust bij dat je via een specifieke winkel tot een resultaat bent gekomen. Wanneer antwoorden onverhoopt tussendoor wijzigen door veranderingen in de shop(s) dan nemen wij dat gewoon mee in de controle natuurlijk.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Dank je

                    Comment


                      #70
                      Ook maar meegedaan! En nu, duimen!
                      Pyrofreak voor het leven!

                      Comment


                        #71
                        Zooow dan, top dit!
                        Antwoorden zijn verstuurd en nu afwachten en blijven hopen net als de rest.
                        Succes allemaal en VWB bedankt!

                        Comment


                          #72
                          Aantal dagen geleden ingestuurd zou zo ziek zijn om hier al die mooie producten te ontsteken

                          Comment


                            #73
                            wat een fantastiche actie. inmiddels ook al de antwoorden in gestuurd.

                            Comment


                              #74
                              Wat een actie... en wat een prijzen, daar valt mijn mond van open! Ondanks dat ik een endje uit de buurt woon van de filialen, heb ik toch een gokje gewaagd. Hiervoor zou ik wel een flink ritje over hebben. Succes allemaal! En vuurwerkbunker en VWC: bedankt voor het mogelijk maken van deze top actie!

                              Comment


                                #75
                                Zo he! Wat een prijzenpakket kun je hier winnen : ook lekker voor gezeten en ingevuld. Bedankt voor het mogelijk maken vuurwerkbunker. Veel succes iedereen. Nu duimen maar.

                                Comment

                                Working...
                                X