Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[1 dag, 10 winkels, 778 km] Sfeerverslag afhaaldagen 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    We moeten allemaal schakelen, maar die knop moet een keer om. Ben dan ook zeer blij dat je dit gepost hebt, dankje. Sfeer komt hier langzaam maar zeker weer terug te komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Ik heb je update weer met heel veel plezier gelezen. Kijk alweer uit naar de volgende, echt een lichtpuntje in deze klote dagen...
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        #63
        Voor wie een beetje sfeer zoekt, even een kleine bump van dit topic.

        Voor wie op een vervolg zit te wachten, ik wacht er ook op! Helaas heeft het zichzelf nog niet geschreven en ben ik er nog niet echt aan toe gekomen. Hopelijk vind ik komende week tijd om de laatste 4 winkels op papier te zetten. Als ik weer een vervolg heb zijn jullie de eerste die het weten

        Comment


          #64
          Hoi Niels, inmiddels 6 maandjes verder en ook alweer snel richting eind 2021. Gaat dit binnenkort nog ge-update worden met de laatste 4 winkels ?
          I love Mines

          Comment


            #65
            Subtiele bump zo Madmax, maar inderdaad Niels. Ik hoop dat je er nog aan toe gaat komen om het verslag aan te vullen. Erg genoten van je stukken tot nog toe. Geen druk!

            Comment


              #66
              Ik ben het stuk zeker nog niet vergeten! Het is zeker mijn intentie om nog een update van de laatste winkels te plaatsen. Aangezien in september het nieuwe seizoen weer echt begint zou ik het graag voor die tijd afhebben. Echter, in de zomer ben ik/maak ik me altijd enorm druk met vanallesennogwat (gelukkig allemaal leuke dingen), dus ik hoop dat ik dat voornemen waar ga kunnen maken.

              In ieder geval leuk om te lezen dat jullie graag het slotstuk nog willen lezen, dat motiveert wel! Misschien moet ik binnenkort maar eens een dagje vrij van werk vragen om aan het verslag te schrijven

              Comment


                #67
                Laat dat laatste deel maar komen hoor Niels, stuk voor stuk enorm van genoten.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  En daar zit ik dan in mn t shirt en korte broek, 25 graden in mn computerkamer een verhaal te lezen met zoveel sfeer dat ik meteen in de oud en nieuw vibe zit. Heel fijn geschreven en ik wacht met smart op je laatste update

                  Comment


                    #69
                    Ik sluit mij aan bij bovenstaande reacties. Kom maar door met dat laatste deel! Je verhalen lezen altijd heel lekker weg!

                    Comment


                      #70
                      Ook ik kan mij hier bij aansluiten! Heerlijk duidelijk geschreven verhaal precies zoals (denk ik) iedereen het voelt en meemaakt! Neem ik zeker mijn petje voor af en kijk uit naar het einde van het verhaal
                      https://www.youtube.com/@vuurpijl

                      Comment


                        #71
                        Niels, mooi dat je voornemens bent om je 2019 trip te completeren. De reis tot nu toe is een prachtig verhaal. Wanneer ik spreek voor mijzelf dan is de tournee langs de verschillende adressen iets waar ik enorm naar uit kijk, het geeft een euforisch gevoel om de met zorg uitgekozen lijst eindelijk fysiek in handen te hebben. Iets wat ik in 2020 ontzettend heb gemist. Een leeg gevoel. Nu mijn lijst voor 2021 langzaam serieuze vormen begint aan te nemen, en daarmee de route (met enkele nieuwe adressen) is het lekker om vooruit te blikken. Je verslag creëert de juiste sfeer en draagt een steentje bij aan de totale beleving, van 1 januari tot 31 december. Net als de vele bijdrages, filmpjes en compilaties van mede forum leden. Ik ga later in het jaar mijn best doen om een bijdrage te leveren in de vorm van een verslag.

                        Comment


                          #72
                          Ik heb dit verslag nog niet eerder gelezen, maar leest lekker weg! Zie graag de update verschijnen!

                          Comment


                            #73
                            Wat een heerlijk verslag om te lezen Niels, dank voor het schrijven! Erg grappig hoe herkenbaar het is voor mij, van het lenen van de auto van m'n ouders tot het rennen naar het raam voor twee knallen in plaats van één om dezelfde reden. Ik ben erg benieuwd naar je show op muziek trouwens, heb je hiervan een filmpje of tekst in een ander topic? Wil hetzelfde gaan doen, ook met 12 cue's!
                            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                            Comment


                              #74
                              En daar rijd je dan. Een ‘explosief op wielen’. Ik gok dat dat is hoe de media mij zou omschrijven. Als vuurwerkliefhebber weet ik echter wel beter, maar 1 x per jaar zit ik met zo comfortabel gevoel in de auto als nu. Regelmatig kijk ik even kort achterom. Hoewel ik weinig anders zie dan wat onregelmatige vormen onder een deken, leidt de gedachte aan de potten en pijlen die verantwoordelijk zijn voor die onregelmatige vormen steeds weer tot een brede glimlach...



                              Belofte maakt schuld. Nou had ik het niet echt beloofd, maar: het voornemen om vóór september het verhaal af te ronden lijk ik waar te kunnen gaan maken. Hopelijk komende week de laatste update

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                                En daar rijd je dan. Een ‘explosief op wielen’. Ik gok dat dat is hoe de media mij zou omschrijven. Als vuurwerkliefhebber weet ik echter wel beter, maar 1 x per jaar zit ik met zo comfortabel gevoel in de auto als nu. Regelmatig kijk ik even kort achterom. Hoewel ik weinig anders zie dan wat onregelmatige vormen onder een deken, leidt de gedachte aan de potten en pijlen die verantwoordelijk zijn voor die onregelmatige vormen steeds weer tot een brede glimlach...



                                Belofte maakt schuld. Nou had ik het niet echt beloofd, maar: het voornemen om vóór september het verhaal af te ronden lijk ik waar te kunnen gaan maken. Hopelijk komende week de laatste update
                                Kom maar op! Dat brengt de sfeer er lekker in richting de countdown 2021!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X